Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Reactie topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Klopt, als CG wil mag hij zijn gerucht terug trekken en een ander gerucht verspreiden aangezien deze toch niet juist is ga ik er van uit dat Ezra nog niets zeker weet

naja ik stel voor dat als er weer zo iets gebeurt dat dan de geruchten maken gewoon zegt "de volgende is" (dit kan ezra ook nog even doen)

• Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

72

• Dexist

27

• Nyltje

22

• Niked

21

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

@ Deelnemers van #1,

Jullie kunnen Ezra's post even negeren en verder gaan met het gerucht van xCrazyShotgun ;)

Geplaatst:

Wanneer moet ik nou wat posten? Mag ik nog wat posten?

Je speelt mee in #2 en je bent aan de beurt na Guardian1980 als hij het tegendeel niet kan bewijzen.

Als hij het wel kan bewijzen, kijk dan even wie het gerucht heeft geplaatst. Als Guardian1980 een gerucht heeft verspreid, en daar is het tegendeel van bewezen, dan mag jij een gerucht verspreiden.

Ik blijf PB's sturen voor opheldering :)

Geplaatst: (bewerkt)

Wanneer moet ik nou wat posten? Mag ik nog wat posten?

Je speelt mee in #2 en je bent aan de beurt na Guardian1980 als hij het tegendeel niet kan bewijzen.

Als hij het wel kan bewijzen, kijk dan even wie het gerucht heeft geplaatst. Als Guardian1980 een gerucht heeft verspreid, en daar is het tegendeel van bewezen, dan mag jij een gerucht verspreiden.

Ik blijf PB's sturen voor opheldering :)

Ik begrijp het, bedankt. Bewerkt: door Nyltje
Geplaatst:

In de hoofdpost van het spel #2 staat een fictieve tafel wanneer iedereen aan de beurt is.

Jij bent aan de beurt als Guardian het tegendeel niet kan bewijsen of als zijn gerucht is ontkracht, dan mag jij namelijk een gerucht doen :)

Geplaatst:

In de hoofdpost van het spel #2 staat een fictieve tafel wanneer iedereen aan de beurt is.

Jij bent aan de beurt als Guardian het tegendeel niet kan bewijsen of als zijn gerucht is ontkracht, dan mag jij namelijk een gerucht doen :)

Ja, maar soms zijn we niet aan de beurt (soort beurt overslaan) en soms wel. Dat begrijp ik voor de helft.
Geplaatst:
De deelnemer die als eerst aan de beurt is, mag als eerst een gerucht verspreiden. Dit mogen alle kaarten in het spel zijn, inclusief je eigen kaarten. Het is nu aan de deelnemer die na de geruchtenmaker komt, om het tegendeel te bewijzen. Mocht deze dat niet kunnen, dan schuift de beurt op naar de volgende deelnemer. Net zolang tot het tegendeel is bewezen. Zodra het tegendeel is bewezen, eindigt de beurt van de eerste deelnemer. Dat betekend dat de deelnemer die na de geruchtenmaker komt, nu een gerucht mag verspreiden.

Als er geen tegendeel mogelijk is, is het de beurt aan de deelnemer die na de geruchtenmaker komt.

Als je het nog niet snapt, dan zal ik het nog gedetailleerder vertellen.

Geplaatst:

Wanneer is Nyltje aan de beurt?

-Wanneer er een gerucht is geplaatst en Guardian1980 kan het tegendeel niet bewijzen, mag Nyltje kijken of hij dat wel of niet kan.

-Wanneer Guardian1980 een gerucht heeft geplaatst, mag Nyltje als eerste kijken of hij wel of niet het tegendeel kan bewijzen.

-Wanneer iemand (Dat kan Nyltje ook zelf zijn) bij het gerucht dat is geplaatst door Guardian1980 het tegendeel heeft bewezen, mag Nyltje een volgend gerucht plaatsen.

-Wanneer geen van de deelnemers bij het gerucht dat is geplaatst door Guardian1980 het tegendeel heeft bewezen, mag Nyltje een volgend gerucht plaatsen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...