Jump to content

glitches


super_senne

Recommended Posts

Glitches heeft R* expres laten zitten voor de fun. Dat je vrienden hem doen kan jij niks aan doen, maar je kan anders ook met wat andere mensen gaan gamen. Over die wapens; die kan jij ook gewoon hebben, die mensen zijn gewoon op die rang dat je die wapens kan. Jij kan die wapens ook hebben als je veel punten verzamelt en geld spaart. :)

Dus R* heeft volgens jou de car duplicate glitch en overige "expres" erin gezet van "Jongens, laten we met z'n allen auto's duplicaten"?

zit er een fout in de script is een een glitch kunnen hun niks aan doen :#

Dat weet ik, daarom brengen ze patches uit

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    12

  • ERRWINS

    4

  • PrutserNL

    4

  • mikequdel

    4

[dat snap ik dus niet wat heb JIJ met andere mensen te maken als jij geld wil verdiene zonder te glitchen is dat tog jouw keuzen wat heb jij te maken met andere mensen

er staan een beetje veel spelfouten in. Maar ze verpesten het voor iedereen. Glitch jij zelf ofzo dat jij het raar vind dat wij er een hekel aan hebben.

Jij zegt nu wel dat die mensen allemaal glitchen maar ze kunnen ook gewoon Shark Cards kopen hoor knipoog.gif.

dat heb ik niet gezegd in welke regel zie je dat en die shark cards doe je er nogsteeds moeite voor.

>>> Door thebig: Dubbelpost samengevoegd en onnodige quotes weggehaald. Met een beetje knip- en plakwerk kan je perfect reageren op wat je wilt en toch een mooi overzicht houden. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

er staan een beetje veel spelfouten in. Maar ze verpesten het voor iedereen. Glitch jij zelf ofzo dat jij het raar vind dat wij er een hekel aan hebben.

tuurlijk doe ik zelf money glitches als ik een nieuwe auto wil kopen ga ik er niet 3 dagen elke x dezelfde saaie missie voor doen. gta gaat tog om snelle auto´s mensen killen en plezier hebben en niet 3 dagen doen om 1 auto te kopen en dan nog 2 dagen bezig te zijn om hem te tunen.

>>> Door thebig: Onnodige quotes weggehaald.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk doe ik zelf money glitches als ik een nieuwe auto wil kopen ga ik er niet 3 dagen elke x dezelfde saaie missie voor doen. gta gaat tog om snelle auto´s mensen killen en plezier hebben en niet 3 dagen doen om 1 auto te kopen en dan nog 2 dagen bezig te zijn om hem te tunen.

Jij snapt duidelijk het nut van een game niet. In een game moet je niet binnen 2 dagen bijvoorbeeld multimiljonair zijn. Een game is er om mensen te vermaken, en blijkbaar zie jij dat niet, maar gezien je spelling en het niveau waarmee jij met mensen converseert in GTA Online neem ik deze reactie maar niet al te serieus.

Link to comment
Delen op andere websites

dat heb ik niet gezegd in welke regel zie je dat en die shark cards doe je er nogsteeds moeite voor.

omdat wij eerlijk geld bij elkaar sprokkelen en hun binnen 1 uur 1 miljoen hebben. Maar dan illegaal.

Voila knipoog.gif

tuurlijk doe ik zelf money glitches als ik een nieuwe auto wil kopen ga ik er niet 3 dagen elke x dezelfde saaie missie voor doen. gta gaat tog om snelle auto´s mensen killen en plezier hebben en niet 3 dagen doen om 1 auto te kopen en dan nog 2 dagen bezig te zijn om hem te tunen.

Ik weet niet wat jouw definitie van fun maken is maar dit dus niet ...

Als je effectief moeite doet kun je tenminste zeggen: 'dit voertuig heb ik betaald met hard werken en doorzetten' ipv 'ik heb een voertuig van mama en papa gekregen' (daar komt het op neer). Je zal veel meer voldoening hebben van de moeilijke weg dan de makkelijke knipoog.gif.

>>> Door thebig: Onnodige quotes weggehaald en dubbelpost samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iedereen willen letten op z'n postsgedrag, het loopt hier namelijk de spuigaten uit. Dat wilt dus zeggen:

-Geen dubbelposts

-Onnodige quotes uit je bericht verwijderen (vermijden van quotepiramides)

Bij sommige mensen lijkt dit al een dagelijkse job op zichzelf te worden, ik ga heus niet eeuwig alles aanpassen.

Dit geldt niet alleen voor dit topic, maar in het algemeen.


Persoonlijk vind ik dat glitches het spel voor iedereen verpesten, zowel voor anderen als voor de glitcher zelf. Anderen zijn lang aan het sparen om die auto te verdienen, terwijl anderen in een oogwenk het benodigde bedrag bij elkaar hebben om die auto te kopen door het spel uit te buiten. Want dat is het ook, uitbuiten. R* laat duidelijk zien dat dergelijk gedrag niet gewenst is en bindt er de strijd tegenaan. Zeggen dat 'die glitch maar niet in het spel had moeten zitten' is absoluut geen valide redenering, het is namelijk zeer moeilijk of zelfs onmogelijk van R* om zo kort op de bal te spelen. Een glitch kan niet meteen opgelost worden een paar seconden na rapportering.

Je gaat een veel groter gevoel van voldoening en veel meer plezier hebben als je gewoon met enkele mensen wat jobs/races doet en die auto gewoon als een leuke bijkomstigheid ziet. In dat opzicht vind ik mensen die de hele tijd dezelfde job spelen bijna even erg als glitchen. Mensen die één van beide doen zijn duidelijk het doel van GTA:O volledig uit het oog verloren.

Link to comment
Delen op andere websites

Och ... iedereen moet imo lekker zelf weten hoe ze aan hun geld komen. Wil je snel geld dmv vals spel en glitches, of ben je eerlijk en koop je 'n Shark-Cards? Ga je gang. Heb je er lol in om duizend keer Rooftop Rumble, Coveted en/of PotShot te spelen? Veel plezier dan. Het is mij om het even, want mijn spelplezier tast het niet aan hoor.

Maar mij ... mij geeft dat geen voldoening. Ik haal m'n plezier juist uit geld dat ik "eerlijk" verdien dmv auto's te stelen en te verkopen, winkeltjes en armoured trucks te overvallen, verschillende missies te spelen en races te rijden. Dat geeft mij wel voldoening, maar ja ... wie ben ik om voor 'n ander te bepalen hoe zij hun plezier en voldoening uit het spel moeten halen?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Och ... iedereen moet imo lekker zelf weten hoe ze aan hun geld komen. Wil je snel geld dmv vals spel en glitches, of ben je eerlijk en koop je 'n Shark-Cards? Ga je gang. Heb je er lol in om duizend keer Rooftop Rumble, Coveted en/of PotShot te spelen? Veel plezier dan. Het is mij om het even, want mijn spelplezier tast het niet aan hoor.

Maar mij ... mij geeft dat geen voldoening. Ik haal m'n plezier juist uit geld dat ik "eerlijk" verdien dmv auto's te stelen en te verkopen, winkeltjes en armoured trucks te overvallen, verschillende missies te spelen en races te rijden. Dat geeft mij wel voldoening, maar ja ... wie ben ik om voor 'n ander te bepalen hoe zij hun plezier en voldoening uit het spel moeten halen?

Helemaal mee eens! Gewoon plezier maken, daar is dat spel voor, en alles op een eerlijke manier.

Link to comment
Delen op andere websites

dat heb ik niet gezegd in welke regel zie je dat en die shark cards doe je er nogsteeds moeite voor.

omdat wij eerlijk geld bij elkaar sprokkelen en hun binnen 1 uur 1 miljoen hebben. Maar dan illegaal.

Voila https://www.gtagames.nl/public/style_emoticons/default/knipoog.

>>> Door thebig: Onnodige quotes weggehaald en dubbelpost samengevoegd.<<<

ik zeg toch ILLEGAAL en sharkcards zijn niet illegaal
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi vertaald FcUtreg4life....

Voor mij is het tevens belangrijk dat er in een game verschillende uitdagingen(doelen) zijn welke je wil (be)halen.

Wat ik niet doe is het spelplezier voor een ander verpesten. Ook in een race iemand expres uit de baan stoten zal ik nooit doen, of er moet een l*l tussen zitten die alleen aan het racen is om andere van de weg af krijgen.

Zo is het ook met glitchen. Doe je dit glitchen op een zodanige wijze dat andere daar geen last van hebben dan moet je dat zelf weten. Ben je aan het glitchen om andere te zieken dan mag je van mij zo snel mogelijk een consoleban krijgen.

Ook R* speelt hier een belangrijke rol in door de game uitdagend/interessant te maken en te houden. Zijn er namelijk geen uitdagingen/doelen meer dan gaan mensen zich vervelen en zoeken naar andere uitdagingen (glitches?) dan die door R* zijn ingebracht en oorspronkelijk zijn bedoeld! Ook moet er een belans zijn en blijven met het verdienen van in game money zodat het niet nodig zou moeten zijn om illegaal aan je geld te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

R* promoot het glitchen wel enorm.

Waarom moet Rooftop nu weer zo gemaakt worden dat het langer duurd, waarom kan je Rooftop Rumbel en Corvette niet in een playlist zetten?

Waarom zijn de races zoals down to drain zo gemaakt dat het geen hol mee oplever?

This toch niet meer leuk om alleen maar saaie missies te doen en niks over te houden?

NU kan je aardig geld verdienen met die geld transportwagens in een invite only sessie, maar dat zal er ook wel weer uit gehaald worden.

Na de laatste patch heb ik de hoop op de heist ook opgegeven, het begint er steeds meer op te lijken dat ze willen dat je alleen maar cashcards koopt.

Je krijg een beetje dat gevoel als je een internetspelletje speelt, het is helemaal gratis, maar wil je echt goed zijn dan moet je geld betalen..

gelukkig heb ik nu nog geld over van de periode dat de hackers geld kado gaven (investering in 20 adders:))

Link to comment
Delen op andere websites

R* promoot het glitchen wel enorm.

Waarom moet Rooftop nu weer zo gemaakt worden dat het langer duurd, waarom kan je Rooftop Rumbel en Corvette niet in een playlist zetten?

Waarom zijn de races zoals down to drain zo gemaakt dat het geen hol mee oplever?

This toch niet meer leuk om alleen maar saaie missies te doen en niks over te houden?

NU kan je aardig geld verdienen met die geld transportwagens in een invite only sessie, maar dat zal er ook wel weer uit gehaald worden.

Na de laatste patch heb ik de hoop op de heist ook opgegeven, het begint er steeds meer op te lijken dat ze willen dat je alleen maar cashcards koopt.

Je krijg een beetje dat gevoel als je een internetspelletje speelt, het is helemaal gratis, maar wil je echt goed zijn dan moet je geld betalen..

gelukkig heb ik nu nog geld over van de periode dat de hackers geld kado gaven (investering in 20 adders:))

Jij slaat de spijker op de kop! Ik begin dat gevoel ook steeds meer te krijgen en ook heb ik het gevoel dat mensen die over het glitchen zeuren dat het juist die mensen zijn waar de miljarden van zijn afgepakt.(beetje het verhaal van ik ben gestopt met roken en nu moet iedereen maar stoppen of buiten roken)

Bewerkt: door fcdber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp best dat glitchen niet mag, maar geef dat iets waarmee je geld snel kan verdienen.

Hele maal in het begin van online deden we soms de hele avond met z'n 2e down to drain,

per gewonne rondje kreeg je iets van 9K (afhankelijk van de lvls van de spelers) en dan om te beurt winnen.

Dan kon je in een avond je appartemet sparen, dan was het nog leuk om te doen.

nu race je af en toe nog eens voor de lol, maar voor het geld kan je beter stoute dingen doen:P

Link to comment
Delen op andere websites

De spelers van het eerste uur hebben idd hier en daar nog wat weten te sprokkelen, opgebouwd en o.a. die 500k van R* ontvangen. Maar wat te denken voor de spelers die pas zijn begonnen met GTA-O? Voor hun is een appartement, een Adder of Zentorno pas heel ver weg....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...