Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

138

• TekaLoca

86

• KoningJesper

58

• LionOfHolland

41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik snap niet echt waarom iedereen de keepers te goed vindt. Ik speel op de PS4 en daar maakt de keeper geregeld blunders en ook regelmatig goede reddingen. Ik vind dat het realistisch is gemaakt.

Geplaatst:

Ik speel op de PS4, valt het jullie ook op dat las je een kopbal over de keeper heen kopt, de keeper vaak pas reageert als de bal al boven hem is?

Geplaatst:

Een Huntelaartje en Ronaldotje, verder ken ik ze niet. Altijd weer leuk om te zien wat ze erin hebben gestopt.

Geplaatst:

Ik speel op de PS4, valt het jullie ook op dat las je een kopbal over de keeper heen kopt, de keeper vaak pas reageert als de bal al boven hem is?

Dat valt mij inderdaad ook op.

Geplaatst:

Ik heb hem ondertussen ook voor de Playstation 4 besteld. Ik heb ook superveel zin in de game. Ik zal hiervoor ook maar eens een Playstation Plus abbonement aanschaffen!

Geplaatst:

Al een maand geleden besteld ( :$ ) voor de PS4 die ik ga kopen wanneer ik FIFA 15 binnenkrijg. Ook maar meteen een jaartje PS+ aanschaffen. :Y

Geplaatst:

Verschrikkelijk herkenbaar. :puh: Duidelijk een bug, niet normaal dat 3 mensen in dit topic dit al hebben gezien. :puh:
Geplaatst: (bewerkt)

Al een maand geleden besteld ( :$ ) voor de PS4 die ik ga kopen wanneer ik FIFA 15 binnenkrijg. Ook maar meteen een jaartje PS+ aanschaffen. :Y

Wat kan je eigenlijk met PS+? :$

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

Wat kan je eigenlijk met PS+? :$

Op de PS4 heb je PS+ nodig om online te kunnen gamen. Je krijgt er korting op bepaalde dlc en games voor terug en 2 gratis games per maand. Voor de ps4 zijn die nu nog niet zo geweldig omdat het aanbod nog niet zo groot is, maar bij de ps3 zijn bv. Crisis en Assassin's Creed wel gratis geweest.

Ik heb fifa 15 al gepre-orderd en heb wel zin om jullie straks helemaal zoek te spelen op de ps 4

Geplaatst:

Verschrikkelijk herkenbaar. :puh: Duidelijk een bug, niet normaal dat 3 mensen in dit topic dit al hebben gezien. :puh:

Wordt er wel snel uitgehaald. Het is nog maar de demo he ^_^

Daarnaast zullen vele overpowerede dingen ook uit het definitieve spel gehaald worden. Vorig jaar waren finesse-shots bijvoorbeeld zwaar OP en die werden er in dezelfde maand nog uitgehaald :)

Geplaatst:

Wordt er wel snel uitgehaald. Het is nog maar de demo he ^_^

Daarnaast zullen vele overpowerede dingen ook uit het definitieve spel gehaald worden. Vorig jaar waren finesse-shots bijvoorbeeld zwaar OP en die werden er in dezelfde maand nog uitgehaald :)

Je bedoelt L2+rondje?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...