Kai-ShockWave Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Dat doen ze express zodat je hem niet eerder kan vermoorden. Op zo'n groot eiland is het lastig hem te vinden en als je hem dan elke missie ziet duurt het verhaal ook niet zo lang. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Voor zover ik weet ging hij ook best wel snel dood, tenminste, dit heb ik gehoord. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Ja, de foto van Vaas op het doosje van FC3 is niet echt goed gekozen, aangezien je de helft van de game ook op Hoyt jaagt. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Het is trouwens wel grappig dat de setting op de boxart ook echt in het spel zit. Ergens op zo'n strand steekt een hoofd boven het zand uit, zie je die mensen hangen en ligt er een mes. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Het is wel een verkeerde persoon, en de omhooggehangen personen op de achtergrond zijn ook niet correct Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Dat wel inderdaad. In de game zelf hangen ze aan hun nek en volgens mij was dat hoofd van een vrouw. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 11 januari 2013 Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 Achja, toch leuk dat ze het deden. Ook al klopt het niet helemaal. Heb deze game de laatste tijd niet veel meer gespeeld, maar ik ben wel van plan om er later mee verder te gaan. Reageren
PorZ19 Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 (bewerkt) Ik heb de game sinds 2 dagen, en het heeft mij positef verrast. zeker tenopzichte van Far Cry 2 een veel betere game. Ik zit wel met het volgende. Mijn FC3 op mijn PS3 geeft de Game niet in Full-hd Resolutie weer, Iets wat Gran Turismo 5 Wel zonder problemen doet. Mijn instellingen in beeldinstellingen staan goed, en in Far Cry 3 zelf kan ik niets vinden om dit te veranderden, heeft iemand daar een oplossing voor ? Bewerkt: 13 januari 2013 door PorZ19 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Gisteravond uitgespeeld, heb alle outposts en zendmasten. Nu nog de laatste moord-opdrachten en pad van de jager, en dan heb ik het denk ik wel weer gezien. Nog wat submissies etc., denk niet dat ik voor de 100% ga, doe ik niet zo vaak Reageren
Bodemloos Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 weet iemand war veel haaien zwemmen? ik zie de logo's van haaien wel in 't water maar ik kan nooit één vinden en hoe moet je ze doden? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 (bewerkt) Ze zwemmen eigenlijk overal wel in de zee, goed opletten, en ze dan volgen met dat camera-ding. Dan sjees je met je jetski 2 keer over ze heen en dan zijn ze dood Ik vind ze altijd vrij veel bij die inham met al die kleine eilandjes, rechts op het 1e eiland... Bewerkt: 13 januari 2013 door _Night-Men_ Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Inderdaad, er zwemmen er echt best wel veel. Gewoon uitkijken vanaf het land met je sniper of je een vin ziet. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Hey, heb dit spel vanmiddag voor de PC gekocht. Geïnstalleerd, geupdate naar de laatste patch. Gaan spelen, geen geluid in Main menu. Geluid in die begin cutscene, als je dan die ene gozer ziet praten wanneer je in die kooi zit. Helemaal geen geluid.. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Heb mn Souncard en Graphics Drivers al geupdate... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 Toevallig 5.1 speakerset? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 Toevallig 5.1 speakerset? Nee, denk het niet want ik heb gewoon een laptop. (ASUS k73SV) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.