Visser23 Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Ik had elf pakjes in totaal. Best lekker, als je een beetje leuke spelers krijgt. Ik had niet veel bijzonders, op Willian na. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Ja ik ook zoiets, ik had Totti en James! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Ik ga zometeen maar eens fifa 15 met een extra controller pre-orderen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Weet iemand of er een bundel (fifa 15 + PS4) komt? Reageren
Venzio Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Ik heb al wat pakketjes geopend, zat helaas niet heel erg veel in. Mijn huidige team: Mijn transferlijst: Ik ben nog op zoek naar investeringen voor +- 75k, ik kan ook alles verkopen en dan voor ongeveer 250k aan investeringen doen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Soms snap ik niet hoe je aan dat soort spelers komt..? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Koop jij points? Enige goede wat ik tot nu toe heb, is Bruno Martins Indi Reageren
Venzio Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Ik heb inderdaad wat FIFA Points gekocht, veel discards en toen maar wat investeringen gedaan (Iniesta, Xavi en Modric). Ik ben van plan om er een aantal te verkopen en het te investeren in Lewandowski en Reus. Lewnadowski is met afstand de beste spits in de Bundesliga en Reus is een goedkoper alternatief voor Ribéry. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Hoe kan je FIFA points via de web app kopen? Ik kan het nergens vinden. Reageren
Venzio Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Hoe kan je FIFA points via de web app kopen? Ik kan het nergens vinden. Ik heb een Xbox One met EA Access, ik heb via mijn console dus FIFA Points gekocht. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Hoezo kan jij nu al spelen? Reageren
Venzio Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Hoezo kan jij nu al spelen? Dat zeg ik net: Ik heb een Xbox One met EA Access, ik heb via mijn console dus FIFA Points gekocht. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Ik kan met geen mogelijkheid op de web app komen, niet de Duitse, Franse, Nederlandse of Engelse Reageren
Shorty_D Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Jammer dat je maar 6 uur kunt spelen met EA Access, maak dan wat variatie dat je bv met meer euro's heel wat langer kan spelen. *zucht* Reageren
Venzio Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Hames Rodriguez! Jammer dat je maar 6 uur kunt spelen met EA Access, maak dan wat variatie dat je bv met meer euro's heel wat langer kan spelen. *zucht* Zou graag 5 euro betalen voor nog een aantal uur op mijn account. Een nieuw account maken is voor mij geen optie, ik wil niet het risico nemen op een ban om 6 uurtjes langer te spelen door mijn coins te transferen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.