_Night-Men_ Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 (bewerkt) 20. Vincent Kompany - Manchester City (Engeland) 19. Robert Lewandowski - Bayern Munich (Duitsland) 18. Luka Modrić - Real Madrid (Spanje) 17. David Silva - Manchester City (Engeland) 16. Thiago Silva - Paris Saint-Germain (Frankrijk) 15. Sergio Ramos - Real Madrid (Spanje) 14. Gareth Bale - Real Madrid (Spanje) 13. Philipp Lahm - Bayern Munich (Duitsland) 12. Radamel Falcao - Manchester United (Engeland) 11. Robin van Persie - Manchester United (Engeland) Bron: EA Sports Aah, ninja'ed en de forumeditor bugged Bewerkt: 6 september 2014 door _Night-Men_ Reageren
TheuNauz Geplaatst: 6 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2014 (bewerkt) Dat is een wat uitgebreider lijstje. In grote lijnen terecht. God zij dank dat Bale niet omhoog gegaan is. Verder had ik wel verwacht dat Lahm en Lewa 88 zouden zijn, maar helaas. Falcao en RvP -1 ook terecht imo. De top 10 zal vrijwel zeker bestaan uit: 1. Messi 2. Iniesta 3. Suarez 4. Robben 5. Schweinsteiger 6. Neuer 7. Ribery 8. Ibra 9. Hazard 10. Ronaldo In willekeurige volgorde opnieuw. Deze zullen dus minimaal 88 meekrijgen. Ook Manuel Neuer. Niet te passeren! Bewerkt: 6 september 2014 door TheuNauz Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Ik had Kompany 87 verwacht, vond dat hij een goed seizoen bij Manchester City achter de rug had. Van Persie had nog wel naar 87 gekund, hij had helaas een minder seizoen achter de rug. Voor de rest is alles wel terecht. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Van Persie 88 Bale 87 Are you fucking kidding me? Bale speelde een draak van een seizoen terwijl Van Persie redelijk dramatisch was. Naja, corrupte shizzle zeker. Reageren
AXIO Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 (bewerkt) Dus je vindt dat de rating van Bale lager had moeten zijn? Bewerkt: 6 september 2014 door AXIO Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 (bewerkt) Dus je vindt dat de rating van Bale lager had moeten zijn? Dit is een grapje?Leg het seizoen van Bale eens naast het seizoen van Van Persie en trek je conclusies. Of Lewandowski, zijn rating is ook 1 lager dan die van Van Persie. Ja hoor..Dat Kompany geen 87 heeft is ook wel een goeie grap. Bewerkt: 6 september 2014 door MegaPilot Reageren
TheuNauz Geplaatst: 7 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Kan niet wachten! Vandaag gaat het gebeuren... Reageren
AXIO Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Dus je vindt dat de rating van Bale lager had moeten zijn? Dit is een grapje?Leg het seizoen van Bale eens naast het seizoen van Van Persie en trek je conclusies. Of Lewandowski, zijn rating is ook 1 lager dan die van Van Persie. Ja hoor..Dat Kompany geen 87 heeft is ook wel een goeie grap. Omdat je zegt 'een draak van een seizoen'. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Omdat je zegt 'een draak van een seizoen'. Als vleugelspeler 1 keer scoren per 2 wedstrijden is een mooi gemiddelde. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Precies, daarom kijk ik er ook zo raar van op dat je het zo zegt. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Een draak van een seizoen is juist positief . En ook lekker dubbelzinnig omdat Bale uit Wales komt dat als vlag een draak heeft xD. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 7 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2014 (bewerkt) 1. Messi (93) 2. Ronaldo (92) 3. Robben (90) 4. Zlatan (90) 5. Neuer (90) 6. Suarez (89) 7. Iniesta (89) 8 Hazard (88) 9. Ribery (88) 10. Schweini (88) Voor mijn Bayern is het natuurlijk meer dan geweldig. Robben derde en Neuer 90. Ongelofelijk maar waar. Bewerkt: 7 september 2014 door TheuNauz Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 10. Eden Hazard - Chelsea FC (Engeland) 9. Franck Ribéry - Bayern Munich (Duitsland) 8. Bastian Schweinsteiger - Bayern Munich (Duitsland) 7. Luis Suárez - FC Barcelona (Spanje) 6. Andrés Iniesta - FC Barcelona (Spanje) 5. Manuel Neuer - Bayern Munich (Duitsland) 4. Zlatan Ibrahimović - Paris Saint-Germain (Frankrijk) 3. Arjen Robben - Bayern Munich (Duitsland) 2. Cristiano Ronaldo - Real Madrid (Spanje) 1. Lionei Messi - FC Barcelona (Spanje) Bron: EA Sports Messi weer #1! Reageren
AXIO Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Robben gewoon 90! Lekker man. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 (bewerkt) En daarbij: In een presenatie van FIFA 15 had ik gezien dat Neuer op een normale Ultimate Team kaart 90 ALG was, dus eerlijk gezegd lijkt dit lijstje me niet kloppen. Met 4 omhoog, daar twijfel ik toch heel sterk aan. Daarnaast zijn de ratings nog niet bevestigd en dat zullen ze niet zijn tot het spel uit is. Zo kun je zien dat ik altijd gelijk heb. EDIT: Suarez kijkt echt zo hongerig op die kaart. Bewerkt: 7 september 2014 door KaiSkillzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.