GuitarGuy666 Geplaatst: 16 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Niks over een nieuwe Fallout Is fallout dan zo leuk? Welke raad je me aan, 3 of new vegas? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Niks over een nieuwe Fallout Is fallout dan zo leuk? Welke raad je me aan, 3 of new vegas? Allebei. 3 heeft een fantastisch verhaal. maar heeft iets minder gameplay dan New vegas. De map daarintegen voelt wel een heel stuk groter aan dankzij de DC ruins. New vegas heeft iets meer gameplay, verhaal is iets minder maar de setting is fantastisch, Post apocalyptisch Las Vegas. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Niks over een nieuwe Fallout Is fallout dan zo leuk? Welke raad je me aan, 3 of new vegas? Koop 't, je zal er geen spijt van krijgen je moet het gewoon ervaren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.