Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iemand weet waar Boars zitten? (Everzwijnen) kan ze echt nergens vinden :(

Laat precies dezelfde vraag nou hier gesteld zijn. Op de onderstaande map kun je ook makkelijk zien waar de everzwijnen wachten om aan je mes geregen te worden:

xdzarm.jpg

En ook wel handig: het verschil tussen een varken (rechts) en een everzwijn (links):

2s1fD.png

Vaak bevinden de dieren zich niet precies op de plaats waarop de map het icoontje van dat dier staat. Je moet dus vaak een beetje rondom dat gebied zoeken om het dier dat je zoekt te vinden.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, heb dit spel vanmiddag voor de PC gekocht. Geïnstalleerd, geupdate naar de laatste patch. Gaan spelen, geen geluid in Main menu. Geluid in die begin cutscene, als je dan die ene gozer ziet praten wanneer je in die kooi zit. Helemaal geen geluid.. :(

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Heb mn Souncard en Graphics Drivers al geupdate...

DirectX, Net Framework, VcRedist allemaal geïnstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, heb dit spel vanmiddag voor de PC gekocht. Geïnstalleerd, geupdate naar de laatste patch. Gaan spelen, geen geluid in Main menu. Geluid in die begin cutscene, als je dan die ene gozer ziet praten wanneer je in die kooi zit. Helemaal geen geluid.. :(

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Heb mn Souncard en Graphics Drivers al geupdate...

DirectX, Net Framework, VcRedist allemaal geïnstalleerd?

DirectX heeft ie geinstalleerd tijdens de installatie, ik heb alle Net Framework's. VcRedist weet ik niet wat het is, maar ik zoek het wel ff op en installeer het.

Edit: Ja dat heb ik. (Is met Visual Basic 2010 geinstalleerd)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker dat je audio driver goed is geïnstalleerd en recent is?

Ik heb ook ergens gelezen dat het helpt als je bij 'Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Geluid', in de tab 'afspelen' op configureren drukt en dan stereo neemt. :)

Je kan altijd ook op het forum van Ubisoft eens kijken, daar zijn genoeg treats over dit probleem. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker dat je audio driver goed is geïnstalleerd en recent is?

Ik heb ook ergens gelezen dat het helpt als je bij 'Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Geluid', in de tab 'afspelen' op configureren drukt en dan stereo neemt. :)

Je kan altijd ook op het forum van Ubisoft eens kijken, daar zijn genoeg treats over dit probleem. ;)

Dat heb ik al geprobeerd :S En ja de driver is goed geinstalleërd. :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Heb de storyline al een tijdje uitgespeeld + radio towers, outposts, vaardigheden, jager en moord-opdrachten. Ik wil nu nog alle Trophy's halen. Daarvoor moet ik voor 2 Trophies 1500 winnen met poker en bij een andere zo'n trial of the Rakyat score verbeteren, maar ik kan nergens op de kaart poker/trial-locaties vinden. Hoe kan dit? Heb ook al filter geprobeerd, maar kan ze nog niet vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de storyline al een tijdje uitgespeeld + radio towers, outposts, vaardigheden, jager en moord-opdrachten. Ik wil nu nog alle Trophy's halen. Daarvoor moet ik voor 2 Trophies 1500 winnen met poker en bij een andere zo'n trial of the Rakyat score verbeteren, maar ik kan nergens op de kaart poker/trial-locaties vinden. Hoe kan dit? Heb ook al filter geprobeerd, maar kan ze nog niet vinden...

Ga naar van die stadjes waar je geen wapen mag dragen, bijvoorbeeld Badtown. Ik dacht dat je daar kon pokeren. Verder heb je een apart hokje voor de trials op je map. Als je hier op klikt ga je van locatie naar locatie. Deze staat niet op de legenda.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...