thebig Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Uiteindelijk in de laatste paar minuten nog 2 goals gevallen. 2-1 is wel een correcte representatie van de wedstrijd, Algerije verdiende zeker een doelpunt op basis van hen spel. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Jammer dat de doelpunt van Algerije te laat kwam aangezien ze nu nog meer strijdlust zouden hebben gehad. Helaas, ik gunde het ze echt. Maar om naar mijn poule te kijken, 3-1, was het gunstig geweest als Duitsland er nog even eentje bij maakte. Reageren
NicolaB Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 (bewerkt) Een spannende en mooie wedstrijd. Het valt me wel op dat vele van de wedstrijden goals op het laatste moment hebben. Bewerkt: 30 juni 2014 door NicolaB Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Spannende match om naar te kijken. Neuer met een sterke match (op een andere manier dan een keeper doorgaans doet) en Duitsland nogal wankel. Maakte (weeral) een matige indruk. Het blijft een speciaal team, dat Duitsland. Allez les bleus! En iedereen maar lachen met België... Moest er ook even aan denken. Algerije werd immens onderschat. Ze spelen een goed positiespel. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Vanavond de Rode Duivels zonder Axelle. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Ik dacht eventjes dat je Witsel bedoelde, ik al panikeren. Tja, mochten we dan verliezen zal dat meisje verplicht worden om alle toekomstige matchen van de Duivels bij te wonen, zou een icoon kunnen worden zo :v Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 België- Verenigde StatenWedstrijdnummer: 1/8 finale #8Datum: 2 juliTijd: 22:00uStadion: Arena Fonte Nova , Salvador Grote zorgen bij België voor de start van deze wedstrijd. Naast de grote druk van het ganse land en de grote verwachtingen van de internationale pers heeft België ongelofelijke kopzorgen in zijn verdediging. Vermaelen is geblesseerd uitgevallen. Kompany zou geblesseerd zijn. Kompany speelt waarschijnlijk niet, samen met een geblesseerde Vermaelen is het verre van onwaarschijnlijk dat Lombaerts zal spelen(die het niet onaardig deed tegen Zuid-Korea). Naast de blessurezorgen in de verdediging zitten we met zorgen om Vertonghen en Alderweireld, die beiden (dom) geel gepakt hebben en dus dreigen geschorst te zijn voor een eventuele volgende wedstrijd. De Verenigde Staten spelen verre van onaardig voetbal, collectief zijn ze ongelofelijk sterk en individueel talent vinden we terug in Dempsey en Altidore. Slecht nieuws voor de Belgen, want de Verenigde Staten hun topspits Altidore raakt hoogstwaarschijnlijk speelklaar tegen België. De scheidsrechter voor deze wedstrijd is Djamel Haimoudi, een Algerijn. Daar hebben Belgen toch wel hun vraagtekens bij, immers heeft België dit WK tegen Algerije gespeeld. Toch opmerkelijk dat men voor een Algerijn kiest terwijl men gemakkelijk iemand kan nemen waar België niks mee te maken heeft. Dit wordt onwaarschijnlijk hét gespreksonderwerp als België benadeeld wordt. Deze wedstrijd zou wel eens een kopie kunnen zijn van Nederland - Mexico. Het zal er heel warm zijn en ook de luchtvochtigheid is er hoog. Zelf weet ik niet goed wat ik moet verwachten van deze wedstrijd, in mijn ogen is dit een zuivere 50/50 wedstrijd. Waarmee ik wil zeggen: elke ploeg heeft evenveel kans op winst. De VS staan collectief even sterk als de Belgen er individueel voorstaan. België komt er collectief niet goed voor in het spel ondanks dat ze wel driemaal gewonnen hebben. Ik verwacht een harde partij en mijn Belgisch chauvinisme duidt België aan als de uiteindelijke winnaar. De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 2-1(na verlengingen) Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren
Cabyon Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Wie had dat gedacht, België defensieve problemen? Als ik dat aan 't begin van dit toernooi had gezegd was ik voor gek uitgemaakt. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Amerika is wederom een land die je niet moet onderschatten. Ik vermoed dat het een mooi gevecht wordt, en natuurlijk hoop ik dat de belgen doorgaan! Reageren
TheuNauz Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Amerika is wederom een land die je niet moet onderschatten. Ik vermoed dat het een mooi gevecht wordt, en natuurlijk hoop ik dat de belgen doorgaan! Mooi gevecht? Zonder Axelle? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Amerika is wederom een land die je niet moet onderschatten. Ik vermoed dat het een mooi gevecht wordt, en natuurlijk hoop ik dat de belgen doorgaan! Mooi gevecht? Zonder Axelle? Denk maar zo: Ze is nu dichterbij Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Heet van de naald: KOMPANY IS FIT! Naast een Kompany in de basis zou ORIGI starten! Reageren
thebig Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Mooi gevecht? Zonder Axelle? Dat meisje wordt echt overschat, hoor. Er stond een foto van haar van Sporza op FB: Ik wil niet zeggen dat het een lelijk meisje is, zeker niet, maar wat er allemaal van gemaakt is, is wel overdreven. Goed om te horen dat Kompany fit is, dat is toch iets minder zorgen om de verdediging. Hopelijk houdt hij het ook gewoon de hele match uit. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Wanneer gaat al die heisa rond dat meisje nu eens stoppen? Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Wanneer gaat al die heisa rond dat meisje nu eens stoppen? Haar vriendje is blij dat ze terug in België is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.