TekaLoca Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 Ik ben zeker verbaasd. Van Persie hoort gewoon in die top 10 en dat verwacht ik uiteindelijk ook wel. Van 89 naar 85 gaan is onwaarschijnlijk. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 Ik ben zeker verbaasd. Van Persie hoort gewoon in die top 10 en dat verwacht ik uiteindelijk ook wel. Van 89 naar 85 gaan is onwaarschijnlijk. Ja hoor, want hij speelde echt zo'n fabuleus seizoen. Was volgens mij ook even geblesseerd als ik kijk naar zijn gespeelde wedstrijden, niet abnormaal dat je ALG dan daalt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 Z'n overall rating mag omlaag, maar nooit met 4, dat weet jij evengoed als ik, als je iets van FIFA kent dan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 Z'n overall rating mag omlaag, maar nooit met 4, dat weet jij evengoed als ik, als je iets van FIFA kent dan. Het gaat niet om de daling van 4, maar over het seizoen dat Van Persie gespeeld heeft. Dat beoordeel je imo verre van met ALG 89. Rooney z'n ALG vind ik overigens ook veel te hoog, overrated speler. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 Messi had ook niet zijn beste seizoen, gaan ze hem daarom downgraden naar 90? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 Messi had ook niet zijn beste seizoen, gaan ze hem daarom downgraden naar 90? Scoorde 41 keer in 46 wedstrijden en dan nog een dozijn assists, redelijk normaal seizoen voor Messi. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 28 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2014 (bewerkt) Volgens de beta van FIFA 15 zijn dit ratings van de Nederlanders die er in zitten: Arjen Robben: 90 Van Persie: 89 Sneijder: 85 Huntelaar: 84 De Jong: 79 Cillessen: 78 Wijnaldum: 78 Depay: 77 Stekelenburg: 77 Van der Wiel 77 Blind: 77 Zoet: 77 Vermeer: 76 Afellay: 76 Dost: 76 Narsingh: 75 Douglas: 75 Bruno Martins Indi: 75 Schaars: 75 Maher: 75 Dit zijn de spelers die in bèta zitten (en boven de 75 zitten). Er zitten geen Feyenoord, Lazio, Newcastle en nog meer clubs in waar Nederlanders spelen. (Roma zit er in, maar zonder Strootman) Ik heb zelf niet de bèta, maar volgens iemand op Twitter die dit allemaal laat zien, zouden dit de ratings van de bèta zijn, en misschien ook voor FIFA 15? Bij deze zal ik wel het bewijs laten zien: https://pbs.twimg.co...ELdDY.png:large https://pbs.twimg.co...EzOrl.jpg:large https://pbs.twimg.co...EsiBd.jpg:large Voor overige ratings van andere clubs moet je maar een PM naar mij sturen. Bewerkt: 28 augustus 2014 door xCrazyShotgun Reageren
TheuNauz Geplaatst: 28 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2014 Volgens de beta van FIFA 15 zijn dit ratings van de Nederlanders die er in zitten: Arjen Robben: 90 :klap: Reageren
Venzio Geplaatst: 28 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2014 Depay heeft maar 68 shooting tegenover de 73 shooting die hij al had op zijn 73 (!) kaart, lijkt me niet helemaal juist.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2014 Van Persie alsnog 89 Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 De jongelingen van t wk kunnen wel wat hoger imo. Btw weet iemand ook of je, als je de fifa 15 ultimate edition pre ordert je dan 40 packs krijgt plus 15 die je bij de gewone krijgt als pre order bonus? Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Van Persie alsnog 89 Waarvan tien punten verdiend door de zweefkopbal? Reageren
TheuNauz Geplaatst: 1 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Btw weet iemand ook of je, als je de fifa 15 ultimate edition pre ordert je dan 40 packs krijgt plus 15 die je bij de gewone krijgt als pre order bonus? Heb ook laatst de UT edition ge pre-orderd, dacht zonder de (nog extra) 15 packs. Durf het je niet met zekerheid te zeggen, maar mijn gevoel zegt gewoon de 40 ultimate-team edition packs + leenkaart Messi voor 5 wedstrijden. Reageren
AXIO Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Ik heb voor mezelf FIFA15 + half jaar VI abonnement besteld, daar zitten ook 15 gratis FUT pack bij. Mooie aanbieding! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Btw weet iemand ook of je, als je de fifa 15 ultimate edition pre ordert je dan 40 packs krijgt plus 15 die je bij de gewone krijgt als pre order bonus? Heb ook laatst de UT edition ge pre-orderd, dacht zonder de (nog extra) 15 packs. Durf het je niet met zekerheid te zeggen, maar mijn gevoel zegt gewoon de 40 ultimate-team edition packs + leenkaart Messi voor 5 wedstrijden. Ik vind t een beetje raar aangezien ze 15 packs direct krijgt als je pre ordert maar die 40 bij de ut edition krijg je 40 weken lang 1 per week Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.