Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

Op welk niveau speel je nu?

Sinds ik wat meer op wereldklasse speel, merk ik wel dat ik weer iets 'beter' word. Als je steeds op hetzelfde niveau blijft hangen, ga je qua skillzzzz ook niets vooruit.

Ik ben eergisteren pas begonnen met FIFA op PC, dus is speel nog op amateur. Al heb ik op de demo al gemiddeld gespeeld, maar dat is wel lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ook ik heb me eigen speler carrière gestart. Ben begonnen bij Feyenoord, waar ik bij 50 doelpunten er inschoot en Kazim Richards naar de bank moest sturen. Heb alles gewonnen wat er maar kon gewonnen worden (Eredivisie, KNVB Beker, Europa Leugue). Ben al na een seizoen naar Barcalona gegaan, wat een domme fout is. Maar inmiddels zit ik bij Sporting CP (verhuur), waar ik meestal in de basis zit en daardoor heb ik nu al 40 doelpunten gemaakt. Maar ik heb concurrentie van Montero en Benteke (die ze in de winterstop haalde :@).

Link to comment
Delen op andere websites

Na één seizoen al bij Barcelona? Heb je je speler wel via het carrière-menu aangemaakt? Het is namelijk zo dat spelers die gewoon via FIFA Aanpassen > Speler Maken zijn aangemaakt onrealistisch snel groeien. Ik heb dat ooit eens gedaan bij wijze van test, en na één seizoen ging ik van Willem II naar Real Madrid omdat ik al rond de 85 algemeen was. Niet echt leuk, wat mij betreft, maar als jij dat wel tof vindt, moet je het natuurlijk gewoon doen. Maar is het dan niet een idee om een niveau hoger te gaan spelen? Ik heb het idee dat er nu vrij weinig uitdaging meer is voor je. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Na één seizoen al bij Barcelona? Heb je je speler wel via het carrière-menu aangemaakt? Het is namelijk zo dat spelers die gewoon via FIFA Aanpassen > Speler Maken zijn aangemaakt onrealistisch snel groeien. Ik heb dat ooit eens gedaan bij wijze van test, en na één seizoen ging ik van Willem II naar Real Madrid omdat ik al rond de 85 algemeen was. Niet echt leuk, wat mij betreft, maar als jij dat wel tof vindt, moet je het natuurlijk gewoon doen. Maar is het dan niet een idee om een niveau hoger te gaan spelen? Ik heb het idee dat er nu vrij weinig uitdaging meer is voor je. puh2.gif

Ik had van die upgrades gekocht in de store, daardoor ben ik 3 ratings gestegen. Zit nu inmiddels op 84 rated na anderhalve seizoen. Ik speel trouwens op Professioneel, hoger kan ik niet, want dan ik ga falen.

Trouwens dit is de eerste keer dat ik dit speel, daardoor heb ik upgrades gekocht en zat ik snel bij Barcelona, maar ik kon ook naar Schalke, Wolfsburg en nog wat Spaanse clubs wat ik eigenlijk had moeten doen.

Volgende keer ga ik wat realistischer maken, dit was meer om te proeven aan deze mode.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Na één seizoen al bij Barcelona? Heb je je speler wel via het carrière-menu aangemaakt? Het is namelijk zo dat spelers die gewoon via FIFA Aanpassen > Speler Maken zijn aangemaakt onrealistisch snel groeien. Ik heb dat ooit eens gedaan bij wijze van test, en na één seizoen ging ik van Willem II naar Real Madrid omdat ik al rond de 85 algemeen was. Niet echt leuk, wat mij betreft, maar als jij dat wel tof vindt, moet je het natuurlijk gewoon doen. Maar is het dan niet een idee om een niveau hoger te gaan spelen? Ik heb het idee dat er nu vrij weinig uitdaging meer is voor je. puh2.gif

Mwah, ik heb m'n eigen speler aangemaakt en zit na 2 seizoenen nog "maar" aan 82. Iedereen maakt hier toch z'n eigen speler aan? Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. :puh: Ik heb carrière als speler gekozen en zelf een speler aangemaakt(waar ik kon kiezen voor Afmaker onder andere). Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat klopt inderdaad. Iedereen maakt met die spelmodus een eigen speler aan. Echter kan je ook kiezen om met een bestaande speler te gaan spelen.

Ik heb er wel voor gekozen om een eigen speler aan te maken en ben nu 91 algemeen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, da's lekker. Hoeveel seizoenen speel je al? Ik heb het gevoel dat mijn speler niet goed meer vooruit gaat. Komt misschien ook doordat ik een linksbuiten ben en ik bijna altijd als spits fungeer. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...