Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

138

• TekaLoca

86

• KoningJesper

58

• LionOfHolland

41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Da's toch geen versie van hier? Hazard moet erop staan in dat geval.

Komt uit een Xbox One bundel met FIFA, zijn allemaal deze versie. (Digitale versie)

Geplaatst:

Maar je kan toch pas op de releasedag spelen? Tenzij je Access hebt (en dat heb je), maar zelfs dan kan je er toch pas maandag ofzo op spelen?

Geplaatst:

Maar je kan toch pas op de releasedag spelen? Tenzij je Access hebt (en dat heb je), maar zelfs dan kan je er toch pas maandag ofzo op spelen?

Klopt, pre-loaden; op release gelijk spelen ipv eerst downloaden. Ik heb ook EA Access trouwens.

Geplaatst: (bewerkt)

Grrrrr EA is weer eens - zoals in de meeste gevallen - te laat. Zo ook nu met de FUT Web app :{

2e6eseb.jpg

Bewerkt: door TheuNauz
Geplaatst:

Hoezo te laat? Het is nog minstens 6 uur (7 uur UK tijd) woensdag, ze hebben nooit een tijdstip gezegd.

Ze doen heel wazig over de tijdstippen. Eerst hebben ze onderhoud, dat wordt vervolgens uitgesteld en juist wanneer iedereen denkt dat het na dat onderhoud klaar is zeggen ze dat ze zullen aangeven wanneer de web app klaar is. Op de reacties van twitteraars zeggen ze ''...will be released tomorrow''. Ze hebben in ieder geval woensdag gezegd, dat staat vast, dus ben benieuwd.

Een vaste tijd was handiger geweest.

Geplaatst:

Iemand enig idee of je, als je FIFA-points koop in FIFA 14, je die ook beschikbaar hebt in de web app van FIFA 15? Weet namelijk niet hoe ik het anders moet doen, of ik moet een week wachten, maar dan heb ik mijn teams niet bij de start :puh:

Geplaatst:

Iemand enig idee of je, als je FIFA-points koop in FIFA 14, je die ook beschikbaar hebt in de web app van FIFA 15? Weet namelijk niet hoe ik het anders moet doen, of ik moet een week wachten, maar dan heb ik mijn teams niet bij de start :puh:

Nee, deze kun je pas 'transferen' bij de volledige (of early access) versie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...