fcdber Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Ik wil ook wel meedoen. PSN: Danny-DBN Headset: Ja Garage: Overflod Entity XF - Grotti Turismo R - Declasse Tornado - Grotti Carbonizzare - Ocelot F620 Albany Manana - Imponte Phoenix - Albany Buccaneer - Obey Rocoto - Ubermacht Sentinel Slipstream: aan Reageren
Douch3 Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 ik en een andere vriend willen ook graag meedoen. we hebben beide een headset en onze psn gamertags zijn: chrisvalenteijn en bennysabel. hopelijk tot straks Reageren
taker1987 Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 (bewerkt) super gezellig mensen ik moet nog even kijken of mijn playlist voor max 16 players kan , ik zal straks de deelnemers toevoegen in het eerste bericht tot vanavond allemaal. Midasic is er ook bij . is er btw ook iemand die de meeting kan opnemen ? Bewerkt: 7 mei 2014 door taker1987 Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Ik doe mee Psn: ImagineerBram Settings boeien me niet haha Ik heb een custom race die gebaseerd is op een Formule 1 straat circuit: Los Santos GP Headset: Ja Reageren
taker1987 Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Ik doe mee Psn: ImagineerBram Settings boeien me niet haha Ik heb een custom race die gebaseerd is op een Formule 1 straat circuit: Los Santos GP Headset: Ja geef hem maar , als die voor max 16 spelers is zal ik hem toevoegen Reageren
fcdber Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 (bewerkt) taker1987: chrisvalenteijn en bennysabel zijn hun psn namen Bewerkt: 7 mei 2014 door fcdber Reageren
CaptainCook Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Ik wil ook wel meedoen. PSN: SKellner Headset: Ja Garage: Overflod Entity XF - Albany roosevelt - Albany Manana - Albany Manana Convertible - Albany Buccaneer - Declasse Tornado - Declasse Voodoo - Vapid Peyote convertible - BF Surfer - Western Bagger Slipstream: aan Custom car: bij voorkeur uit als je hem wel aan zet doe even rond 19.00 een lijstje welke races je met welke klasse wil doen. ruil ik misschien de Voodoo nog even in en tune ik een auto / motor in de meest voorkomende klasse. wil straks na de update een garage met alleen race wagens doen heb nu een garage voor de lol. Reageren
taker1987 Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 (bewerkt) Ik wil ook wel meedoen. PSN: SKellner Headset: Ja Garage: Overflod Entity XF - Albany roosevelt - Albany Manana - Albany Manana Convertible - Albany Buccaneer - Declasse Tornado - Declasse Voodoo - Vapid Peyote convertible - BF Surfer - Western Bagger Slipstream: aan Custom car: bij voorkeur uit als je hem wel aan zet doe even rond 19.00 een lijstje welke races je met welke klasse wil doen. ruil ik misschien de Voodoo nog even in en tune ik een auto / motor in de meest voorkomende klasse. wil straks na de update een garage met alleen race wagens doen heb nu een garage voor de lol. grotendeels zijn de races bekend die ik wil gaan houden , hier volgt een lijst : race 1 : San Andreas TT race 2 : Gumball 3000 race 3: Crazy Track Race 4: 4 way maddnes race 5 : los santos TT race 6 : unknown race 7 : express train to heaven! race 8: monaco grand prix GTA ed. race 9 :Los Santos GP race 10: 4 way maddnes (rematch race ) Capture job ( verassing ) Bewerkt: 7 mei 2014 door taker1987 Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 http://socialclub.rockstargames.com/member/ImagineerBram/games/gtav/jobs/job/qTfCfDt-_ESAq7Ei5EhWDQ?platformId=2 Hier is die Ik hoop dat je hem toevoegt Mvg. Reageren
taker1987 Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 (bewerkt) http://socialclub.ro...DQ?platformId=2Hier is die :DIk hoop dat je hem toevoegt Mvg.ik ga hem even testen denk wel dat ik hem toevoeg dan krijgen we 10 races en 1 capture jobHeb m even getest en ik ontdek een paar foutjes waar jij niks aan kan doen maar wat puur ligt aan rockstar ... als je dat zou kunnen aanpassen dan ga ik hem zeker toevoegen wat mij opvalt is dat de checkpoints meestal op de rechterbaan zijn geplaatst , maar als iemand links rijd omdat het rechts te vol is , dan heb je kans dat je dan de checkpoint mist en dan tegen een grote achterstand aan kijkt hopelijk snap je wat ik bedoel en kan je dit zsm aanpassen voor vanavond Bewerkt: 7 mei 2014 door taker1987 Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 schimmelzicht Sport Elegy Supersport Entity Liever sport Headset ja Slipstream maakt me niet uit Catch up UIT UIT Reageren
taker1987 Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 (bewerkt) heb jullie allemaal toegevoegd wij doen het vanavond als volgt , bij bepaalde race,s gaat de custom vehicles aan , en bij andere races doe ik ze uit .. wij zullen voornamelijk met sport auto,s gaan racen omdat de meeste wel sport hebben maar geen super hebben, daarom deze keuze .. de slipstream gaat aan , maar de catch up gaat UIT . als jullie de server hebben gejoint waar ik jullie om 19:55 voor uitnodig gaan we met zijn allen eerst naar het reuzenrad voor een groeps foto . daarna ga ik jullie de invite sturen voor de playlist die ik heb samengesteld . de regels zijn als volgt ( lees het goed door ) RACE SPORTIEF EN GA NIET BEUKEN , HET MOET VOOR IEDEREEN LEUK EN EERLIJK BLIJVEN EN DAAROM WIL IK DUS ABSOLUUT GEEN GEBEUK IN DE RACES , BIJ BEPAALDE RACES KAN HET GEBEUREN , MAAR ZODRA IK VERNEEM VAN IEMAND DAT DIT ECHT EXPRES GEBEURD DAN KRIJG JE EEN KICK ! NIET OP ELKAAR SCHIETEN EN ELKAAR NIET AAN RIJDEN ! om dit te voorkomen doen we met zijn allen de PASSIVE MODE AAN !! DOE JE DIT WEL DAN VOLGT NA 1 WAARSCHUWING OOK EEN KICK ! HOU HET NETJES EN HOU HET GEZELLIG VOOR IEDEREEN BEDANKT VOOR ALLE AANMELDINGEN EN TOT VANAVOND Bewerkt: 7 mei 2014 door taker1987 Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Zou je geen Passive mode kunnen instellen? Reageren
taker1987 Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Zou je geen Passive mode kunnen instellen? goed plan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.