Jump to content

Android vs iOS vs Windows Phone


ERRWINS

Android vs iOS  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke operatings system voor je mobiel vindt jij het beste?

    • iOS
      19
    • Android
      23
    • Windows Phone
      6


Recommended Posts

Hij begon met een simpele website wat voor studenten van Harvard was. Aangezien het populair was, heeft ie het landelijk gemaakt wat resulteerde in een wereldwijde release.

Ik ken het verhaal achter Facebook.

Als je een app maakt voor je school en de hele school gebruikt het, dan slaat het aan. Probeer het dan landelijk, dan Europees en dan wereldwijd :)

Tsja, dan moet het echt goed zijn, en dat gebeurt niet vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 231
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    78

  • _Night-Men_

    17

  • Grand Theft Auto TOM

    17

  • MegaPilot

    14

:7

Zo groot als Facebook ben je niet in twee vingerknippen. Facebook komt uit een heel andere tijd, de concurrentie is nu veel zwaarder dan toen Facebook begon. Al helemaal niet mogelijk voor een jong iemand met een druk schema. Zo'n app lanceren voor Apple en geen verlies maken is vrijwel onmogelijk. Als je geld vraagt voor zo'n app, koopt geen hond het.

Maar dit gaat eigenlijk allemaal best wel offtopic :$

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ik heb weer een hele hoop onnodige quotes weggehaald. Het forum laadt nu weer 20x sneller, en je hoeft geen meters meer te scrollen naar het einde van een pagina.

Heren, als je reageert op de laatste post, hoef je niet op "Reageren" te klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik iOS. Ik heb wel eens android gebruikt op iemand anders zijn mobiel. Waar ik niet van houd bij android apparaten is dat er geen home "knop" op zit. Hij is er natuurlijk wel, maar het is of een touch knop, of een knop die echt in het scherm tevoorschijn komt. Het is geen ramp, maar ik vind het niet fijn. Verder ben ik niet heel bekend met android. Ik heb namelijk mijn hele leven eigenlijk al iOS gebruikt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bijvoorbeeld de versie van Android gebruikt wat op Samsung telefoons zit (TouchWiz), dan heb je wel degelijk een fysieke home knop alleen werkt deze niet precies hetzelfde als bij iOS. Bij 1x drukken, ga je, net als bij iOS, terug naar je home screen. Bij 2x drukken krijg je je recente apps te zien in plaats van wat je open hebt staan en dat vind ik jammer. Het afsluiten van apps vind ik bij Android wat omslachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Apple heb ik ervaren als gebruiksvriendelijker, maar Android als overzichtelijker. Mag een buitenstaander zich in de discussie mengen?

Op wat voor manier is Android overzichtelijker dan iOS? :?

Natuurlijk, iedereen staat open om zijn mening te uiten :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bijvoorbeeld de versie van Android gebruikt wat op Samsung telefoons zit (TouchWiz), dan heb je wel degelijk een fysieke home knop alleen werkt deze niet precies hetzelfde als bij iOS. Bij 1x drukken, ga je, net als bij iOS, terug naar je home screen. Bij 2x drukken krijg je je recente apps te zien in plaats van wat je open hebt staan en dat vind ik jammer. Het afsluiten van apps vind ik bij Android wat omslachtig.

TouchWiz? Is dat niet de reden dat sommigen onder geen beding een Samsung zouden willen? Tenminste, het is voor mij de hoofdreden. Als er nou het originele Android op stond (zeker met de komst van Android L), dan zou ik nog best een poging willen wagen om een tijdje daarmee te werken. Gewoon om eens te ervaren of Android misschien toch iets voor mij kan betekenen. :puh:

Apple heb ik ervaren als gebruiksvriendelijker, maar Android als overzichtelijker. Mag een buitenstaander zich in de discussie mengen?

Hmm, persoonlijk zou ik het zeggen: iOS is overzichtelijker/gebruiksvriendelijk, Android is (redelijk) gebruiksvriendelijk. Want Android kan soms zo onlogisch gestructureerd zijn, vind ik. Bij iOS is het idee altijd geweest dat alles 'easy-to-use' is en er niets is om over na te denken. En zo hoort het ook op een smartphone. Android L lijkt me wat dat betreft al een verademing, maar TouchWiz daarentegen is juist een flinke stap terug.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...