Dexist Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Je moet het toch maar doen om de ganse druk van een land als Brazilië op je schouders te hebben en nu al te scoren. Petje af. Marcello deed het nog sneller. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Je moet het toch maar doen om de ganse druk van een land als Brazilië op je schouders te hebben en nu al te scoren. Petje af. Marcello deed het nog sneller. Mooie. Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Wat een geluk voor Marcello, komt-ie misschien toch nog levend uit Brazilië (inb4 Escobar taferelen). Wel best een amusante wedstrijd. Maar Brazilië gaat winnen, met dank aan Neymar. Reageren
thebig Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Het is een wedstrijd op het scherpst van de snee, je ziet dat beide teams het zo graag willen. Er worden ook pittige duels uitgevochten op het veld en de omschakelingen gebeuren razendsnel. Naar het einde van de eerste helft toe begon Kroatië wat minder te presteren, hopelijk kunnen ze zich herpakken in de tweede helft zodat we nog zo'n goede helft te zien krijgen. Ik denk dat Brazilië er nog wel eentje scoort, maar voor nu vind ik 1-1 nog net wel verdiend voor beide partijen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ik zei het ook al in de kantine, omdat ik niet echt goed weet waar ik nou kan babbelen Mooie eerste helft. Vooral 2-5 minuut vond ik heerlijk, omdat toen eindelijk dat geblèr van de NOS uit ging. Daarna ging het weer verder en ik vind het zo'n partijdig geleut, dat ik eigenlijk altijd na een paar minuten naar België overschakel Qua commentaar is dat van beter niveau. Het potje zelf vind ik tot nu toe lekker fel aan beide kanten ^^ Ik hoop dat iig beide partijen nog 1x scoren. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 (bewerkt) Ben bang dat Brazilie gaat winnen, 3 - 1 zit er wel in denk ik, maar ik ben voor de underdog. Dus ik hoop dat Kroatie er nog 1 of meerdere maakt. Bewerkt: 12 juni 2014 door Bierbuikje Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ik moest wel even lachen hoor, bij die eigen doelpunt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ongelooflijk wat een schwalbe. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Mooi die reactie van Corluka bij het ontvangen van zijn gele kaart van de tackle op Neymar. Je zag hem schrikken, sportief dat hij niet in protest ging. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Penalty is niet onterecht, er is wel degelijk een fout(weliswaar zéér licht). Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Toch spijtig dat de keeper de pingel niet kon stoppen; hij was er wel heel dichtbij zeg. Nou hopen dat de Kroaten nog gelijk kunnen maken, want dat zou zeker verdiend zijn. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Penalty is niet onterecht, er is wel degelijk een fout(weliswaar zéér licht). Ik zie geen overtreding. Iemand aanraken betekent niet gelijk een overtreding. Weet je hoe vaak die spelers elkaar aanraken bij verdedigen? Dan zou dat iedere keer een overtreding zijn? Hij duwde niet eens, raakte alleen aan... Reageren
thebig Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Penalty is niet onterecht, er is wel degelijk een fout(weliswaar zéér licht). Zéér licht, inderdaad. Absoluut geen penalty, gewoon een schalwbe. Spijtig dat zo'n mooie match dan, hoogstwaarschijnlijk, op zo'n manier beslist moet worden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Nja, maakte in mijn ogen toch een beweging die je kan interpreteren als licht trekken hoor. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Pffff, worden de Kroaten weer benadeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.