Crazy-Ghost Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Ik snap niet echt waarom iedereen de keepers te goed vindt. Ik speel op de PS4 en daar maakt de keeper geregeld blunders en ook regelmatig goede reddingen. Ik vind dat het realistisch is gemaakt. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Ik speel op de PS4, valt het jullie ook op dat las je een kopbal over de keeper heen kopt, de keeper vaak pas reageert als de bal al boven hem is? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Een Huntelaartje en Ronaldotje, verder ken ik ze niet. Altijd weer leuk om te zien wat ze erin hebben gestopt. Reageren
Votair Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Ik speel op de PS4, valt het jullie ook op dat las je een kopbal over de keeper heen kopt, de keeper vaak pas reageert als de bal al boven hem is? Dat valt mij inderdaad ook op. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Vanochtend FIFA 15 voor de PS4 besteld. Ik heb er enorm zin in!!! Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Ik heb hem ondertussen ook voor de Playstation 4 besteld. Ik heb ook superveel zin in de game. Ik zal hiervoor ook maar eens een Playstation Plus abbonement aanschaffen! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Al een maand geleden besteld ( :$ ) voor de PS4 die ik ga kopen wanneer ik FIFA 15 binnenkrijg. Ook maar meteen een jaartje PS+ aanschaffen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Ik speel op de PS4, valt het jullie ook op dat las je een kopbal over de keeper heen kopt, de keeper vaak pas reageert als de bal al boven hem is? Verschrikkelijk herkenbaar. Duidelijk een bug, niet normaal dat 3 mensen in dit topic dit al hebben gezien. Reageren
Votair Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 (bewerkt) Al een maand geleden besteld ( :$ ) voor de PS4 die ik ga kopen wanneer ik FIFA 15 binnenkrijg. Ook maar meteen een jaartje PS+ aanschaffen. Wat kan je eigenlijk met PS+? :$ Bewerkt: 16 september 2014 door Votair Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Al een maand geleden besteld ( :$ ) voor de PS4 die ik ga kopen wanneer ik FIFA 15 binnenkrijg. Ook maar meteen een jaartje PS+ aanschaffen. Wat kan je eigenlijk met PS+? :$ Op de PS4 heb je PS+ nodig om online te kunnen gamen. Je krijgt er korting op bepaalde dlc en games voor terug en 2 gratis games per maand. Voor de ps4 zijn die nu nog niet zo geweldig omdat het aanbod nog niet zo groot is, maar bij de ps3 zijn bv. Crisis en Assassin's Creed wel gratis geweest. Ik heb fifa 15 al gepre-orderd en heb wel zin om jullie straks helemaal zoek te spelen op de ps 4 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Ik speel op de PS4, valt het jullie ook op dat las je een kopbal over de keeper heen kopt, de keeper vaak pas reageert als de bal al boven hem is? Verschrikkelijk herkenbaar. Duidelijk een bug, niet normaal dat 3 mensen in dit topic dit al hebben gezien. Wordt er wel snel uitgehaald. Het is nog maar de demo he Daarnaast zullen vele overpowerede dingen ook uit het definitieve spel gehaald worden. Vorig jaar waren finesse-shots bijvoorbeeld zwaar OP en die werden er in dezelfde maand nog uitgehaald Reageren
Votair Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Hoera! FIFA 15 gepre-orderd voor PS4! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Ik speel op de PS4, valt het jullie ook op dat las je een kopbal over de keeper heen kopt, de keeper vaak pas reageert als de bal al boven hem is? Verschrikkelijk herkenbaar. Duidelijk een bug, niet normaal dat 3 mensen in dit topic dit al hebben gezien. Wordt er wel snel uitgehaald. Het is nog maar de demo he Daarnaast zullen vele overpowerede dingen ook uit het definitieve spel gehaald worden. Vorig jaar waren finesse-shots bijvoorbeeld zwaar OP en die werden er in dezelfde maand nog uitgehaald Je bedoelt L2+rondje? Reageren
Venzio Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Kosten? 35 euro! Is nu aan het pre-loaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.