Visser23 Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Mwah. Sirigu boven De Gea? Voor de rest prima lijstje inderdaad. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Mwah. Sirigu boven De Gea? Voor de rest prima lijstje inderdaad. Beiden 84, dat scheelt. Ben vooral benieuwd wat Messi en Ronaldo in FIFA 15 gaan krijgen. EA kan simpelweg niet meer om Ronaldo heen. Toch verwacht ik een 93 voor Ronaldo en opnieuw een 94 voor Messi, gezien het covermodel en het contract met EA. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 (bewerkt) Wat ik niet snap is dat Handanovic wederom in het lijstje staat. Naar mijn mening is dat een redelijk overschatte keeper en kan ik er zelfs nog wel betere noemen. En daarbij: In een presenatie van FIFA 15 had ik gezien dat Neuer op een normale Ultimate Team kaart 90 ALG was, dus eerlijk gezegd lijkt dit lijstje me niet kloppen. Bewerkt: 17 augustus 2014 door KaiSkillzz Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Ik ben benieuwd hoe hoog het Nederlandse team krijgt. Ik verwacht zelf wel dat ze redelijk hoog krijgen. Ik zou het zelf wel terecht vinden mochten ze Depay en Blind richting de 80 doen. Reageren
AXIO Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 78 hoogstens denk ik. Ik ben benieuwd wat Groningen dit jaar heeft. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 En daarbij: In een presenatie van FIFA 15 had ik gezien dat Neuer op een normale Ultimate Team kaart 90 ALG was, dus eerlijk gezegd lijkt dit lijstje me niet kloppen. Met 4 omhoog, daar twijfel ik toch heel sterk aan. Daarnaast zijn de ratings nog niet bevestigd en dat zullen ze niet zijn tot het spel uit is. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Beiden 84, dat scheelt. Ben vooral benieuwd wat Messi en Ronaldo in FIFA 15 gaan krijgen. EA kan simpelweg niet meer om Ronaldo heen. Toch verwacht ik een 93 voor Ronaldo en opnieuw een 94 voor Messi, gezien het covermodel en het contract met EA. Hoezo kunnen ze niet meer om Ronaldo heen? Hij krijgt elk jaar al een goeie rating. Ronaldo is de beste vleugelspeler, no doubt about that. Maar als we naar statistiekjes gaan kijken is Messi toch wel de beste aanvaller, tikt 'm vaker binnen dan Ronaldo. Niet echt verwonderlijk dat je dan een betere rating krijgt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Hoezo kunnen ze niet meer om Ronaldo heen? Hij krijgt elk jaar al een goeie rating. Ronaldo is de beste vleugelspeler, no doubt about that. Maar als we naar statistiekjes gaan kijken is Messi toch wel de beste aanvaller, tikt 'm vaker binnen dan Ronaldo. Niet echt verwonderlijk dat je dan een betere rating krijgt. Dat je de bal er vaker intikt, wil niet zeggen dat je een betere speler bent. Als je alle skills met elkaar vergelijkt is Ronaldo toch echt een completere voetballer dan Messi. Messi zou misschien een hogere rating met afwerken moet krijgen, maar Ronaldo hoort toch echt een hogere algemene rating te krijgen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Akkoord. Voor dit jaar wel, maar de voorbije jaren waren die ratings gewoon terecht. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 21 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2014 De top 10 van Purely Football: Lionel Messi - 94 Cristiano Ronaldo - 93 Zlatan Ibrahimovic - 91 Luis Suárez - 90 Arjen Robben - 89 Gareth Bale - 89 Franck Ribéry - 89 Yaya Toure - 88 Robert Lewandowski - 88 Sergio Agüero - 88 Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2014 (bewerkt) De top 10 van Purely Football:... Luis Suárez - 90... Iedere keer dat Luis Suárez een bijt uit iemands lichaam neemt, daalt zijn waarde met vijf punten. Tenzij het een grote bijt is, dan gaan er in één keer tien punten vanaf. Bewerkt: 21 augustus 2014 door Froodooo Reageren
TheuNauz Geplaatst: 21 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2014 De top 10 van Purely Football:... Luis Suárez - 90... Iedere keer dat Luis Suárez een bijt uit iemands lichaam neemt, daalt zijn waarde met vijf punten. Tenzij het een grote bijt is, dan gaan er in één keer tien punten vanaf. Ah, dit spelletje: Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2014 De top 10 van Purely Football:... Luis Suárez - 90... Iedere keer dat Luis Suárez een bijt uit iemands lichaam neemt, daalt zijn waarde met vijf punten. Tenzij het een grote bijt is, dan gaan er in één keer tien punten vanaf. Blijft 1 van de beste aanvallers ter wereld.http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/2003045/2014/08/21/Hazard-naast-Messi-op-de-cover-van-FIFA-15.dhtml Ik denk dat ik een fysiek exemplaar ga halen. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 26 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 (bewerkt) De 10 hooggewaardeerde spelers in de Barclays Premier League volgens NixSocial: Sergio Agüero - 89 Yaya Toure - 88 Eden Hazard - 88 Wayne Rooney - 87 David Silva - 87 Mesut Özil - 87 Vincent Kompany - 86 Diego Costa - 86 Sturridge - 86 Cesc Fabregas - 86 Ja, je ziet het goed, geen Robin van Persie. Dit blijven slechts geruchten natuurlijk. Bewerkt: 26 augustus 2014 door TheuNauz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 (bewerkt) Ja, je ziet het goed, geen Robin van Persie. Dit blijven slechts geruchten natuurlijk. Moet ik verbaasd zijn? Rampseizoen met United en op het WK was ie 1,5 wedstrijden goed. Bewerkt: 27 augustus 2014 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.