Jump to content

Android vs iOS vs Windows Phone


ERRWINS

Android vs iOS  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke operatings system voor je mobiel vindt jij het beste?

    • iOS
      19
    • Android
      23
    • Windows Phone
      6


Recommended Posts

  • Reacties 231
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    78

  • _Night-Men_

    17

  • Grand Theft Auto TOM

    17

  • MegaPilot

    14

Dit is wel een algemene post voor in een discussie topic. Het systeem dat je wel hebt gebruikt, wat vind je daarvan? Wat zijn de pluspunten en wat zijn de minpunten? Beetje meer onderbouwing is wel gewenst :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel een algemene post voor in een discussie topic. Het systeem dat je wel hebt gebruikt, wat vind je daarvan? Wat zijn de pluspunten en wat zijn de minpunten? Beetje meer onderbouwing is wel gewenst smile3.gif

Ja sorry, ik ben geen expert op het gebied van telefoonsystemen. Ik probeerde aan te geven waarom ik niet echt op 1 gestemd had, niet echt om een discussie te starten. :puh:

Ikzelf heb net een nieuwe telefoon gekocht; een Nokia 1020 met Windows 8.1 erop. Mijn eerste smartphone en ik kocht het meer om de camera dan om het besturingssysteem. Zo ver ik weet ben je met Android wat vrijer, met Apple wat minder vrij (in apps etc.) en zit een Windows Phone er tussen in. Zelfde geld denk ik ook wel met stabiliteit (Apple stabiel, Android wat minder en Windows er tussen in), maar ja ik baseer me daarin niet echt op eigen ervaringen maar meer op reviews en wat mensen om me heen zeggen. :D

Ik hoop dat je het zo wat beter vind :tu:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad al wat beter. Het nadeel van Windows Phone vind ik persoonlijk de aantal apps in de store. Verder heb ik geen ervaring met de OS.

Ja, echt dramatisch. Dat er nog steeds niet een app is dat elk videoformaat afspeelt is gewoon een regelrechte schande. En ja, ik kijk wel degelijk allerhande videoformaten die standaard in de verste verte niet ondersteund worden door iOS/Android/Windows Phone. Voor iOS gebruikte ik bijvoorbeeld Aceplayer/Goodplayer(dan kon je in iTunes zelf via die app de video's op je iDevice zetten), bij Android MXPlayer(gewoon ergens neerpleuren, de app vindt ze wel).

Tevens lijkt het alsof games voor WP vaak duurder zijn..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruikte vaak VLC Mobile om filmpjes af te spelen maar ik ben nog geen bestand tegengekomen die ik niet kan afspelen op mijn iPhone. Met andere woorden, ik heb nog geen externe app nodig :puh:

Ik heb soms het idee dat WP zich enigszins nog moet bewijzen. Hun aandeel groeit wel toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruikte vaak VLC Mobile om filmpjes af te spelen maar ik ben nog geen bestand tegengekomen die ik niet kan afspelen op mijn iPhone. Met andere woorden, ik heb nog geen externe app nodig :puh:

VLC Mobile is een externe app hé, die speelt alles af. :clown:

Ik heb soms het idee dat WP zich enigszins nog moet bewijzen. Hun aandeel groeit wel toch?

Ja, maar als mobiel OS valt het qua marktaandeel best te verwaarlozen. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruikte vaak VLC Mobile om filmpjes af te spelen maar ik ben nog geen bestand tegengekomen die ik niet kan afspelen op mijn iPhone. Met andere woorden, ik heb nog geen externe app nodig :puh:

VLC Mobile is een externe app hé, die speelt alles af. :clown:

Klopt maar ik gebruikte het op mijn Android toestel. Op mijn iPhone heb ik het nog niet nodig gehad omdat apple alles omzet naar QuickTime ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt maar ik gebruikte het op mijn Android toestel. Op mijn iPhone heb ik het nog niet nodig gehad omdat apple alles omzet naar QuickTime ;)

Ja, dan loop je dus te converteren...Als ik een gans seizoen van Full House moet converteren via iTunes, dan ben ik wel effe bezig. :clown: Met een externe app kan je via iTunes die bestanden gewoon op je iDevice zetten zonder conversie.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...