Dexist Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Duitsland mag wel oppassen nu. Wat een wedstrijd, nu al! Inderdaad zeg! Ik heb 2-0 voorspeld, maar als het zo doorgaat blijft het geen 0 voor Algerije. Reageren
thebig Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Eerste dertig minuten had Algerije wel het overwicht en de betere kansen. De Duitsers liepen toch altijd maar weer tegen de verdediging, als ze eens ver waren in de opbouw. Het laatste kwartier echter keerde het tij: Duitsland kreeg nog meer balbezit (70% op het einde van de eerste helft) en de opbouw lukte ook nog iets beter. Ik denk dat de Duitsers de kleedkamer goed gaan verlaten en de tweede helft gewoon gaan domineren, maar Algerije mag me zeker ongelijk geven. Was een leuke helft om naar te kijken. Reageren
NicolaB Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Niet echt on-topic, maar moest er wel om lachen. Whaha geniaal Evenwichtige 1e helft. Ik ben benieuwd wat de 2e helft gaat brengen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Ik gun het Algerije wel. Ze verzetten zich goed en tonen wel initiatief Reageren
TheuNauz Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 (bewerkt) Neuer = held. Wat een ge-wel-dige keeper. Bewerkt: 30 juni 2014 door TheuNauz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 En iedereen maar lachen met België... Duitsland kan niet eens 1 x scoren tegen Algerije en zonder Neuer was het allang voorbij voor Duitsland. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Kom op, Algerije! Ik duim voor dit pracht voetbal. Wat een genot, wat een spanning en wat een teleurstelling bij de bondscoach van Duitsland. GE-WEL-DIG! Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Duitsland - Frankrijk, best spannend zeg. Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Ach, dan Duitsland maar door. Als zowel Duitsland als Nederland de finale haalt, heeft Nederland een makje. Duitsland blijkt heel zwak te zijn tegen de counter; iets wat Nederland juist doet. Daarnaast is Robben iets sneller dan een gekke Algerijn. Ik ben benieuwd. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Zie nu pas de herhaling van de goal, wat een geniaal hakje. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Ach, dan Duitsland maar door. Als zowel Duitsland als Nederland de finale haalt, heeft Nederland een makje. Duitsland blijkt heel zwak te zijn tegen de counter; iets wat Nederland juist doet. Daarnaast is Robben iets sneller dan een gekke Algerijn. Ik ben benieuwd. Onderschat de Duitsers niet want ze spelen een sterk potje team voetbal. Iets wat Nederland op sommige momenten nog moet leren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.