Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iedereen maakt hier toch z'n eigen speler aan? Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. :puh:

Nou, kijk. Er zijn twee manieren om een speler aan te maken. Je kunt, als je besluit een spelerscarrière te beginnen, naar het carrièremenu gaan en dan kiezen voor de optie om zelf een nieuwe speler aan te maken voor die carrière. Dit is de 'eerlijke' optie voor spelerscarrières. Er is echter ook een andere manier om met een zelf aangemaakte speler een spelerscarrière te starten. Wat je dan doet is in het hoofdmenu naar de sectie gaan waar je allerlei dingen kunt aanpassen; team bewerken, speler bewerken, stadions toewijzen, en dus ook 'speler maken'. Als je via deze optie een speler aanmaakt en deze daarna selecteert door 'een bestaande speler gebruiken' te kiezen bij het starten van je spelerscarrière, kun je 'm dus ook gebruiken. Het 'probleem' (of tenminste, dat is hoe ik het ervaar) met deze spelers is dat alle spelers die je op de tweede manier aanmaakt een 'heeft potentie om een topper te worden'-stempel hebben. Dat wil zeggen dat ze veel maar dan ook véél sneller groeien dan spelers die je via de eerste optie aanmaakt. Zo kan het dus gebeuren dat je na één seizoen al rond de 85 bent, terwijl je via de 'eerlijke' weg dan misschien net aan de 70/75 zou zitten. Spelers die je via de 'eerlijke' manier aanmaakt groeien namelijk alléén door het behalen van doelstellingen/achievements/etc, terwijl spelers die via de 'minder eerlijke' manier zijn aangemaakt óók groeien door gewoon goede wedstrijden te spelen.

Edit: ter voorbeld; in mijn eerste seizoen als speler ben ik geloof ik tot de 73/74 gekomen, terwijl ik alle catalogus-boosts heb gekocht die op dat moment voor mij beschikbaar waren. Die zijn dus meegenomen in de algemene rating van 73/74. Om mijn punt kracht bij te zetten: ik won in dat seizoen de Gouden Schoen en werd met Barnsley kampioen van de League One. Lang verhaal kort: op deze manier is het dus véél moeilijker om te groeien als speler en speel je dus na één seizoen vrijwel zeker niet in de Europese top. Dat heeft mijn voorkeur, omdat het veel realistischer is en je veel langer bezig bent een legende te worden. Doe je het op mijn Willem II-manier (zie vorige pagina), dan ga je na één seizoen naar Real Madrid met een speler die veel te goed is voor zijn leeftijd. Voor mij is de lol er dan snel af. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Offline-prof is niet zo mijn ding. Ik speel wel eens vaker Online-profclubs met een vast stel vrienden. We zijn goed op elkaar ingespeeld en daardoor sta ik nu op zo'n 150 goals uit 200 wedstrijden.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren een carrière als speler gestart en begonnen bij NAC Breda. In mijn tweede oefenwedstrijd raakte ik al geblesseerd en lag ik er al 2 maanden uit... :(

Hoeveel pech heb je dan :7

PL 2de, CL finale verloren en Community Shield verloren na penalties. Just call me bad luck Bryan. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Had je een vraag? Wacht dan even, want ik moet eerst onder de tafel vandaan komen waar ik door een gigantische lachbui onder terecht was gekomen. Jordy Bloemkool, die op het veld probeert een bloemgoal te maken. :schater:

En in een filmpje van ruim negen minuten, het scherm op welk frame bedoel je dan precies? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...