tjarda1999 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) De beste manier om coveted te doen sinds de update heb je 2 min om alle mensen te killen dat is al sowiezo niet te doen met ze 2e stap 1 start coveted duhhh stap 2 laat iemand schieten en zorg dat die niet de cove ingaat stap 3 zorg voor 2e persoon een buzzard (pegasus bellen!) stap 4 buzzard kilt iedereen stap 5 timer gaat uit stap 6 iemand pakt de gargobob en pakt contener stap 7 jullie brengen samen de container op de plek bescherm met buzzard totaal 4 mintjes werk greetz tjarda Bewerkt: 18 juni 2014 door tjarda1999 Reageren
Votair Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Dit kan je toch ook op YT zoeken?? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Dit kan je toch ook op YT zoeken?? weet niet nog niet gevonden +) Reageren
Votair Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Dit kan je toch ook op YT zoeken?? weet niet nog niet gevonden +) Aha, duidelijk! Reageren
Niked Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 En wat als je geen buzzard hebt ? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 En wat als je geen buzzard hebt ? Gaat het heel lastig wel mogelijk met 4 mensen alleen met 2 of 1 bijna niet meer mogelijkje kan het ook proberen met een tank! Reageren
Together Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 En dan het hele eind gaan rijden in een tank? Je kan het beter zonder pegasus doen, dat bespaard tijd denk ik. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 En wat als je geen buzzard hebt ? Gaat het heel lastig wel mogelijk met 4 mensen alleen met 2 of 1 bijna niet meer mogelijkje kan het ook proberen met een tank! Ik heb hem gisteren in mijn eentje gedaan op hard.Dat is ook wel te doen. Ik heb op mijn gemak bijna iedereen met mijn sniper afgeschoten, boven op de heuvel/berg. Toen ben ik naar beneden gelopen en heb ik de rest afgenaakt die ik niet zo snel van boven af zag. Rustig op de Cargobob gewacht, en de piloot uitgeschakelt. Aangezien ik niet wist met wat van helicopter ze kwamen, ben ik voor de zekerheid via een kleine omweg naar de plek van bestemming gegaan. Viel op zich wel mee de missie. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 En wat als je geen buzzard hebt ? Gaat het heel lastig wel mogelijk met 4 mensen alleen met 2 of 1 bijna niet meer mogelijkje kan het ook proberen met een tank! Ik heb hem gisteren in mijn eentje gedaan op hard.Dat is ook wel te doen. Ik heb op mijn gemak bijna iedereen met mijn sniper afgeschoten, boven op de heuvel/berg. Toen ben ik naar beneden gelopen en heb ik de rest afgenaakt die ik niet zo snel van boven af zag. Rustig op de Cargobob gewacht, en de piloot uitgeschakelt. Aangezien ik niet wist met wat van helicopter ze kwamen, ben ik voor de zekerheid via een kleine omweg naar de plek van bestemming gegaan. Viel op zich wel mee de missie. vaak heb je probleem met meer random mensen dat ze in de cove staan en gaan de timer aan Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 En wat als je geen buzzard hebt ? Gaat het heel lastig wel mogelijk met 4 mensen alleen met 2 of 1 bijna niet meer mogelijkje kan het ook proberen met een tank! Ik heb hem gisteren in mijn eentje gedaan op hard.Dat is ook wel te doen. Ik heb op mijn gemak bijna iedereen met mijn sniper afgeschoten, boven op de heuvel/berg. Toen ben ik naar beneden gelopen en heb ik de rest afgenaakt die ik niet zo snel van boven af zag. Rustig op de Cargobob gewacht, en de piloot uitgeschakelt. Aangezien ik niet wist met wat van helicopter ze kwamen, ben ik voor de zekerheid via een kleine omweg naar de plek van bestemming gegaan. Viel op zich wel mee de missie. vaak heb je probleem met meer random mensen dat ze in de cove staan en gaan de timer aan Dat klopt wel.Ik ben er heel eerlijk in dat sommigen er dan soms ook een potje van maken. Maar als je die missie in alle rust alleen wil spelen, en dat is te doen, dan zet je bij opties gewoon de matchmaking of hoe dat ook heet ff op closed. Reageren
Niked Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Als je een tank bestelt mag je eerst nog naar de weg lopen voor je tankje Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Leuk dat een Buzzard halen het snelst is, maar niet iedereen heeft een Buzzard, en ik denk dat een vaardige, goede speler misschien nog wel sneller klaar is met de missie dan wanneer er een Buzzard bij gehaald wordt. Heb sowieso niks meer met Coveted; die missie komt me ondertussen de neus uit, maar dat staat nu buiten kijf. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 wat ik hebt ondekt dat de gargobob daar ook spawnt dus je vriend maakt daar de zone vrij en jij schiet de piloot dood bij vliegveld en je hebt gargobob vriend heeft ondenkt Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 wat ik hebt ondekt dat de gargobob daar ook spawnt dus je vriend maakt daar de zone vrij en jij schiet de piloot dood bij vliegveld en je hebt gargobob vriend heeft ondenkt Dat is dan toch ook een prima oplossing? En het kost je geen cent voor de Buzzard Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Dit kan je toch ook op YT zoeken?? Misschien kan je dan even dat filmpje opzoeken en hier posten, zodat wij het ook kunnen zien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.