Jump to content

glitches


super_senne

Recommended Posts

Daarom is het toch juist raar van R* dat ze geld eerlijk verdienen zo moeilijk maken?

want wat is het nu voor een onzin dat ze RR lastiger maken en dat je die missie niet in een playlist kan zetten?

Krijg je een updatte voor het 'rijke leven' en kan je niet eens fatsoenlijk om een leuke manier geld verdienen, alleen maar door zwaar uitgeklede missies en races te doen.

Laat mij dan maar lekker af en toe races en missies doen omdat ik het leuk vind en zo nu en dan een keer een auto dupe en verkopen.

Dan blijft het te minste leuk, nu zitten we hele avonden missies te doen voor een dubbeltje.

Kheb nu nog 7 miljoen over van de GTA kerst:P voorlopig is het niet nodig om te glitchen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    12

  • ERRWINS

    4

  • PrutserNL

    4

  • mikequdel

    4

Het antwoord is zeer simpel: R* heeft geen spel gemaakt dat Rooftop Rumble noemt, maar GTA: Online. De bedoeling van R* is dus helemaal niet dat iedereen maar één missie gaat spelen, maar dat mensen samen afspreken, wat verscheidene missies gaan doen en aan het einde van de avond naast een pak geld ook plezier hebben gemaakt. Zelf heb ik ook eens 8x Coveted na elkaar gespeeld, omdat ik aan het sparen was voor een auto. De eerste keer is het nog leuk, tweede keer gaat nog, maar daarna begint het te vervelen. Je gaat me toch niet wijsmaken dat je het daadwerkelijk leuk vindt om x keer dezelfde missie te doen? Het is het feit dat je daarna redelijk vlug een auto kan kopen dat je compleet doet vergeten dat je je eigenlijk niet geamuseerd hebt om die auto te verdienen.

Speel dus rustig eens een playlist met wat verscheidene missies en zie die auto als een mooie bijkomstigheid.

Link to comment
Delen op andere websites

NIemand wil de hele avond RR doen, maar je wordt er haast wel toe gedwongen als je leuk geld wil verdienen.

Waarom zijn er niet veel meer missies die veel gevarieerd zijn en leuk geld op leveren.

Het grootste gedeelte van de missies zijn allemaal het zelfde, ga naar A, schiet iedereen dood, pak het pakketje en rij naar B en klaar is keer, met een beetje mazzel krijg je net boven de 10K beloning, nou wat een lol hebben we zeg.

Laat mij maar lekker een avondje in de freemode met een groepje en zo nu en dan een missie, races ect.

je kan toch niet ontkennen dat R* er alles aan doet omdat het geld verdienen zo moeilijk mogelijk te maken?

Het enige wat er sinds 1 oktober is geweest is alles minder oplaten leveren.

van de heist ga je dus ook zeker niet rijk worden.

want ze zien liever dat je 20 euro uit geef aan bijv. 1 miljoen dan dat je met een heist 1 miljoen verdiend.

Het is tijd voor Watch_Dogs :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er dan zo leuk aan om de hele avond dezelfde missie te doen en direct alles te kunnen kopen wat je hartje begeert? Waar is dan de lol om door te spelen gebleven? Als ik alles kon kopen wat ik hebben wou was ik nu allang klaar geweest met GTA-Online. Nu speel ik juist door omdat ik nog 2 slots in m'n garage moet vullen, nog 4 auto's in m'n 2e garage moet tunen en opleuken, en nog heel veel kleding moet kopen maar zga blut ben. MAW: Nu heb ik nog 'n doel. Dat doel was er niet geweest als ik geglitched had, Shark Cardss had gekocht of aan het moneyfarmen was gegaan.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

NIemand wil de hele avond RR doen, maar je wordt er haast wel toe gedwongen als je leuk geld wil verdienen.

Waarom zijn er niet veel meer missies die veel gevarieerd zijn en leuk geld op leveren.

Het grootste gedeelte van de missies zijn allemaal het zelfde, ga naar A, schiet iedereen dood, pak het pakketje en rij naar B en klaar is keer, met een beetje mazzel krijg je net boven de 10K beloning, nou wat een lol hebben we zeg.

Laat mij maar lekker een avondje in de freemode met een groepje en zo nu en dan een missie, races ect.

je kan toch niet ontkennen dat R* er alles aan doet omdat het geld verdienen zo moeilijk mogelijk te maken?

Het enige wat er sinds 1 oktober is geweest is alles minder oplaten leveren.

van de heist ga je dus ook zeker niet rijk worden.

want ze zien liever dat je 20 euro uit geef aan bijv. 1 miljoen dan dat je met een heist 1 miljoen verdiend.

Het is tijd voor Watch_Dogs :-)

Ik vraag me af of watch dogs de hype wel waar kan maken.

Het geld dat je straks met heists verdient boeit me geen fuck, ik hoop vooral dat het leuk is en dat je ook zo'n voorbereiding hebt en dat je kan kiezen hoe je het aanpakt net asl in de sp.

Link to comment
Delen op andere websites

NIemand wil de hele avond RR doen, maar je wordt er haast wel toe gedwongen als je leuk geld wil verdienen.

Waarom zijn er niet veel meer missies die veel gevarieerd zijn en leuk geld op leveren.

Het grootste gedeelte van de missies zijn allemaal het zelfde, ga naar A, schiet iedereen dood, pak het pakketje en rij naar B en klaar is keer, met een beetje mazzel krijg je net boven de 10K beloning, nou wat een lol hebben we zeg.

Laat mij maar lekker een avondje in de freemode met een groepje en zo nu en dan een missie, races ect.

je kan toch niet ontkennen dat R* er alles aan doet omdat het geld verdienen zo moeilijk mogelijk te maken?

Het enige wat er sinds 1 oktober is geweest is alles minder oplaten leveren.

van de heist ga je dus ook zeker niet rijk worden.

want ze zien liever dat je 20 euro uit geef aan bijv. 1 miljoen dan dat je met een heist 1 miljoen verdiend.

Het is tijd voor Watch_Dogs :-)

Ik vraag me af of watch dogs de hype wel waar kan maken.

Het geld dat je straks met heists verdient boeit me geen fuck, ik hoop vooral dat het leuk is en dat je ook zo'n voorbereiding hebt en dat je kan kiezen hoe je het aanpakt net asl in de sp.

ik wil ook lol hebben. En daarom glitch ik niet. Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...