Jesperkaj Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Poule A [table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt Brazilië|2|1|0|7|2|5|7 Mexico|2|1|0|4|0|3|7 Kroatië|1|0|2|5|6|-1|3 Kameroen|0|0|3|1|8|-7|0[/table] [table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stadion 12 juni|22.00u| Brazilië- Kroatië|3-1|Arena de São Paulo, São Paulo 13 juni|18.00u| Mexico- Kameroen|1-0|Arena das Dunas, Natal 17 juni|21.00u| Brazilië- Mexico|0-0|Estádio Castelão, Fortaleza 18 juni|00.00u| Kameroen - Kroatië|0-4|Arena Amazônia, Manaus 23 juni|22.00u| Kameroen - Brazilië|1-4|Estádio Nacional Mané Garrincha, Brasília 23 juni|22.00u| Kroatië- Mexico|1-3|Arena Pernambuco, Recife[/table] Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Brazilië is natuurlijk de grote favoriet in deze poule en het zou mij dan ook zeer verbazen wanneer zij niet de poule winnen. Kroatië en Mexico zijn in mijn ogen redelijk aan elkaar gewaagd en zullen strijden om de tweede plek. Wel mooi dat hun onderlinge duel de laatste wedstrijd is. Kameroen zie ik niet ver komen, maar ze zouden door een verdwaald gelijkspelletje wel voor verrassingen kunnen zorgen in de poule. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Brazilië is natuurlijk de grote favoriet in deze poule. Kameroen lijkt me aardig gewaagd aan Kroatië en Mexico, eigenlijk. Met spelers als Eto'o, Song, Assou-Ekotto, N'Koulou, etc. kunnen ze het die twee ploegen nog aardig lastig gaan maken. Heel ver zullen ze niet komen in dit toernooi, maar het overleven van de poulefase zou zomaar mogelijk kunnen zijn. Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Kroatië wordt sowieso tweede. Kameroen kan echt niet tegen de combinatie Mandzukic + Modric op. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Brazilië is natuurlijk de favoriet. Maar wie tweede wordt zal wel spannend worden. Alledrie de team hebben enkele spelers die het verschil kunnen maken in zulke wedstrijden. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Brazilië - KroatiëWedstrijdnummer: 1Poule: ADatum: 12 juniTijd: 22.00uStadion: Arena de São Paulo, São PauloDe openingswedstrijd van dit wereldkampioenschap wordt gespeeld in São Paulo, de grootste stad van Brazilië. Hier neemt het grootste voetballand qua WK-titels, Brazilië, het op tegen het Kroatië van bondscoach Niko Kovac. Met spelers als Modric, Rakitic en Mandzukic is Kroatië de belangrijkste tegenstander voor A Seleção in poule A. Winst voor beide ploegen zal een hele belangrijke stap zijn om door te stromen naar de achtste finale. Brazilië zal voor eigen publiek gebrand zijn om de overwinning in de wacht te slepen. Zal Neymar, door de Braziliaanse legende Pelé bestempeld als zijn opvolger, zijn verwachtingen waar maken en Brazilië naar de overwinning slepen? Of zal het sluwe Kroatië de sterkste linie van Brazilië, de verdediging, het al aardig lastig maken in de eerste wedstrijd van dit toernooi?De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 2-1. Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 2-0 zie ik persoonlijk ook nog gebeuren, de verdediging van Brazilië is echt heel sterk. Echter zie ik Brazilië niet zomaar over Kroatië walsen, ze zijn nu niet echt zwak te noemen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ik verwacht een kleine, wellicht moeizame overwinning voor Brazilië. Ik ben namelijk wel benieuwd of ze met de druk kunnen omgaan. Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Hm, eerlijk gezegd hoop ik dat Brazilië wint. Helaas is vaak de eerste wedstrijd op een WK een gelijkspel. Aangezien dit twee fantastische teams zijn, kan het ook ditmaal gebeuren dat het een gelijkspelletje wordt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Met spelers als Modric, Rakitic en Mandzukic is Kroatië de belangrijkste tegenstander voor A Seleção in poule A. Mandzukic doet helemaal niet mee vandaag: die is geschorst door zijn rode kaart in de play-off tegen IJsland Ik verwacht ook 2-1 voor Brazilië... kan niet wachten! Overigens denk ik dat Mexico hier de belangrijkste gegadigde is voor plek 2. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ik zeg ook niet dat Mandzukic tegen Brazilië zal spelen. Ik toon alleen aan dat Kroatië met zulke spelers de belangrijkste kandidaat zal zijn om met Brazilië voor plek 1 te gaan. Mandzukic zal, mocht hij de wedstrijden tegen Mexico en Kameroen wel spelen, nog steeds van grote waarde zijn voor Kroatië. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Het wordt Brazilië, told ya! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 3-0 moet te doen zijn voor de Brazilianen Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Mijn pronostiek 2 - 1 De Kroaten zijn helemaal in form en staan op hun scherps! Rara waar heb ik dat nog gehoord... (Beter spel dan tegen de Belgen?) De Brazilianen daarentegen zullen wel scherp staan. Ik verwacht dan ook dat deze openingsmatch een must moet zijn voor het organiserend land! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ik denk dat het stadion instort voor het startsignaal gefloten is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.