Jump to content

Stelling: De volgende map moet kleiner


3L1077

Recommended Posts

Ook al verwachten velen dit niet; ik zeg GROTER. Sowieso omdat ik er snel op was uitgekeken, kwam door al die natuur denk ik. Ik zou in de volgende gta toch nog een net iets grotere map zien met minder bos en meer strand.

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    3

  • 3L1077

    3

  • Michael

    3

  • Together

    3

wrm moet een map kleiner? Des te groter des te beter.

Dat ben ik niet met je eens. Less is sometimes more :)

wrm moet een map kleiner? Des te groter des te beter.

Dat ben ik ook niet eens. Ik heb liever een gedetailleerde kleine map dan een ongedetailleerde grote map.

Tussen een grote detailed map en een kleine detailed map is de grote beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zouden Blaine en Zancudo nuttiger lijken wanneer er een grotere stad aan de andere kant van Chiliad ligt? Deze regio's hebben hun nut door diversiteit aan het landschap te brengen en geven je het gevoel dat de map ook werkelijk immens is. Ze zijn misschien wat leegjes (hoewel?) maar dat is dan ook omdat ze dat horen te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een grotere map lijkt mij leuker omdat je meer kan gaan ontdekken, MAAR dit heeft meestal wel een nadeel: Het gaat ten koste van andere dingen... Zoals: Graphics,Minder dingen die je kan doen,Minder huizen enzovoort waar je in kan gaan en ga zo maar door. Dus als het aan mij ligt:

Of een grote map met redelijk wat huizen waar je in kan en gemiddelde graphics

Of een kleinere map met goede graphics, en veel huizen en gebouwen waar je in kan gaan

-Groeten Rico

Link to comment
Delen op andere websites

Liefst een grote map, maar bij GTA V was dat nutteloos. San Chianski Mountains, Alamo Sea, Mt.Josiah en Mt. Gordo waren in feite nutteloos. Men had ook de keuze moeten maken tussen een ECHTE woestijn of een ECHT bos. Beide waren dit niet + niemand rijdt naar Paleto Bay gewoon omdat die daar naar graag naartoe had. Los Santos was dan weer te klein. Zeker East Los Santos was veel te klein. Eigenlijk vond ik over de gehele map enkel de stranden een beetje geslaagd, en Vinewood totaal geslaagd. Mt. Chilliad was mooi, maar de rest voer ik af.

Een van de slechtste GTA's ooit. De slechtste sinds GTA: III

Geef mij een groot, mooi gestructureerde ingedeelde map waar over nagedacht is, en waar de omgeving realistisch is. Een woestijn aan een meer in the middle of nowhere klopt niet. Men had tenminste San Diego kunnen toevoegen. Neen, maar dat was te veel gevraagd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...