Jump to content

[OV] Minecraft Bouwwedstrijd - Reactie Topic


Dexist

Recommended Posts

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    38

  • Niked

    24

  • Phoenyxar

    10

  • thebig

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb al een goed idee wat ik ga doen.

Heb wel nog een vraag: Is het huidige bericht in het hoofdtopic eentje om warm te maken of mis ik de deadline en worldmap ergens?

Denk eens buiten het middeleeuwse thema en aan die prachtige kastelen in Frankrijk.

Waar cobblestone vaak een belangrijk onderdeel is.

De Franse chateaus zijn ook geen echte kastelen, maar eerder bombastische alleenstaande herenhuizen.

Link to comment
Delen op andere websites

Per definitie is een kasteel eigenlijk ook niet veel meer dan een groot huis dat op een makkelijk verdedigbare plek ligt.

Punt is dat er genoeg voorbeelden zijn van kastelen die niet in zo'n saaie grijze steen gebouwd zijn. In Minecraft kan klei eventueel een vervanger zijn en eigenlijk gewoon stonebricks, als je het niet nodeloos moeilijk wilt maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb wel nog een vraag: Is het huidige bericht in het hoofdtopic eentje om warm te maken of mis ik de deadline en worldmap ergens?
Ronde 1 is inmiddels gepost! Ik heb het begin van de wedstrijd dus een week vervroegd. Morgen zal ik iedereen een PB'tje sturen met de world download en nog wat extra informatie. Vanaf morgen mag je dus gaan bouwen! Je krijgt per ronde een week de tijd om iets terug te sturen. Mocht je om wat voor reden dan ook extra tijd willen hebben zeg dit dan van te voren en niet de laatste dag. Je kan je wel nog steeds inschrijven tijdens ronde 1!
Link to comment
Delen op andere websites

Per definitie is een kasteel eigenlijk ook niet veel meer dan een groot huis dat op een makkelijk verdedigbare plek ligt.

Dat is het wel, maar dat is hier niet echt het punt.

Punt is dat er genoeg voorbeelden zijn van kastelen die niet in zo'n saaie grijze steen gebouwd zijn. In Minecraft kan klei eventueel een vervanger zijn en eigenlijk gewoon stonebricks, als je het niet nodeloos moeilijk wilt maken.

Saaie grijze steen? Hoe kun je cobbelstone een saaie steen noemen? Het is de meest diverse block in het spel.

En iets bouwen in Stone Bricks is een no go voor mij. Maar ik weet wel al goed wat ik ga doen hoor, het is alleen geen kasteel voor mij als er geen cobble in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...