TekaLoca Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Wat een toffe wedstrijd was dat gisteren zeg, drama, drama, drama! Een eigen doelpunt, een (onterechte?) strafschop, een (onterecht?) afgekeurd doelpunt. Helemaal mooi! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 (bewerkt) Onterecht afgekeurd? Kom op zeg, de fout op de keeper ontkennen is gewoon onzin. Er was een fout, punt. Een hele duidelijke zelfs, als je maar het juiste camerastandpunt bekijkt. PS: Het doelpunt is NIET afgekeurd, er was al gefloten voor een fout, dus het spel lag stil vanaf dan(niet alleen de scheids zag het, maar ook de grensrechter reageerde). Bewerkt: 13 juni 2014 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Onterecht afgekeurd? Kom op zeg, de fout op de keeper ontkennen is gewoon onzin. Er was een fout, punt. Een hele duidelijke zelfs, als je maar het juiste camerastandpunt bekijkt. PS: Het doelpunt is NIET afgekeurd, er was al gefloten voor een fout, dus het spel lag stil vanaf dan(niet alleen de scheids zag het, maar ook de grensrechter reageerde). Ik twijfel nog, vandaar dat ik er een vraagteken bijplaatste. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Drijfnatte boel daar bij Mexico - Kameroen. Heel veel klutssituaties ook in beide strafschopgebieden, zal het weer ook wel op invloed van zijn. Edit: en weer een goal afgekeurd, onterecht. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Die koppbal van Mexico was gewoon een goal........ wat zijn de scheidsrechters aan het klungelen zeg Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 (bewerkt) Die koppbal van Mexico was gewoon een goal........ wat zijn de scheidsrechters aan het klungelen zeg Ja ach, was onduidelijk of het buitenspel was, vind niet dat je in deze situatie het doelpunt mocht afkeuren. Maar goed, we gaan weer verder. Edit: Bevestiging dat het géén buitenspel was, dacht het wel. Herhaling geeft uitsluitsel Een nieuwe herhaling toont het ongelijk van de arbitrage: het was een Kameroener die de hoekschop doorkopte, dus Dos Santos kon onmogelijk buitenspel staan. Bewerkt: 13 juni 2014 door MegaPilot Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Tja, zeer jammer voor Mexico momenteel om zo toch nog steeds gelijk te staan. Het zijn nogal lastige gevallen, maar ik zie Mexico nog wel scoren hier. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Kameroen moest al rood hebben gehad. Ik kan dit niet meer aanzien zonder dit te posten: Reageren
thebig Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Ik heb de match niet gevolgd, maar aan jullie reacties te zien verdiende Mexico een doelpunt? Nog 7 minuten te gaan en ze staan inmiddels 1-0 voor Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Ik heb de match niet gevolgd, maar aan jullie reacties te zien verdiende Mexico een doelpunt? Nog 7 minuten te gaan en ze staan inmiddels 1-0 voor Ja, ze werken al een hele match enorm voor dat ene doelpunt en alleen pech en foute beslissingen van de scheidsrechter hielden hun daar af. Reageren
thebig Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 En daar kwam Kameroen, dat in de laatste minuut er bijna nog eentje binnen kopte. Dat zou een mindere geweest zijn Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 En Mexico wint. Verdiend. Had 2-0 mogen en moeten zijn, maar zo is het dan maar. In een poule waar het wel eens spannend kan zijn tussen Kroatië en Mexico kunnen die beslissingen wel beslissend zijn. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Dat snap ik nou niet aan dat voetbal... dan moet de grensrechter in een split second een beslissing maken en besluit te roepen dat iemand buitenspel staat. Tien seconden later weet iedereen, dankzij de technologie, dat het een foutje was en dat er geen sprake was van buitenspel. WAAROM ZEGGEN ZE DAN NIET GEWOON VAN "OH JONGENS, SORRY FOUTJE, WE LATEN HET DOELPUNT ALSNOG TELLEN"?? Oh trouwens... Whaddayaknow, ik heb drie voorspellingen gedaan (Nederland-Ghana, Nederland-Wales en Brazilië-Kroatië) en ze zijn alledrie exact uitgekomen. Straks wint Uruguay het toernooi toch nog. Mijn vierde voorspelling, 1-0 voor Mexico... is ook uitgekomen. Jongens, ik verwacht nu een zonnebril dat van 10 meter hoogte precies op mijn neus valt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Wat een belachelijke vertoning weer van de arbitrage. Gisteren al, nu weer. Op deze manier is voor mij het plezier in het WK al snel weg. Gerechtigheid dat Mexico uiteindelijk wint. De 1-0 is ook mooi, want daardoor heb ik de uitslag goed in mijn WK-poules. Onterecht afgekeurd? Kom op zeg' date=' de fout op de keeper ontkennen is gewoon onzin. Er was een fout, punt. Een hele duidelijke zelfs, als je maar het juiste camerastandpunt bekijkt.[/quote']Ik heb het nu zo'n acht keer terug gekeken en ik zie geen fout op de keeper. In mijn ogen nog steeds onterecht afgekeurd. Of hij daarvoor al floot of niet; het was gewoon een doelpunt geweest. Reageren
thebig Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Toen ik het de eerste keer zag op een ingezoomd beeld, leek het me ook niet echt een fout, maar als het uitgezoomd is, zie je echt dat hij erop in vliegt. Een zeer groot twijfelgeval, zo getuigt ook de discussie er rond, maar ik vind het toch wel terecht afgefloten. Dat praat nog altijd in geen geval de penalty goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.