Jump to content

[XBOX 360] MEETING 25 Mei 2014 13:30 "Holiday!"


--Simon--

Recommended Posts

Het is alweer een lange tijd geleden dat er een xbox meeting langs kwam. Tijd om er weer eentje te organiseren denk ik dan maar!

Mocht je zin hebben om op je vrije zondag een paar uurtjes Los Santos onveilig te maken, laat een reactie achter met daarin je Gamertag en of je over een headset beschikt.

Wanneer?

[voorlopig] Zondag 25 Mei 2014 start rond 13:30

Platform

Xbox 360

Wie

* 1 ) --Simon-- (ThatDutchIdiot) [Headset]

* 2 ) Msigamer08 (Visiblegamer) [Headset]

* 3 ) Jaggysmodz (x Jaggy x) [Headset]

* 4 ) Styneman (KineticVermin79) [Headset]

* 5 ) WaXweazle1976 (WaXweazle1976) [Headset]

* 6 ) R3ne (jongderene) [Headset]

* 7 ) SkyFoX (SkyFoX Q) [Headset]

* 8 ) Crypteq (Crypteq) [Headset]

* 9 ) KnwoajlapNL (Knwoajlap NL) [Headset]

* 10) jefjean (jefjean) [Headset]

* 11) LethalMaximus73 (LethalMaximus73) [Headset]

* 12) WeariedBuckle08 (TukkerT3rr0r) [Headset]

* 13)

* 14)

* 15)

* 16)

Thema "Holiday!"

Een uurtje of twee lekker free roamen met als thema vakantie! Busje, truck of camper, we gaan naar het Noorden en van de niet-zo-agressieve natuur genieten. Met z'n allen op de jetski door Lago Zancudo heen, Mount Chilliad op een fiets beklimmen, een helikoptervlucht langs de kust of een parachutesprong boven de Alamo Sea. Het is vakantie! (bijna..)

Ook kunnen we daarnaast nog een race, missie of deathmatch doen die zich in het zelfde thema afspeelt. Dus, raak creatief en maak iets waanzinnigs in de Content Creator.

Bewerkt: door --Simon--
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WaXweazle1976

    10

  • --Simon--

    7

  • R3ne

    6

  • LionOfHolland

    3

Ik wil ook wel meedoen, heb een headset en er is een hele grote kans dat ik op 25 mei mee kan doen :)

GT: x Jaggy x

Datum staat nog niet vast. De vorige keer dat ik het probeerde, hadden we bij de eerste datum maar 3 man.

Ik hoop minstens met een groep van 8 te zijn, maar meer zou leuker zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker op tijd man

Ik weet niet als je dat sarcastisch bedoelt, maar best veel forumleden zijn er geïnteresseerd in om een meeting in de middag te hebben. Ik heb tot nu toe bewust nog geen een meeting georganiseerd in de middag, ik vind dit dus wel een goed begin. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat deze meeting op de Xbox plaatsvind, maar ik hoop dat iedereen veel plezier heeft met deze meeting! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker op tijd man

Ik weet niet als je dat sarcastisch bedoelt, maar best veel forumleden zijn er geïnteresseerd in om een meeting in de middag te hebben. Ik heb tot nu toe bewust nog geen een meeting georganiseerd in de middag, ik vind dit dus wel een goed begin. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat deze meeting op de Xbox plaatsvind, maar ik hoop dat iedereen veel plezier heeft met deze meeting! :)

Ik doelde er eigenlijk op dat het pas 25 mei gehouden wordt. Middagmeeting zou van mij ook weleens mogen, lekker op een zaterdag/zondagmiddagje gamen doe ik toch (meestal) al dus lijkt mij wel eens leuk. Maar ik zit net als jij ook op een ps3 dus deze meeting kan ik niet bijwonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker op tijd man

Ik weet niet als je dat sarcastisch bedoelt, maar best veel forumleden zijn er geïnteresseerd in om een meeting in de middag te hebben. Ik heb tot nu toe bewust nog geen een meeting georganiseerd in de middag, ik vind dit dus wel een goed begin. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat deze meeting op de Xbox plaatsvind, maar ik hoop dat iedereen veel plezier heeft met deze meeting! :)

Hey, op de ps3 wordt zowat elke week wel wat georganiseerd ;)

De xbox kant is een beetje stilletjes. Als ik het aankondig 3 dagen van te voren heb ik niemand op de lijst. Op de xbox is een meeting als kerst. Het staat een maand in je agenda en zodra het over is kun je niet wachten op volgend jaar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker op tijd man

Ik weet niet als je dat sarcastisch bedoelt, maar best veel forumleden zijn er geïnteresseerd in om een meeting in de middag te hebben. Ik heb tot nu toe bewust nog geen een meeting georganiseerd in de middag, ik vind dit dus wel een goed begin. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat deze meeting op de Xbox plaatsvind, maar ik hoop dat iedereen veel plezier heeft met deze meeting! :)

Hey, op de ps3 wordt zowat elke week wel wat georganiseerd ;)

De xbox kant is een beetje stilletjes. Als ik het aankondig 3 dagen van te voren heb ik niemand op de lijst. Op de xbox is een meeting als kerst. Het staat een maand in je agenda en zodra het over is kun je niet wachten op volgend jaar :puh:

Lol, je hebt iig zelfspot! En toch nu al 4 namen, kan nog best richting de 10 gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...