Sammie_GTA Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Hij zegt Uplay, dan is het waarschijnlijk op de PC, aangezien je daar Far Cry 3 wilt starten eerst de CD-key invoeren in Uplay om het te spelen... Het is echt een fantastisch spel! Ben eigenlijk net echt begonnen met de campaign. Was eerst alleen maar die mannetjes van Vaas plat aan het rijden in jeeps... :$ Reageren
Bodemloos Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Hij zegt Uplay, dan is het waarschijnlijk op de PC Uplay zit ook op de xbox versie heur. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn. Ik draag tegenwoordig granaten of een granaatlauncher bij. De granaatlauncher is ook leuk om gewoon iets mee op te blazen en het halve bos in de hens te steken. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn. Ik draag tegenwoordig granaten of een granaatlauncher bij. De granaatlauncher is ook leuk om gewoon iets mee op te blazen en het halve bos in de hens te steken. de fik erin! ik hou me nog steeds bij silenced weapons, gewoon sneaky een basis uitmoorden. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Ik heb een vraagje over de verhaallijn: Heb ik niet goed opgelet tijdens het spelen van de storyline of krijg je bitter weinig info over 'hoe' je bent ontvoerd en waarom? Je moet twee keer zo'n drug nemen in die grot zodat je terug in die nachtclub bent en je krijgt tijdens de laatste missie in die bunkers op een tv enkele beelden te zien maar dat is het dan ook. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Er word inderdaad niet duidelijk uitgelegd hoe je word ontvoerd, wat ik allemaal weet is dat je na het skydiven bent ontvoerd voor een nogal simpele rede, losgeld. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Ik had ook begrepen van een of andere review ofzo dat het om mensen handel ging? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn. Ik draag tegenwoordig granaten of een granaatlauncher bij. De granaatlauncher is ook leuk om gewoon iets mee op te blazen en het halve bos in de hens te steken. de fik erin! ik hou me nog steeds bij silenced weapons, gewoon sneaky een basis uitmoorden. Haha, zat vandaag bij die missie dat je Vaas neer moet halen, ik zit in zo'n hutje op de 1e verdieping, komt zo'n zwaarbeveiligde idioot aanlopen, ik druk die vlammenwerper door het raam en branden maar Heb op dit moment de vlammenwerper, silenced M-700, silenced MS16 en de Shredder, heerlijk ding die Shredder Bewerkt: 5 januari 2013 door Svenie Bericht in een spoiler gezet. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Hmm, jammer dat het zo Ik had ook begrepen van een of andere review ofzo dat het om mensen handel ging? Er word inderdaad niet duidelijk uitgelegd hoe je word ontvoerd, wat ik allemaal weet is dat je na het skydiven bent ontvoerd voor een nogal simpele rede, losgeld. Jammer, ik dacht dat het echt een heel goed ineengestoken plot had waarom je werd ontvoerd. Achja, misschien zien we dit in toekomstige DLC's nog aan het spel toegevoegd worden Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 de fik erin! ik hou me nog steeds bij silenced weapons, gewoon sneaky een basis uitmoorden. Ik heb de game al een tijd uitgespeeld, maar de meeste outposten heb ik ook slicenced gedaan, in het begin dan. Eerst een paar mannetjes die aardig verlaten stonden vermoorden en daarna het alarm uitzetten. Vervolgens overschakelen naar AK en granaten en het feest kan beginnen. Zo irritant als dat alarm af gaat. Schrok me laatst ook helemaal dood, liep rustig langs een klein riviertje en werd opeens gegrepen door een krokodil. Gelukkig overleefd. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 De game heeft inderdaad wel wat schrik momenten, vooral door de dieren die op het eiland rondlopen. Ik zet de alarmen trouwens bijna nooit uit, ik moord het hele kamp gewoon uit en als ze merken dat er iemand is vermoord zetten ze het alarm nooit aan. Dat doen ze pas als ze je gezien hebben en ik zorg er altijd voor dat dit niet gebeurt. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 die vent waar 't allemaaal om gaat is een mensenhandelaar, vaas (zijn pionnetje) zorgt daarvoor, zodat ze een zooitje poen krijgen Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Vind het wel jammer dat Vaas zo weinig voorkomt in de game, ze lopen de game de hele tijd te promoten met hem en dan komt hij echt amper voor. Vind ik een beetje raar gedaan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.