MegaPilot Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 (bewerkt) Zlatan 1 ALG meer dan Suárez? In een minderwaardige competitie zoals de Ligue 1 knalt Suárez er makkelijk 30+ binnen, ik zie Zlatan er geen 30 in de PL binnentrappen(en dat deed Suárez wel). Beetje jammer. Ben overigens wel blij dat ze eindelijk nog eens een keeper ALG 90 geven. Neuer is dat allang dubbel en dik waard. Bewerkt: 7 september 2014 door MegaPilot Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Voor mij is het 1 messi, 2 ronaldo, 3 zlatan Maar ik kan me toch wel aardig vinden in de top 10 van ea. Ik vind Hazard wel overrated en di maria underrated en zo kan ik nog wel een paar noemen, maar over het algemeen is t wel goed. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Messi's downgrade is belachelijk. Hadden hem beter zo gelaten en Ronaldo eentje omhoog gezet, maar goed. Neuer 90 ALG is een grote grap en Zlatan die uit de top 3 valt is nog een grotere grap. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Een rare lijst vindt ik. Ronaldo moest naar 93, Messi op 94, Zlatan 5 star skills, Suarez 90, Van Persie 87, Di Maria 87, James 84. Noem maar op. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Heerlijke demo. Eerste goal die ik maakt was met Sturridge snoeihard tegen de onderkant van de lat in de kruising, geweldige wereldgoal Reageren
TheuNauz Geplaatst: 10 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Heerlijke demo. Eerste goal die ik maakt was met Sturridge snoeihard tegen de onderkant van de lat in de kruising, geweldige wereldgoal Al je FIFA 15 game-ervaringen mogen in dit topic! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 11 september 2014 Rapport Geplaatst: 11 september 2014 Ah ok thanks! Reageren
TheuNauz Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2014 (bewerkt) Wellicht boeit het je niet zo veel, maar toch, de 20 snelste spelers van FIFA 15 FUT: 20. DeAndre Yedlin - Seattle Sounders (United States) - 68 alg 19. Obafemi Martins - Seattle Sounders (United States) - 76 alg 18. Lionel Messi - FC Barcelona (Spain) - 93 alg 17. Gervinho - AS Roma (Italy) - 81 alg 16. Cuadrado - Fiorentina (Italy) - 83 alg 15. Lucas - Paris Saint-Germain (France) - 82 alg 14. Cristiano Ronaldo - Real Madrid (Spain) - 92 alg 13. Raheem Sterling - Liverpool FC (England) - 80 alg 12. Arjen Robben - Bayern Munich (Germany) - 90 alg 11. Nanamdi Oduamadi - Crotone (Italy) - 66 alg 10. Ryo Miyaichi - Arsenal (England) - 67 alg 9. Kekuta Manneh - Vancouver Whitecaps (Canada) - 61 alg 8. Fahad Al-Muwallad - Al-Ittihad (Saudi Arabia) - 67 alg 7. Cedrick Mabwati - Osasuna (Spain) - 69 alg 6. Gareth Bale - Real Madrid (Spain) - 87 alg 5. Dominic Oduro - Toronto FC (Canada) - 64 alg 4. Pierre-Emerick Aubameyang - Borussia Dortmund (Germany) - 79 alg 3. Jonathan Biabiany - Parma (Italy) - 79 alg 2. Theo Walcott - Arsenal (England) - 81 alg 1. Mathis Bolly - Fortuna Dusseldorf (Germany) - 64 alg Bron en FUT kaarten: EA Sports En de 10 sterkste spelers (PSY op de FUT kaart): 10. Diego Costa - Chelsea (England) 9. Yun Young-Sun - Seongnam FC (Korea) 8. Wilfried Bony - Swansea City (England/Wales) 7. Cheick Tioté - Newcastle United (England) 6. Leroy Fer - Queens Park Rangers (England) 5. Paul Pogba - Juventus (Italy) 4. Jean-Sylvain Babin - Granada (Spain) 3. George Elokobi - Oldham Athletic (England) 2. Yaya Touré - Manchester City (England) 1. Jelle Van Damme - Standard Liège (Belgium) Bron en FUT kaarten: EA Sports Bewerkt: 14 september 2014 door TheuNauz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.