_Night-Men_ Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Geplaatst: 19 februari 2013 (bewerkt) Blijkbaar was ik bezig met een zijmissie, bedankt voor de hulp! Heb inmiddels alle trophies, m'n eerste platina trophy Mastered the jungle Bewerkt: 19 februari 2013 door _Night-Men_ Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 12 maart 2013 Rapport Geplaatst: 12 maart 2013 Goed bezig. Die krijg je niet zomaar Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 maart 2013 Rapport Geplaatst: 12 maart 2013 Wa nu ook niet echt een moeilijke, 3 op 10 ofzo. Reageren
Dotz Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Geplaatst: 11 mei 2013 De Far Cry 3-uitbreiding lijkt me echt geniaal! Ik ga hem zeker weten in huis halen, en dat terwijl ik helemaal niks met de Far Cry-serie heb ! Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Geplaatst: 20 juni 2013 Ik zou graag Far Cry 3 willen kopen, maar ik vroeg me af of het een nieuw verhaal is of gaat het verhaal verder waar Far Cry 2 is geëindigd? Ik heb namelijk nog geen Far Cry spel gespeeld. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Geplaatst: 20 juni 2013 Ik zou graag Far Cry 3 willen kopen, maar ik vroeg me af of het een nieuw verhaal is of gaat het verhaal verder waar Far Cry 2 is geëindigd? Ik heb namelijk nog geen Far Cry spel gespeeld. Far Cry 3 heeft een heel nieuw verhaal, het spel borduurt niet verder op de voorgaande delen. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Geplaatst: 20 juni 2013 Ik zou graag Far Cry 3 willen kopen, maar ik vroeg me af of het een nieuw verhaal is of gaat het verhaal verder waar Far Cry 2 is geëindigd? Ik heb namelijk nog geen Far Cry spel gespeeld. Far Cry 3 heeft een heel nieuw verhaal, het spel borduurt niet verder op de voorgaande delen. Thanks! Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Hallo mede geforum mensen ik speel Far Cry® 3 op de ps3 en zit vast in een missie kan 1 van jullie mij helpen dat is dat je met een vlammenwerper drugsvelden moet verbranden en daarna de boot ik weet niet hoe ik de save game hier op upload van ps3 alvast bedankt >>> Door thebig: Topic samengevoegd met hoofdtopic.<<< Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Ik wik hem wel doen. Ik stuur je ff in een PB hoe je het moet doen Reageren
moechy Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Hmm, moet deze game nog eens van onder het stof halen geloof ik . Nooit echt ver geraakt en dan is ie wat in de vergetelheid geraakt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Sinds 2 dagen heb ik dit spel en ik vind het tot nu toe een heel cool spel! Vooral de verhaallijn. En zoveel dingen die je kunt doen. Ik ben nog wel even zoet met deze game. Reageren
Nyltje Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Nu al uitgespeeld. Okay... Het kan door de vakantie komen dat ik geno-lifed heb. Ik vond het verhaal echt goed. SPOILER ALERT!! Heb uiteindelijk gekozen voor 'Save friends', omdat je daar mee begon. Voordat ik koos keek ik wel ff op Google om op te zoeken of er gevolgen aan zaten, maar dat was niet zo. Ik weet niet of ik de game nu nog ga spelen, misschien voor de 100%, maar dat zien we wel. Bewerkt: 25 augustus 2014 door Nyltje Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Wat ik heb gedaan na de storyline is het vrijmaken van piratenkampen en het unjammen van radiotorens. En natuurlijk een heleboel zijmissies doen. Je moet maar kijken wat jij het leukste vindt om te doen. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Ik kan nog steeds niet verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.