Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

Hij zegt Uplay, dan is het waarschijnlijk op de PC, aangezien je daar Far Cry 3 wilt starten eerst de CD-key invoeren in Uplay om het te spelen...

Het is echt een fantastisch spel! Ben eigenlijk net echt begonnen met de campaign. Was eerst alleen maar die mannetjes van Vaas plat aan het rijden in jeeps... :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit :puh:

Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit :puh:

Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn.

Ik draag tegenwoordig granaten of een granaatlauncher bij. De granaatlauncher is ook leuk om gewoon iets mee op te blazen en het halve bos in de hens te steken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit :puh:

Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn.

Ik draag tegenwoordig granaten of een granaatlauncher bij. De granaatlauncher is ook leuk om gewoon iets mee op te blazen en het halve bos in de hens te steken.

:D de fik erin! ik hou me nog steeds bij silenced weapons, gewoon sneaky een basis uitmoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over de verhaallijn:

Heb ik niet goed opgelet tijdens het spelen van de storyline of krijg je bitter weinig info over 'hoe' je bent ontvoerd en waarom? Je moet twee keer zo'n drug nemen in die grot zodat je terug in die nachtclub bent en je krijgt tijdens de laatste missie in die bunkers op een tv enkele beelden te zien maar dat is het dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit :puh:

Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn.

Ik draag tegenwoordig granaten of een granaatlauncher bij. De granaatlauncher is ook leuk om gewoon iets mee op te blazen en het halve bos in de hens te steken.

:D de fik erin! ik hou me nog steeds bij silenced weapons, gewoon sneaky een basis uitmoorden.

Haha, zat vandaag bij die missie dat je Vaas neer moet halen, ik zit in zo'n hutje op de 1e verdieping, komt zo'n zwaarbeveiligde idioot aanlopen, ik druk die vlammenwerper door het raam en branden maar :D Heb op dit moment de vlammenwerper, silenced M-700, silenced MS16 en de Shredder, heerlijk ding die Shredder :)

Bewerkt: door Svenie
Bericht in een spoiler gezet.
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, jammer dat het zo

Ik had ook begrepen van een of andere review ofzo dat het om mensen handel ging?

Er word inderdaad niet duidelijk uitgelegd hoe je word ontvoerd, wat ik allemaal weet is dat je na het skydiven bent ontvoerd voor een nogal simpele rede, losgeld.

Jammer, ik dacht dat het echt een heel goed ineengestoken plot had waarom je werd ontvoerd. Achja, misschien zien we dit in toekomstige DLC's nog aan het spel toegevoegd worden :D

Link to comment
Delen op andere websites

:D de fik erin! ik hou me nog steeds bij silenced weapons, gewoon sneaky een basis uitmoorden.

Ik heb de game al een tijd uitgespeeld, maar de meeste outposten heb ik ook slicenced gedaan, in het begin dan. Eerst een paar mannetjes die aardig verlaten stonden vermoorden en daarna het alarm uitzetten. Vervolgens overschakelen naar AK en granaten en het feest kan beginnen. :D Zo irritant als dat alarm af gaat.

Schrok me laatst ook helemaal dood, liep rustig langs een klein riviertje en werd opeens gegrepen door een krokodil. Gelukkig overleefd. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De game heeft inderdaad wel wat schrik momenten, vooral door de dieren die op het eiland rondlopen. Ik zet de alarmen trouwens bijna nooit uit, ik moord het hele kamp gewoon uit en als ze merken dat er iemand is vermoord zetten ze het alarm nooit aan. Dat doen ze pas als ze je gezien hebben en ik zorg er altijd voor dat dit niet gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...