Silverbyte Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Ik ben inmiddels ook al een tijdje niet meer opgeroepen voor Oranje, helaas. Overigens met Dortmund de Champions League gewonnen, waarin ik weliswaar twee keer in actie mocht komen, maar verder niet echt een belangrijk aandeel had. Het seizoen daarop leek ik nog steeds geen uitzicht te hebben op speeltijd, dus me door een shitload aan beroerde leenaanbiedingen geworsteld en uiteindelijk gekozen voor een verhuur aan HSV. Ook daar ben ik niet onomstreden, maar speel ik wel het merendeel van de wedstrijden. Ben zo langzamerhand een beetje een clubhopper aan het worden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Ik wil weg bij Barcelona, ik ben verdorie topschutter in de Primera Division met 20 doelpunten en toch blijf ik maar de kutwedstrijden spelen(topwedstrijden tegen Real Madrid en Atlético Madrid mag ik niet meedoen, CL,...). Ik heb m'n transfer aangevraagd, alleen 1 probleempje: de manager van FC Barcelona heeft het afgeslaan. Als de transferperiode eraan komt kan ik toch gewoon vertrekken hé? Heb het echt helemaal gehad bij Barcelona. Ik ben wel weer opgeroepen voor België, maar dat waren vriendschappelijke interlands en ik mocht weeral maar 1 van de 2 interlands spelen... Jammer dat FIFA zo ALG-based is, ik presteer veel beter dan spelers met een hogere ALG, maar toch zit ik vaak op de bank voor spelers met een hogere ALG. Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Gewoon zo vaak transferverzoeken indienen tot het geaccepteerd wordt. Op een gegeven moment accepteren ze het wel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Gewoon zo vaak transferverzoeken indienen tot het geaccepteerd wordt. Op een gegeven moment accepteren ze het wel. Dat deed ik dus al, het werd keer op keer geweigerd, en nu hebben ze het toch aanvaard. Hopelijk kan ik zo snel mogelijk naar een club waar ik altijd speel. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 Heb het volledige seizoen bij HSV doorgebracht, uiteindelijk. In het begin kwam ik nauwelijks in actie, maar na mijn debuut voor de Burgers stond ik vrijwel elke wedstrijd in de basis. Wederom de Gouden Schoen gewonnen, hoewel die doelpunten vooral in de eerste seizoenshelft vielen. Na de winterstop heb ik iets met de gameplay sliders gespeeld en gingen ze er niet meer zo makkelijk in. Nu dus terug bij Dortmund, dat inmiddels Immobile en Dzeko heeft verkocht en Balotelli (zucht...) heeft aangetrokken, en volgens de nieuwsberichten ook bezig is met Sturridge. Het is dus even afwachten wie er veel gaan spelen, en anders moet ik maar weer verkassen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 Na het lezen van al die mooie verhalen over carrières als speler, moet ik me daar ook maar weer eens aan wagen. Toch leuk om even digitaal wat kont te schoppen en jezelf op te werken tot wereldspeler. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 (bewerkt) Ik heb het eerste aanbod dat ik kreeg aangenomen, ik ben nu speler van Liverpool. Hopelijk krijg ik daar meer speelkansen. Edit: Heerlijk dit. De heenwedstrijd werd zonder mij met 1-3 verloren tegen Juventus(CL, een 1/16de finale denk ik). Al vlug kom ik met Liverpool op een 0-2 voorsprong(niet genoeg, moest met 0-3 winnen doordat Juventus 3 uitdoelpunten had). Ik werd neergehaald in de 16 en Vidal zette de penalty om(die is naar Liverpool gekomen ja), de 0-2 ramde ik er zelf in. De rest van de wedstrijd heeft Liverpool amper balbezit en de kansen zijn schaars. Maar dan gebeurt het onmogelijke. Ik storm op doel af, kap de laatste verdediger uit en ram de bal onhoudbaar rechts het doel in. 0-3! Scheids fluit meteen af, want we zaten diep in de extra tijd. HEERLIJK! Bewerkt: 8 januari 2015 door MegaPilot Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Coach van Dortmund zette me de laatste tijd steeds minder vaak in de basis - logisch, als je Balotelli en Sturridge ook nog hebt. Ik speelde zeker nog de helft van de wedstrijden, maar heb me toch op de transferlijst laten plaatsen, omdat ik het wel een beetje gezien had in de Duitse competitie. Er kwam een aanbieding van Roma en die heb ik zonder twijfelen geaccepteerd, aangezien het al sinds ik klein was één van mijn favoriete buitenlandse clubs is. Alles aan die club spreekt me aan; de historie, de clubkleuren en natuurlijk de legendarische spelers die er gespeeld hebben. Sportief gezien is het misschien een kleine stap achteruit ten opzichte van Dortmund (hoewel daar over te discussiëren valt, natuurlijk), maar mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar de Romeinen. Mijn salaris is ook met €10.000 gestegen en ik sta nu op een mooie €100.000 per week, dus helemaal goed. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Ik heb besloten me ook aan een spelerscarrière te wagen! Ik ga beginnen bij mijn favoriete clubje PSV Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 (bewerkt) In een half seizoen nét niet kampioen geworden, nét niet de Champions League gewonnen, nét niet topscoorder in de competitie(nog steeds knap om als 2de te eindigen als club en als 2de topscoorder te zijn in een seizoenshelft, maar alsnog zuur), enzovoorts. Verschrikkelijk frustrerende seizoenshelft bij Liverpool. Dit seizoen ga ik voor de prijzen bij Liverpool(vorig seizoen wel FA Cup, maar dat is mij niet veel waard) en daarna toch maar eens uitkijken naar een andere club. 9/10 keer heeft m'n tegenstander 60% balbezit en het begint een beetje irritant te worden...Wat een mongolen zijn het toch meestal, m'n teamgenoten. Oja, in begin van het huidig seizoen op penalties de Community Shield nét niet gewonnen, echt verschrikkelijk frustrerend. Bewerkt: 13 januari 2015 door MegaPilot Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Mijn spelerscarriere gaat verder ook prima. Ik ben op het moment 90 algemeen en speel voor Manchester City. Uiteraard sta ik in de spits en heb ik er dit seizoen al 18 in liggen (in 11 wedstrijden). Dat mag ook wel als je 220.000 per week krijgt betaald en je waarde 61,500,000 is. Reageren
aron24 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Een spelerscarrière gestart, ik heb met mijn als dertien keer gescoord voor Dorderecht, ik ben uitgeleend door Feyenoord. Waar ik weinig kans had om een basisplek, sinds ik bij Dortrecht zit, hebben we 1 keer gelijkgespeeld, dat was tegen Ajax. 0-0. De rest wonnen we. Zelfs van Feyenoord en PSV. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Tijd voor een niveau hoger? Reageren
aron24 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Tijd voor een niveau hoger? Ja, misschien wel. Zal het morgen proberen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Op welk niveau speel je nu? Sinds ik wat meer op wereldklasse speel, merk ik wel dat ik weer iets 'beter' word. Als je steeds op hetzelfde niveau blijft hangen, ga je qua skillzzzz ook niets vooruit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.