Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Reactie topic


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    72

  • Dexist

    27

  • Nyltje

    22

  • Niked

    21

Top Posters In This Topic

Gerucht:

Plaats: Richman Country Club

Wapen: Silenced Pistol

Deelnemer: SpacyColours

KaiSkillzz is aan de beurt om een gerucht te verspreiden.

Dus jullie kunnen dit gerucht in #1 negeren en verder gaan.

Zodra een gerucht is ontkracht, is de volgende niet aan de beurt. De persoon die naast de geruchtenmaker zit, mag dan een gerucht doen ;)

Sorry voor al deze posts maar ik moet het even mededelen

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Gerucht: Plaats: Richman Country Club Wapen: Silenced Pistol Deelnemer: SpacyColours
KaiSkillzz is aan de beurt om een gerucht te verspreiden. Dus jullie kunnen dit gerucht in #1 negeren en verder gaan. Zodra een gerucht is ontkracht, is de volgende niet aan de beurt. De persoon die naast de geruchtenmaker zit, mag dan een gerucht doen ;)Sorry voor al deze posts maar ik moet het even mededelen

Oh, het spijt me. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag een admin wel even om het te verwijderen. Ze kennen me inmiddels toch al door die verzoeken :7

Asphyxiated mag inderdaad het tegendeel van Dutchy bewijzen

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Even een dingetje waar ik nu net pas aan dacht: Bij het bordspel heeft iedere deelnemer een locatie-, een wapen- en een daderkaart. En wanneer het niet zo uitkomt, weet iedereen wie er hoeveel van welke categorie heeft. In spel #2 (ik weet niet of het ook voor spel #1 geldt, daar houd ik me niet mee bezig) zijn er 8 deelnemers, maar er zijn 11 locatie-, 14 wapen- en 7 daderkaarten verdeeld over de deelnemers. Iedereen heeft 4 kaarten, maar je weet niet wie er hoeveel van welke categorie heeft, er is zelfs iemand die geen daderkaart heeft. En dat maakt het allemaal nogal ingewikkeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een dingetje waar ik nu net pas aan dacht: Bij het bordspel heeft iedere deelnemer een locatie-, een wapen- en een daderkaart. En wanneer het niet zo uitkomt, weet iedereen wie er hoeveel van welke categorie heeft. In spel #2 (ik weet niet of het ook voor spel #1 geldt, daar houd ik me niet mee bezig) zijn er 8 deelnemers, maar er zijn 11 locatie-, 14 wapen- en 7 daderkaarten verdeeld over de deelnemers. Iedereen heeft 4 kaarten, maar je weet niet wie er hoeveel van welke categorie heeft, er is zelfs iemand die geen daderkaart heeft. En dat maakt het allemaal nogal ingewikkeld.

Bij Cluedo (bordspel) worden alle geruchtenkaarten door elkaar gedaan, geschud en dan random uitgedeeld. Als iemand van elk een heeft, heeft die persoon geluk. Je kunt pech hebben door bijvoorbeeld alleen maar wapens te hebben. Dit kan ook in je voordeel werken maar toch heeft iedereen gelijke kansen. Uiteindelijk gaat het erom, om te raden welke kaarten ik in mijn bezit heb. (De moord dus).

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Dus je mag op elk moment dat je denkt te weten wat de oplossing is het zeggen? Aangezien crazy-ghost dat deed, terwijl ezra nog aan de beurt was eigenlijk.

En crazyghost doet nu dus niet meer mee, maar moet nog wel steeds zeggen of hij het kan bewijzen of niet?

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Hij was aan de beurt omdat het Ezra zijn gerucht was waarbij geen tegendeel mogelijk was.

Inderdaad. Hij zit nu in het publiek met de kaarten.

Hmm dan is dat wel oneerlijk. stel dat dit gerucht wel de juiste was. Dan ging de volgende er met de winst vandoor, voordat ezra dit gerucht kon bevestigen.

In het spel topic staat dan ook: "Zodra je aan de beurt bent als geruchtenmaker, heb je ook de kans om het te raden wie de moord heeft gepleegd. Je mag als eerst een gerucht doen en het daarna bevestigen"

Dit lees ik als: ik doe een gerucht, niemand kan het bewijzen, dus dan kan ik het bevestigen.

In dit geval was dit natuurlijk niet zo maar goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...