Jump to content

E3 2014


GuitarGuy666

Recommended Posts

e3_logo.jpg

Op E3 worden allemaal nieuwe nieuwe games onthuld, en informatie bekend gemaakt. Vandaag is de dag dat E3 2014 van start gaat. Microsoft, Sony, EA, Ubisoft en nintendo hebben allemaal hun eigen tentoonstellingen.

Uitzendschema

Microsoft: 18:30

EA: 21:00

Ubisoft: 00:00

Sony: 03:00

Nintendo: 18:00 (10 Juni)

Hier is de lijst van de games die waarschijnlijk op E3 2014 te zien zijn:

Klik

Wat vinden jullie van E3 2014? En waar kijken jullie naar uit? Discussieer hier.

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    7

  • Rinaldootje

    5

  • TrueSkum

    4

  • TekaLoca

    2

Top Posters In This Topic

AC unity en Forza Horizon 2 zijn al geweest. Assassin's Creed Unity zag er zo awesome uit! :) Je hebt nu ook een 4 speler co-op. Ook is er nu een halo masterchief edition waarin je alle halo's hebt. Wel voor XBox one dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja... Wat heb ik van deze Microsoft persconferentie te zeggen.

Hij was oké, Niet echt geweldig. De games waren niet echt iets om naaruit te kijken. Wel geweldig dat het alleen maar games waren, Niets qua Social media of Kinect.

Ik zit niet echt uit te kijken naar en nieuwe Call Of duty. Het zag er voor mij te veel uit als een lineaire shooter. Met een oninteressant verhaal. Veel dingen die ik in de trailer zag deed mij denken aan games als Crysis en Halo. Niet echt iets nieuws.

Assassins creed zit ik niet meer echt om te springen. Het gene waar ik in Assassins creed IV dol enthousiast om was (zeevaart) zit er niet meer in, in plaats daarvan is er een 4 player co-op. Maar dat zie ik niet thuis in een Assassins creed game.

Assassins creed is een game waarin alles perfect moet gaan wil je een missie slagen. met 4 man, gaat er nooit iets perfect. Denkend aan de keren dat ik Left 4 dead online speel. er is altijd wel iemand die het verziekt voor de rest. Assassins creed is een game die dat niet kan hebben.

Halo Masterchief Edition.

sorry Ik heb het niet zo op constante re-releases.

Halo 1 (anniversary), Halo 2 (anniversary), halo 3, halo 4, Halo live action series en een Halo 5 beta in 1 pakket. Het klinkt leuk, zeker aangezien 1 en 2 in full HD erin zit. Maar het is een spel dat hebben we al gespeeld. Er zal niets echt nieuws zijn. En de meeste van de Xbox gamers hebben al een xbox360 gehad, dus om daar dan nog eens halo 3 en 4 voor uit te brengen lijkt mij overbodig. Hadden ze beter de moeite in kunnen steken voor een re-release voor PC. dat had ik leuker gevonden.

De rest van de spellen, er zat niets interessants tussen in mijn mening. Misschien the Division, Maar daar blijf ik op dit moment nog sceptisch over aangezien er niets over bekend is.

Ik zal maar hopen dat de andere conferenties iets leuks brengen.

EA games in een half uurtje.

voor de gene die het nodig hebben.

Countdown timer met Links naar streams

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zo op een aankondiging van een nieuwe Fallout!

Dit zie ik niet gebeuren. Zou het zelf ook zo graag willen, Maar zou Bethesda een nieuwe fallout aankondigen dan zal dat niet tijdens een E3 zijn. Maar meer tijdens een eigen persconferentie tijdens een van hun vele events.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja... Wat heb ik van deze Microsoft persconferentie te zeggen.

Hij was oké, Niet echt geweldig. De games waren niet echt iets om naaruit te kijken. Wel geweldig dat het alleen maar games waren, Niets qua Social media of Kinect.

Ik zit niet echt uit te kijken naar en nieuwe Call Of duty. Het zag er voor mij te veel uit als een lineaire shooter. Met een oninteressant verhaal. Veel dingen die ik in de trailer zag deed mij denken aan games als Crysis en Halo. Niet echt iets nieuws.

Assassins creed zit ik niet meer echt om te springen. Het gene waar ik in Assassins creed IV dol enthousiast om was (zeevaart) zit er niet meer in, in plaats daarvan is er een 4 player co-op. Maar dat zie ik niet thuis in een Assassins creed game.

Assassins creed is een game waarin alles perfect moet gaan wil je een missie slagen. met 4 man, gaat er nooit iets perfect. Denkend aan de keren dat ik Left 4 dead online speel. er is altijd wel iemand die het verziekt voor de rest. Assassins creed is een game die dat niet kan hebben.

Halo Masterchief Edition.

sorry Ik heb het niet zo op constante re-releases.

Halo 1 (anniversary), Halo 2 (anniversary), halo 3, halo 4, Halo live action series en een Halo 5 beta in 1 pakket. Het klinkt leuk, zeker aangezien 1 en 2 in full HD erin zit. Maar het is een spel dat hebben we al gespeeld. Er zal niets echt nieuws zijn. En de meeste van de Xbox gamers hebben al een xbox360 gehad, dus om daar dan nog eens halo 3 en 4 voor uit te brengen lijkt mij overbodig. Hadden ze beter de moeite in kunnen steken voor een re-release voor PC. dat had ik leuker gevonden.

De rest van de spellen, er zat niets interessants tussen in mijn mening. Misschien the Division, Maar daar blijf ik op dit moment nog sceptisch over aangezien er niets over bekend is.

Ik zal maar hopen dat de andere conferenties iets leuks brengen.

EA games in een half uurtje.

voor de gene die het nodig hebben.

Countdown timer met Links naar streams

Tsja, ik ben het wel met je eens, op AC na. Te veel re-releases inderdaad. En de games zijn ook niet al te interessant. Ik hoop meer te zien bij Ubisoft en Sony. Ik hoop vooral op coole PS4 titels. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat veel titels voor de current gen gaan worden en niet voor past gen, terwijl ik nog wel met zo'n console zit. Buiten wat likkebaarden ga ik dus niet teveel te zoeken hebben op de E3. Ben benieuwd welke mooie games er worden aangekondigd.

Batman: Arkham Knight kijk ik wel naar uit om meer van te zien. Heb me goed geamuseerd met Arkham City en misschien ga ik Arkham Origins ooit wel eens op de kop tikken.

Weet iemand toevallig wanneer deze game besproken wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze iets van Batman AK op de Sony persconferentie laten zien. Paar dagen terug kwam er ook al een AK trailer op de Youtube kanaal van Sony. Lijkt mij het meest logisch.

Maar eerst EA games in ongeveer een kwartiertje.

Ik verwacht eigenlijk niet veel van EA, behalve Gameplay van de sims 4, Battlefield Hardline, EA sports 2015 spellen en natuurlijk wat info over Mirrors edge 2.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze iets van Batman AK op de Sony persconferentie laten zien. Paar dagen terug kwam er ook al een AK trailer op de Youtube kanaal van Sony. Lijkt mij het meest logisch.

Maar eerst EA games in ongeveer een kwartiertje.

Ik verwacht eigenlijk niet veel van EA, behalve Gameplay van de sims 4, Battlefield Hardline, EA sports 2015 spellen en natuurlijk wat info over Mirrors edge 2.

En natuurlijk star wars battlefront. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...