Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb de game sinds 2 dagen, en het heeft mij positef verrast. zeker tenopzichte van Far Cry 2 een veel betere game.

Ik zit wel met het volgende. Mijn FC3 op mijn PS3 geeft de Game niet in Full-hd Resolutie weer, Iets wat Gran Turismo 5 Wel zonder problemen doet.

Mijn instellingen in beeldinstellingen staan goed, en in Far Cry 3 zelf kan ik niets vinden om dit te veranderden, heeft iemand daar een oplossing voor ?

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond uitgespeeld, heb alle outposts en zendmasten. Nu nog de laatste moord-opdrachten en pad van de jager, en dan heb ik het denk ik wel weer gezien. Nog wat submissies etc., denk niet dat ik voor de 100% ga, doe ik niet zo vaak ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zwemmen eigenlijk overal wel in de zee, goed opletten, en ze dan volgen met dat camera-ding. Dan sjees je met je jetski 2 keer over ze heen en dan zijn ze dood :puh: Ik vind ze altijd vrij veel bij die inham met al die kleine eilandjes, rechts op het 1e eiland...

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, heb dit spel vanmiddag voor de PC gekocht. Geïnstalleerd, geupdate naar de laatste patch. Gaan spelen, geen geluid in Main menu. Geluid in die begin cutscene, als je dan die ene gozer ziet praten wanneer je in die kooi zit. Helemaal geen geluid.. :(

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Heb mn Souncard en Graphics Drivers al geupdate...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...