Jump to content

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheuNauz

    21

  • MegaPilot

    12

  • TekaLoca

    12

  • AXIO

    9

Mwah. Sirigu boven De Gea? Voor de rest prima lijstje inderdaad.

Beiden 84, dat scheelt.

Ben vooral benieuwd wat Messi en Ronaldo in FIFA 15 gaan krijgen. EA kan simpelweg niet meer om Ronaldo heen. Toch verwacht ik een 93 voor Ronaldo en opnieuw een 94 voor Messi, gezien het covermodel en het contract met EA.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik niet snap is dat Handanovic wederom in het lijstje staat. Naar mijn mening is dat een redelijk overschatte keeper en kan ik er zelfs nog wel betere noemen. :puh:

En daarbij: In een presenatie van FIFA 15 had ik gezien dat Neuer op een normale Ultimate Team kaart 90 ALG was, dus eerlijk gezegd lijkt dit lijstje me niet kloppen.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

En daarbij: In een presenatie van FIFA 15 had ik gezien dat Neuer op een normale Ultimate Team kaart 90 ALG was, dus eerlijk gezegd lijkt dit lijstje me niet kloppen.

Met 4 omhoog, daar twijfel ik toch heel sterk aan. Daarnaast zijn de ratings nog niet bevestigd en dat zullen ze niet zijn tot het spel uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

Beiden 84, dat scheelt.

Ben vooral benieuwd wat Messi en Ronaldo in FIFA 15 gaan krijgen. EA kan simpelweg niet meer om Ronaldo heen. Toch verwacht ik een 93 voor Ronaldo en opnieuw een 94 voor Messi, gezien het covermodel en het contract met EA.

Hoezo kunnen ze niet meer om Ronaldo heen? Hij krijgt elk jaar al een goeie rating. Ronaldo is de beste vleugelspeler, no doubt about that. Maar als we naar statistiekjes gaan kijken is Messi toch wel de beste aanvaller, tikt 'm vaker binnen dan Ronaldo. Niet echt verwonderlijk dat je dan een betere rating krijgt.
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo kunnen ze niet meer om Ronaldo heen? Hij krijgt elk jaar al een goeie rating. Ronaldo is de beste vleugelspeler, no doubt about that. Maar als we naar statistiekjes gaan kijken is Messi toch wel de beste aanvaller, tikt 'm vaker binnen dan Ronaldo. Niet echt verwonderlijk dat je dan een betere rating krijgt.

Dat je de bal er vaker intikt, wil niet zeggen dat je een betere speler bent. Als je alle skills met elkaar vergelijkt is Ronaldo toch echt een completere voetballer dan Messi. Messi zou misschien een hogere rating met afwerken moet krijgen, maar Ronaldo hoort toch echt een hogere algemene rating te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

De top 10 van Purely Football:...2mpeqs1.png Luis Suárez - 90...
Iedere keer dat Luis Suárez een bijt uit iemands lichaam neemt, daalt zijn waarde met vijf punten. Tenzij het een grote bijt is, dan gaan er in één keer tien punten vanaf.

Blijft 1 van de beste aanvallers ter wereld.

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/2003045/2014/08/21/Hazard-naast-Messi-op-de-cover-van-FIFA-15.dhtml

Ik denk dat ik een fysiek exemplaar ga halen.

Link to comment
Delen op andere websites

De 10 hooggewaardeerde spelers in de Barclays Premier League volgens NixSocial:

  1. 2m7btk8.png Sergio Agüero - 89
  2. 2m7btk8.png Yaya Toure - 88
  3. 250nm6c.png Eden Hazard - 88
  4. 2uhome8.png Wayne Rooney - 87
  5. 2m7btk8.png David Silva - 87
  6. 30i7rjm.png Mesut Özil - 87
  7. 2m7btk8.png Vincent Kompany - 86
  8. 250nm6c.png Diego Costa - 86
  9. dq28vq.png Sturridge - 86
  10. 250nm6c.png Cesc Fabregas - 86

Ja, je ziet het goed, geen Robin van Persie. Dit blijven slechts geruchten natuurlijk.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...