Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik zou graag Far Cry 3 willen kopen, maar ik vroeg me af of het een nieuw verhaal is of gaat het verhaal verder waar Far Cry 2 is geëindigd? Ik heb namelijk nog geen Far Cry spel gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag Far Cry 3 willen kopen, maar ik vroeg me af of het een nieuw verhaal is of gaat het verhaal verder waar Far Cry 2 is geëindigd? Ik heb namelijk nog geen Far Cry spel gespeeld.

Far Cry 3 heeft een heel nieuw verhaal, het spel borduurt niet verder op de voorgaande delen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag Far Cry 3 willen kopen, maar ik vroeg me af of het een nieuw verhaal is of gaat het verhaal verder waar Far Cry 2 is geëindigd? Ik heb namelijk nog geen Far Cry spel gespeeld.

Far Cry 3 heeft een heel nieuw verhaal, het spel borduurt niet verder op de voorgaande delen.

Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Hallo mede geforum mensen ik speel Far Cry® 3 op de ps3 en zit vast in een missie kan 1 van jullie mij helpen dat is dat je met een vlammenwerper drugsvelden moet verbranden en daarna de boot ik weet niet hoe ik de save game hier op upload van ps3 alvast bedankt

>>> Door thebig: Topic samengevoegd met hoofdtopic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Nu al uitgespeeld. Okay... Het kan door de vakantie komen dat ik geno-lifed heb. :puh:

Ik vond het verhaal echt goed.

SPOILER ALERT!!

Heb uiteindelijk gekozen voor 'Save friends', omdat je daar mee begon. Voordat ik koos keek ik wel ff op Google om op te zoeken of er gevolgen aan zaten, maar dat was niet zo. :puh:

Ik weet niet of ik de game nu nog ga spelen, misschien voor de 100%, maar dat zien we wel. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...