Jump to content

Coveted


tjarda1999

Recommended Posts

Ik zal morgen een filmpje posten over een manier waarop je makkelijk Coveted kan halen.

Dat zou inderdaad veel handiger zijn... Ik vind de posts in dit topic tot nu toe allemaal een beetje krom eerlijk gezegd :7

:7

>>> Door Venzio: Dubbelpost samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Beste ook nog een tank meebrengen als je met genoeg man bent. Hebt wel een cargobob nodig om die de berg op te krijgen. Vergeet niet dat je alles trug moet zetten naar waar de missie begint voordat de container geleverd is zodat je er de hele playlist gebruik van kunt maken. Ik heb zelf ook een cargobob in pegasus, das echt wel handig om die tank op te halen want die berg kom je niet op gereden.

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Beste ook nog een tank meebrengen als je met genoeg man bent. Hebt wel een cargobob nodig om die de berg op te krijgen. Vergeet niet dat je alles trug moet zetten naar waar de missie begint voordat de container geleverd is zodat je er de hele playlist gebruik van kunt maken. Ik heb zelf ook een cargobob in pegasus, das echt wel handig om die tank op te halen want die berg kom je niet op gereden.

Het is onmogelijk om in gta online een cargobob te hebben in pegasus .Dat gaat alleen met een glitch !

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al eerder vermelde pakweg 10 dagen geleden

Ik heb op mijn gemak bijna iedereen met mijn sniper afgeschoten, boven op de heuvel/berg.

Toen ben ik naar beneden gelopen en heb ik de rest afgenaakt die ik niet zo snel van boven af zag.

Rustig op de Cargobob gewacht, en de piloot uitgeschakelt.

Aangezien ik niet wist met wat van helicopter ze kwamen, ben ik voor de zekerheid via een kleine omweg naar de plek van bestemming gegaan.

Dit is inderdaad dan wel als je de missie solo doet of met vrienden die dit ook weten.

Als je de missie met vreemden doet die meteen de cove in gaan is het handig als je mischien een tank hebt.

Als niemand een tank en of een Buzzard heeft kan het dan ook wat moeilijker worden als iedereen als een gek de cove in rent.

Mijn vrouw en ik hebben die missie al een x aantal keer op die solo manier gedaan, dus voor de zekerheid de matchmaking op of gezet, en zijn de meeste keren zonder schade of kleerscheuren er van afgekomen.

Ik heb snel ff een filmpje opgezocht die ook ongeveer op die manier gaat.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...