LionOfHolland Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Ik sta 1-0 achter, sta net op het punt om vanop 10 meter met Ramsey uit te halen: "Je bent uit de sessie verwijderd omdat je je speler niet bestuurt." Telt het ook nog eens als een verliespartij...Nou, bedankt EA. WTF die reden heb ik nog niet eerder gezien Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Heb dit vandaag weer meegemaakt: Onbegrijpelijk dat er niet voor gefloten werd Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Ook al zo vaak gehad. FIFA ziet dat als tackle op de bal Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Dit werd dan wel een strafschop: Nee, niet de keeper maakt de fout, maar Sandro, de nummer 30 van QPR :7 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Iemand al bezig met zijn hele team te verkopen? Mijn 4 informs uit Serie A staan te koop: Chiellini, Bonucci, Insigne en Lichtsteiner met daarnaast nog een aantal andere dure spelers. Ben nu bezig met alles discarden. Ik probeer voor mijn 500 contracten nog 150 per contract te krijgen (hopelijk meer). Als ik alles verkocht heb deze dagen ga ik er nog Packs van openen en vervolgens het spel definitief afsluiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.