Phoenyxar Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Dit gaat een interessante match worden, als Brazilië er niet in zou slagen om te scoren (de kans lijkt me wel niet groot) dan ga je echt wel rellen kunnen verwachten. Die zijn er nu al, maar als de eenheid van het land zou falen op hun eerste match van hun oh zo grote toernooi, dan ga je wat meemaken. Maar mijn voorspelling is anders. 2-0 (of meer zelfs?) Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Dan horen we het donderen vanuit Rio denk ik Reageren
thebig Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Kroaten zullen zeker een waardige tegenstander zijn, maar ik verwacht niet dat ze tegen de Brazilianen zullen winnen. Als ze niet vroeg in de match een paar keer scoren, zal Brazilië ongetwijfeld de bal een paar keer binnen tikken. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ik moest wel lachen om de mensen op school die kwamen met voorspellingen als 4-1 en 6-0. Dat is bijna respectloos Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ik ben wel eens benieuwd of Neymar aan de grote druk kan weerstaan..Men bombardeert hem tot de redder van Brazilië, maar als Barcelonafan kan ik je zeggen dat ie een bleek seizoen achter de rug heeft. Maar goed, Neymar is over het algemeen wel een goede speler voor Brazilië, hij legt er ze normaal gezien vlotjes in. Ik zal het jammer genoeg niet kunnen volgen, want ik zit de komende uurtjes nog met m'n neus in de boeken. Supporter voor Brazilië, m'n geld staat er op! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Wat een schijtgoal zeg. Te zielig voor woorden. Reageren
Dexist Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 heeey dit had ik niet voorspeld... Reageren
thebig Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Gewoon slecht verdedigd, die goal zat er bijna zeker in, zelfs zonder hulp van Marcello. Kroatië doet wat ik zei dqt nodig was: vroeg op voorsprong komen. Houden ze dit vast geven ze een mooie sollicitatie voor de volgende ronde. Heerlijke match tot noglg toe. Beide teams gaan ervoor en zijn aan elkaar gewaagd. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Beide teams gaan ervoor en zijn aan elkaar gewaagd. Ja, ik vind Kroatië echt heel erg fris ogen. Had ik niet verwacht. Over het algemeen was Kroatië toch wel bergafwaarts de laatste jaren... Leuk om te zien! Maar het kan haast niet anders dan dat Brazilië nog gaat scoren... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 (bewerkt) Iemand wat belchinezen gezien? Dit is toch te gek voor woorden? Dit kan zeker nog een leuke wedstrijd worden! Bewerkt: 12 juni 2014 door Bierbuikje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Zwak schot? HAHAHAHAHAHAAH Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Je moet het toch maar doen om de ganse druk van een land als Brazilië op je schouders te hebben en nu al te scoren. Petje af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.