Jump to content

[OV] Minecraft Bouwwedstrijd - Reactie Topic


Dexist

Recommended Posts

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    38

  • Niked

    24

  • Phoenyxar

    10

  • thebig

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het wel een nadeel dat als je géén Minecraft op de PC hebt, maar wel op de Ipad niet mee kan doen.

Tja, dat blijft de kwestie; het gebeurt vaker dat iemand niet mee kan doen aan een bepaalde contest omdat deze iets mist. Maar zo is het nou eenmaal, niks aan te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het zeer jammer dat er weinig animo lijkt te zijn, ten opzichte van de vorige keer. Het is natuurlijk examenperiode wat waarschijnlijk wel een rol speelt, maar slechts eén inzending voor de deadline, dat is toch wel heel erg weinig. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik vind het een zeer leuke contest hoor, maar hij valt gewoon zo ongelofelijk slecht dat ik er wellicht gewoon niet aan ga mee doen.

Iets degelijk bouwen vereist toch altijd meerdere uren aan toewijding en dat kan ik nu niet echt opbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Phoenyxar zegt ja. Het lijkt me heel leuk om eens een keer mee te doen maar contests als deze kan je eigenlijk alleen in de zomervakantie houden. Je zit natuurlijk wel met mensen die niet naar school gaan en maar 2-4 weken vakantie hebben maar ook voor hun is er dan meer tijd om mee te kunnen doen. En het mindere is dat het tegelijkertijd komt met de nieuwe Minecraft server van het forum waar mensen liever hun aandacht aan besteden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad jammer dat er een stuk minder animo is, maar ja het zei zo. Ik had bij het aanmaken van deze contest ook niet in de gaten dat er een toetsweek aan zat te komen voor veel mensen.

Het lijkt me heel leuk om eens een keer mee te doen maar contests als deze kan je eigenlijk alleen in de zomervakantie houden.

De vorige contest was ook eigenlijk nog net voor de zomervakantie.

Ook om de mensen wat meer tijd te gunnen had ik deze contest ook in de kerstvakantie gestart.

En het mindere is dat het tegelijkertijd komt met de nieuwe Minecraft server van het forum waar mensen liever hun aandacht aan besteden.

Dat is eigenlijk wel waar, daar heb ik ook al aardig wat tijd gespendeerd :7.


Maar goed ik zal de resterende twee opdrachten nog wel uploaden de komende twee weken, misschien dat ik de inleverdeadline nog wat ga verschuiven.

Sowieso mag je natuurlijk elke opdracht doen wanneer je wil, als je ze maar op het eind hebt ingeleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het kwam inderdaad gewoon heel slecht uit, spijtig uiteraard, maar wat doe je er aan! Als je ooit van plan bent om een gelijkaardige contest te doen (binnen enkele maanden bijvoorbeeld) dan zal ik die graag joinen, nu ging gewoon helaas niet! :o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...