Jump to content

Idee: Low Life Update


Joriz

Recommended Posts

Of dat je net zo'n een trailer als Trevor kan kopen en een pick-up/busje dat je gewoon rond kan rijden en als je geen zin hebt aan de weg stoppen en je persoonlijke auto's/motors in een garage in LS

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    3

  • DarkViper_Brian

    3

  • ERRWINS

    2

  • Tommy-Vercetti

    2

Ik ben altijd meer een voorstander geweest van het ''simpele leven''. Al die dure sportwagens doen me helemaal niks. Geef mij maar een leuk klein autootje zoals de Rhapsody uit TLaD.

Dat had ik ook. Ik vond dat ook een van de leukste autootjes. In GTA 3-VCs had ik hetzelfde bij de Manana. Ik houd daar wel van een beetje maffe en eigenaardige voertuigen. :D

Helaas heb ik nu nog geen GTA5, maar voor als het ooit nog eens all-in-one op de pc komt... Liever Low-rise, dan High-rise :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, er moet meer gebruik worden gemaakt van het prachtige landschap daar.. Jammer dat het eigenlijk zo een beetje wegvalt.. Ik gebruik het alleen nog maar om een beetje te stunten over de bergen.. Maar bijv. een 2de huis in Sandy Shores lijkt me perfecto!

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij een zeer strak plan, een Low-life DLC, ik heb zelf volgens mij 1 sportwagen en een luxe wagen en de rest(8 stuks) zijn normale of offroad wagens.

Ook lijkt het me leuk als er wat meer offroad voertuigen(terugkomst Monster Truck van San Andreas :D ) bij komen mocht het een redneck DLC zijn, en als wapen bv. een kettingzaag.

Als het een andere soort low life DLC is, dat er dan wagens terug komen zoals de Club en andere wagens wat meer dagelijks zijn, of de oudere wagens zoals de oude Blista Compact, of nog wat GTA 4 wagens zoals de Feroci.

Ook een race-achtige DLC zou tof zijn, met onder ander race pakken voor te kleden, een moersleutel voor het mepwerk, en wat race wagens om het af te maken zoals de Bloodring Banger, Hotring Racer, en een Kart.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij een zeer strak plan, een Low-life DLC, ik heb zelf volgens mij 1 sportwagen en een luxe wagen en de rest(8 stuks) zijn normale of offroad wagens.

Ook lijkt het me leuk als er wat meer offroad voertuigen(terugkomst Monster Truck van San Andreas :D ) bij komen mocht het een redneck DLC zijn, en als wapen bv. een kettingzaag.

Als het een andere soort low life DLC is, dat er dan wagens terug komen zoals de Club en andere wagens wat meer dagelijks zijn, of de oudere wagens zoals de oude Blista Compact, of nog wat GTA 4 wagens zoals de Feroci.

Ook een race-achtige DLC zou tof zijn, met onder ander race pakken voor te kleden, een moersleutel voor het mepwerk, en wat race wagens om het af te maken zoals de Bloodring Banger, Hotring Racer, en een Kart.

PMP 600, Dukes, Faction, en de 4-deurs Cognoscenti wil ik graag terug zien :)
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij een zeer strak plan, een Low-life DLC, ik heb zelf volgens mij 1 sportwagen en een luxe wagen en de rest(8 stuks) zijn normale of offroad wagens.

Ook lijkt het me leuk als er wat meer offroad voertuigen(terugkomst Monster Truck van San Andreas :D ) bij komen mocht het een redneck DLC zijn, en als wapen bv. een kettingzaag.

Als het een andere soort low life DLC is, dat er dan wagens terug komen zoals de Club en andere wagens wat meer dagelijks zijn, of de oudere wagens zoals de oude Blista Compact, of nog wat GTA 4 wagens zoals de Feroci.

Ook een race-achtige DLC zou tof zijn, met onder ander race pakken voor te kleden, een moersleutel voor het mepwerk, en wat race wagens om het af te maken zoals de Bloodring Banger, Hotring Racer, en een Kart.

PMP 600, Dukes, Faction, en de 4-deurs Cognoscenti wil ik graag terug zien :)

Vooral die wil ik zien 8)

Ik vraag mij sowieso af waarom ze sommige auto's weg hebben gelaten, vooral de Dukes en de Cognoscenti waren legendes in GTA 4.

Link to comment
Delen op andere websites

De Cognoscenti zit nog steeds in de Singleplayer alleen is ie niet beschikbaar in Online.

Nope, waarschijnlijk haal je iets door elkaar maar de 4-deurs Cognoscenti zit er niet in, de wielen zijn overigens wel te krijgen via LSC.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

zoals ik al eerder zij met die trailer die je kan kopen en dat dat je save house is ook voor SP maar die van trevor blijft staan dus dat je gewoon op mount chilliad kan slapen

Link to comment
Delen op andere websites

Perfect idee Joriz!

Ik ben altijd meer een voorstander geweest van het ''simpele leven''. Al die dure sportwagens doen me helemaal niks. Geef mij maar een leuk klein autootje zoals de Rhapsody uit TLaD.

Blaine County is gewoon een dood stuk land. Er is niet veel te doen en de meeste spelers zitten daardoor in Los Santos. Je kunt hier en daar wel een garage kopen. Maar een voordeel heb je niet omdat je dan te ver van de bewoonde wereld af zit. Een klein huisje, trailer o.i.d. kunnen kopen zou een leuke toevoeging zijn.

Opsturen naar Rockstar! 8)

De Rhapsody staat in de GTA V vehicle Handling, maar is dus uiteindelijk niet in de game gekomen. Dus wie weet :)

jE3oDl2.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...