Jump to content

WK 2014 - Poule A


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • thebig

    10

  • Dutchy3010

    9

  • Phoenyxar

    8

Onterecht afgekeurd? Kom op zeg, de fout op de keeper ontkennen is gewoon onzin. Er was een fout, punt. Een hele duidelijke zelfs, als je maar het juiste camerastandpunt bekijkt.

PS: Het doelpunt is NIET afgekeurd, er was al gefloten voor een fout, dus het spel lag stil vanaf dan(niet alleen de scheids zag het, maar ook de grensrechter reageerde).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Onterecht afgekeurd? Kom op zeg, de fout op de keeper ontkennen is gewoon onzin. Er was een fout, punt. Een hele duidelijke zelfs, als je maar het juiste camerastandpunt bekijkt.

PS: Het doelpunt is NIET afgekeurd, er was al gefloten voor een fout, dus het spel lag stil vanaf dan(niet alleen de scheids zag het, maar ook de grensrechter reageerde).

Ik twijfel nog, vandaar dat ik er een vraagteken bijplaatste.

Link to comment
Delen op andere websites

Die koppbal van Mexico was gewoon een goal........ wat zijn de scheidsrechters aan het klungelen zeg :7

Ja ach, was onduidelijk of het buitenspel was, vind niet dat je in deze situatie het doelpunt mocht afkeuren. Maar goed, we gaan weer verder.

Edit: Bevestiging dat het géén buitenspel was, dacht het wel. :)

Herhaling geeft uitsluitsel

Een nieuwe herhaling toont het ongelijk van de arbitrage: het was een Kameroener die de hoekschop doorkopte, dus Dos Santos kon onmogelijk buitenspel staan.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de match niet gevolgd, maar aan jullie reacties te zien verdiende Mexico een doelpunt? Nog 7 minuten te gaan en ze staan inmiddels 1-0 voor smile3.gif

Ja, ze werken al een hele match enorm voor dat ene doelpunt en alleen pech en foute beslissingen van de scheidsrechter hielden hun daar af.

Link to comment
Delen op andere websites

En Mexico wint. Verdiend.

Had 2-0 mogen en moeten zijn, maar zo is het dan maar. In een poule waar het wel eens spannend kan zijn tussen Kroatië en Mexico kunnen die beslissingen wel beslissend zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat snap ik nou niet aan dat voetbal... dan moet de grensrechter in een split second een beslissing maken en besluit te roepen dat iemand buitenspel staat. Tien seconden later weet iedereen, dankzij de technologie, dat het een foutje was en dat er geen sprake was van buitenspel.

WAAROM ZEGGEN ZE DAN NIET GEWOON VAN "OH JONGENS, SORRY FOUTJE, WE LATEN HET DOELPUNT ALSNOG TELLEN"?? :-(

Oh trouwens...

Whaddayaknow, ik heb drie voorspellingen gedaan (Nederland-Ghana, Nederland-Wales en Brazilië-Kroatië) en ze zijn alledrie exact uitgekomen. Straks wint Uruguay het toernooi toch nog.

Mijn vierde voorspelling, 1-0 voor Mexico... is ook uitgekomen. Jongens, ik verwacht nu een zonnebril dat van 10 meter hoogte precies op mijn neus valt. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een belachelijke vertoning weer van de arbitrage. Gisteren al, nu weer. Op deze manier is voor mij het plezier in het WK al snel weg. Gerechtigheid dat Mexico uiteindelijk wint. De 1-0 is ook mooi, want daardoor heb ik de uitslag goed in mijn WK-poules. puh2.gif

Onterecht afgekeurd? Kom op zeg' date=' de fout op de keeper ontkennen is gewoon onzin. Er was een fout, punt. Een hele duidelijke zelfs, als je maar het juiste camerastandpunt bekijkt.[/quote']

Ik heb het nu zo'n acht keer terug gekeken en ik zie geen fout op de keeper. In mijn ogen nog steeds onterecht afgekeurd. Of hij daarvoor al floot of niet; het was gewoon een doelpunt geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik het de eerste keer zag op een ingezoomd beeld, leek het me ook niet echt een fout, maar als het uitgezoomd is, zie je echt dat hij erop in vliegt. Een zeer groot twijfelgeval, zo getuigt ook de discussie er rond, maar ik vind het toch wel terecht afgefloten. Dat praat nog altijd in geen geval de penalty goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...