Jump to content

Coveted


tjarda1999

Recommended Posts

De beste manier om coveted te doen

sinds de update heb je 2 min om alle mensen te killen

dat is al sowiezo niet te doen met ze 2e

stap 1 start coveted duhhh

stap 2 laat iemand schieten en zorg dat die niet de cove ingaat

stap 3 zorg voor 2e persoon een buzzard (pegasus bellen!)

stap 4 buzzard kilt iedereen

stap 5 timer gaat uit

stap 6 iemand pakt de gargobob en pakt contener

stap 7 jullie brengen samen de container op de plek bescherm met buzzard

totaal 4 mintjes werk

greetz

tjarda

Bewerkt: door tjarda1999
Link to comment
Delen op andere websites

En wat als je geen buzzard hebt ?

Gaat het heel lastig wel mogelijk met 4 mensen alleen met 2 of 1 bijna niet meer mogelijk

je kan het ook proberen met een tank!

Ik heb hem gisteren in mijn eentje gedaan op hard.

Dat is ook wel te doen.

Ik heb op mijn gemak bijna iedereen met mijn sniper afgeschoten, boven op de heuvel/berg.

Toen ben ik naar beneden gelopen en heb ik de rest afgenaakt die ik niet zo snel van boven af zag.

Rustig op de Cargobob gewacht, en de piloot uitgeschakelt.

Aangezien ik niet wist met wat van helicopter ze kwamen, ben ik voor de zekerheid via een kleine omweg naar de plek van bestemming gegaan.

Viel op zich wel mee de missie.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat als je geen buzzard hebt ?

Gaat het heel lastig wel mogelijk met 4 mensen alleen met 2 of 1 bijna niet meer mogelijk

je kan het ook proberen met een tank!

Ik heb hem gisteren in mijn eentje gedaan op hard.

Dat is ook wel te doen.

Ik heb op mijn gemak bijna iedereen met mijn sniper afgeschoten, boven op de heuvel/berg.

Toen ben ik naar beneden gelopen en heb ik de rest afgenaakt die ik niet zo snel van boven af zag.

Rustig op de Cargobob gewacht, en de piloot uitgeschakelt.

Aangezien ik niet wist met wat van helicopter ze kwamen, ben ik voor de zekerheid via een kleine omweg naar de plek van bestemming gegaan.

Viel op zich wel mee de missie.

vaak heb je probleem met meer random mensen dat ze in de cove staan en gaan de timer aan
Link to comment
Delen op andere websites

En wat als je geen buzzard hebt ?

Gaat het heel lastig wel mogelijk met 4 mensen alleen met 2 of 1 bijna niet meer mogelijk

je kan het ook proberen met een tank!

Ik heb hem gisteren in mijn eentje gedaan op hard.

Dat is ook wel te doen.

Ik heb op mijn gemak bijna iedereen met mijn sniper afgeschoten, boven op de heuvel/berg.

Toen ben ik naar beneden gelopen en heb ik de rest afgenaakt die ik niet zo snel van boven af zag.

Rustig op de Cargobob gewacht, en de piloot uitgeschakelt.

Aangezien ik niet wist met wat van helicopter ze kwamen, ben ik voor de zekerheid via een kleine omweg naar de plek van bestemming gegaan.

Viel op zich wel mee de missie.

vaak heb je probleem met meer random mensen dat ze in de cove staan en gaan de timer aan

Dat klopt wel.

Ik ben er heel eerlijk in dat sommigen er dan soms ook een potje van maken.

Maar als je die missie in alle rust alleen wil spelen, en dat is te doen, dan zet je bij opties gewoon de matchmaking of hoe dat ook heet ff op closed.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat een Buzzard halen het snelst is, maar niet iedereen heeft een Buzzard, en ik denk dat een vaardige, goede speler misschien nog wel sneller klaar is met de missie dan wanneer er een Buzzard bij gehaald wordt. Heb sowieso niks meer met Coveted; die missie komt me ondertussen de neus uit, maar dat staat nu buiten kijf.

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik hebt ondekt dat de gargobob daar ook spawnt dus je vriend maakt daar de zone vrij en jij schiet de piloot dood bij vliegveld en je hebt gargobob vriend heeft ondenkt

Dat is dan toch ook een prima oplossing? En het kost je geen cent voor de Buzzard ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...