Jump to content

Idee: Low Life Update


Joriz

Recommended Posts

De Rhapsody staat in de GTA V vehicle Handling, maar is dus uiteindelijk niet in de game gekomen. Dus wie weet :)

Is dit een recente handling-file? Want dat zou dan kunnen betekenen dat de Rhapsody in een toekomstige update zou kunnen terugkeren. Welk voertuig de Radi is ontgaat me even. Zoals hierboven aangegeven zou ik de PMP600 en Dukes wel graag zien terugkeren. Ow en de Tampa natuurlijk ook, dat voertuig hoort thuis in Los Santos.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    3

  • DarkViper_Brian

    3

  • ERRWINS

    2

  • Tommy-Vercetti

    2

Leuk idee zo'n low-life update. Niet echt mijn ding, maar het zou helemaal niet verkeerd zijn als liefhebbers van niet sport/supercars ook eens aan hun trekken zouden komen. Gooi er eens 'n nieuwe musclle in en/of 'n nieuwe pick-up truck. Wat dat betreft was de toevoeging van 'n SUV en motor in de laatste update al 'n stap in de goede richting natuurlijk, maar toch ... ik zou persoonlijk ook eens 'n nieuwe sedan/coupe willen, of 'n cabrioversie van de Tailgater oid.

Link to comment
Delen op andere websites

LowLife update/dlc zou helemaal mijn ding zijn, paar heerlijke lompe lelijke V8+ bakken erbij, inderdaad een krot van een woning met een methlab en big ass schuur/lees garage erachter, eigenlijk gewoon Trevor ja maar dan flink uitgebreid/uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...