Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het uitspelen ervan zou ook lang duren. Uit wat ik heb gehoort duurt de SP-storyline alleen al ongeveer 24 uur (en dat is dan nog zonder alle extra's die je kunt doen), en de co-op duurt ook nog eens gemiddeld 6 uur.

Speeltijd genoeg dus. :puh:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Het uitspelen ervan zou ook lang duren. Uit wat ik heb gehoort duurt de SP-storyline alleen al ongeveer 24 uur (en dat is dan nog zonder alle extra's die je kunt doen), en de co-op duurt ook nog eens gemiddeld 6 uur.

Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat je de verhaallijn op een 8 à 10 uurtjes hebt uitgespeeld, wellicht sneller als je alleen maar missies doet. Zelf heb ik de verhaallijn een viertal dagen geleden uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik er erg van genoten heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit een beetje een leuke game, jongens? Zit te denken om het te kopen maar heb nooit een van de Far Cry's gespeeld..

Dit is zonder twijfel een heel leuke game, waar je veel plezier aan gaat beleven. Naast een zeer boeiende verhaallijn biedt het spel je nog tal van andere zijmissies, challenges, achievement uitdagingen enz... En ik heb het hier alleen nog maar over de singleplayer, want Far Cry 3 beschikt ook over een aangename co-op modus en een prima uitgewerkte multiplayer modus. Als een 'open world action-adventure FPS' jou ding is, dan zal je meer dan tevreden zijn met je aankoop. Het is tevens niet nodig om één van de twee voorgaande Far Cry's gespeeld te hebben om Far Cry 3 te kunnen spelen.

Hier is trouwens nog een review van de game, hopelijk heb je er iets aan:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit het met sneaken in deze game op een makkelijke moeilijkheidsgraad? Is dat noodzakelijk of kun je er ook door heen razen als Rambo, en hoeveel uur is de singleplayer als je alleen missies doet dan?

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin het spel nu wel wat onder de knie te krijgen. Heb al een paar outposts 'verovert', en ook al enkele van die 'watchtowers'. Ik moet zeggen dat de verhaallijn van het spel me wel aanspreekt, je bent voor een keer geen "grote" held die alles meteen kan, maar eerder iemand die langzaam steeds beter wordt.

Multiplayer ook al even gedaan en die speelt ook wel vlot. Mijn eerste match had ik een K/D van 7-3, wat volgens mij niet slecht is. :puh:

@Sjaakswabber: ik speel op middelmatige moeilijkheidsgraad (er zijn er maar 3 volgens mij), en als je goed sneakt dan zal je ook niet snel opgemerkt worden, maar je kunt natuurlijk ook hulpmiddelen zoals silencers gebruiken om dit te vergemakkelijken. Ik denk dat je op makkelijke moeilijkheidsgraad wel zou kunnen rushen (niet zeker), maar dat is zeker niet de meest efficiënte manier, want je zult je veel moeten healen en het duurt waarschijnlijk ook veel langer om zo'n outpost te veroveren omdat de enemy dan meestal de kans heeft om versterking in te schakelen. Voor sommige missies (toch eentje die ik had gedaan) ben je ook verplicht om onopgemerkt te blijven, anders mislukt het.

De lengte van de storyline duurt volgens Svenie 8-10 uur... En verder las ik dat de co-op ongeveer 6 uur zou duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet trouwens niet dat bijvoorbeeld outposts veroveren, zonder dat je wordt opgemerkt je meer XP opleveren. Een melee kill levert je denk ik ook meer XP op dan een gewone kill. Je vergemakkelijkt dus niet alleen de missie/opdracht, maar je verzamelt dus ook nog een keer meer XP, waardoor je sneller je vaardigheden kunt upgraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem woensdag gekocht en heb er erg van genoten. Ik heb de verhaallijn amper aangeraakt en vermaak me al enkele uurtjes, zeker nu ik net de multiplayer heb ontdekt. Maar zijn er nog mensen die af en toe problemen met de servers? Ze zijn echt instabiel :7

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Even klein vraagje: Die 'leaves', komen die terug na een bepaalde tijd? Ik dacht van wel maar ben niet echt zeker.

Ik dacht van wel, maar in principe maakt het niet zoveel uit aangezien de verschillende planten op voldoende locaties terug te vinden zijn.

Ik heb de game nu zo'n 16 uur gespeeld en dit is wat ik allemaal voltooid heb:

  • De hoofdmissies
  • Alle radiotorens gedeactiveerd
  • Alle outposts overgenomen
  • Alle memory cards gevonden
  • Alle zoekgeraakte brieven gevonden
  • Alle vaardigheden vrijgespeeld

Mensen die geïnteresseerd zouden zijn in mijn wapenuitrusting:

  • Bushman (gemodificeerde P416)
  • Cannon (gemodificeerde .44 Magnum)
  • AMR (gemodificeerde Z93)
  • RPG-7
  • Tanto (Japanees mes)

In de tussentijd heb ik ook al flink wat trophies verzameld, maar ik ben nog altijd op zoek naar mensen om co-op mee te spelen. Dus Far Cry 3 spelers op de PS3, geef me een seintje.

Link to comment
Delen op andere websites

Meh. De hoofdmissies laat ik nu nog effe achterwege. Ik vind het leuker om veel te ontdekken en tussendoor eens een missie te doen. Het eiland rondrijden is op zich ook wel leuk :puh:

Svenie: Je mag me altijd toevoegen op PSN voor co-op. Ikzelf heb nog maar één missie ervan voltooid. Niks spectaculair, wel leuk om eens te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb probleempje met uplay. Pas het spel gekocht en kom er niet langs, heeft iemand een idee? De game is honderd procent legaal uiteraard. Een account heb ik er ook al van. Het schijnt dat ik geen internet connectie heb. Dat heb ik dus wel. Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...