MegaPilot Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Da's toch geen versie van hier? Hazard moet erop staan in dat geval. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Wordt er wel snel uitgehaald. Het is nog maar de demo he Daarnaast zullen vele overpowerede dingen ook uit het definitieve spel gehaald worden. Vorig jaar waren finesse-shots bijvoorbeeld zwaar OP en die werden er in dezelfde maand nog uitgehaald Je bedoelt L2+rondje? http://www.youtube.com/watch?v=YG7KBkoOxzc Reageren
Venzio Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Da's toch geen versie van hier? Hazard moet erop staan in dat geval. Komt uit een Xbox One bundel met FIFA, zijn allemaal deze versie. (Digitale versie) Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Maar je kan toch pas op de releasedag spelen? Tenzij je Access hebt (en dat heb je), maar zelfs dan kan je er toch pas maandag ofzo op spelen? Reageren
TheuNauz Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Kosten? 35 euro! Is nu aan het pre-loaden. Heb precies dezelfde! Ghehe... Reageren
Venzio Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Maar je kan toch pas op de releasedag spelen? Tenzij je Access hebt (en dat heb je), maar zelfs dan kan je er toch pas maandag ofzo op spelen? Klopt, pre-loaden; op release gelijk spelen ipv eerst downloaden. Ik heb ook EA Access trouwens. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 (bewerkt) Grrrrr EA is weer eens - zoals in de meeste gevallen - te laat. Zo ook nu met de FUT Web app Bewerkt: 17 september 2014 door TheuNauz Reageren
Venzio Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Hoezo te laat? Het is nog minstens 6 uur (7 uur UK tijd) woensdag, ze hebben nooit een tijdstip gezegd. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Hoezo te laat? Het is nog minstens 6 uur (7 uur UK tijd) woensdag, ze hebben nooit een tijdstip gezegd. Ze doen heel wazig over de tijdstippen. Eerst hebben ze onderhoud, dat wordt vervolgens uitgesteld en juist wanneer iedereen denkt dat het na dat onderhoud klaar is zeggen ze dat ze zullen aangeven wanneer de web app klaar is. Op de reacties van twitteraars zeggen ze ''...will be released tomorrow''. Ze hebben in ieder geval woensdag gezegd, dat staat vast, dus ben benieuwd. Een vaste tijd was handiger geweest. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Maar dat is gewoon EA.. Elke keer hetzelfde Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Iemand enig idee of je, als je FIFA-points koop in FIFA 14, je die ook beschikbaar hebt in de web app van FIFA 15? Weet namelijk niet hoe ik het anders moet doen, of ik moet een week wachten, maar dan heb ik mijn teams niet bij de start Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Je kan al bij de fut web app starten door begin paketten te openen, heb ik meteen james en totti!! Reageren
Venzio Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Iemand enig idee of je, als je FIFA-points koop in FIFA 14, je die ook beschikbaar hebt in de web app van FIFA 15? Weet namelijk niet hoe ik het anders moet doen, of ik moet een week wachten, maar dan heb ik mijn teams niet bij de start Nee, deze kun je pas 'transferen' bij de volledige (of early access) versie. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Ik kan maar niet op die web app komen, hij zegt steeds dat er onderhoud is Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Probeer de taal van de website eens te veranderen. Toen ik het veranderde naar Nederlands werkte het plots wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.