Jump to content

Android vs iOS vs Windows Phone


ERRWINS

Android vs iOS  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke operatings system voor je mobiel vindt jij het beste?

    • iOS
      19
    • Android
      23
    • Windows Phone
      6


Recommended Posts

Een vriend van me heeft na lang twijfelen eindelijk een iPhone 5S opgehaald en is van plan zijn Samsung S4 te verkopen wanneer de telefoon bevalt. Hij is geprikkeld door onze vriendengroep, die bijna allemaal een iPhone hebben, en heeft mijn telefoon een keer een hele dag mee gehad. Dat heeft hem doen besluiten dat hij ook een wou. Een verstandige keus. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 231
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    78

  • _Night-Men_

    17

  • Grand Theft Auto TOM

    17

  • MegaPilot

    14

  • 2 weken later...

Ik heb een iPad 2, iPad Mini, iPhone 5s, iMac en een MacBook Pro dus voor mij is natuurlijk iOS heel erg handig.

Daarnaast ook een keer de Samsung Galaxy S4* van mijn zus geprobeerd, maar kan totaal niet overweg met het Android besturingssysteem.

*heeft momenteel de S5

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Android is qua gebruiksgemak dramatisch vind ik. Bij elk telefoonmerk staan de opties weer op een andere plaats. Kies je voor iOS of Windows Phone, dan zijn de instellingen op elke telefoon gelijk. Daarom verliest Android in ieder geval (een deel van) mijn interesse.

Link to comment
Delen op andere websites

Android is qua gebruiksgemak dramatisch vind ik. Bij elk telefoonmerk staan de opties weer op een andere plaats. Kies je voor iOS of Windows Phone, dan zijn de instellingen op elke telefoon gelijk. Daarom verliest Android in ieder geval (een deel van) mijn interesse.

Ik heb 2 Sony's gehad, derde Sony heb ik m'n handen gehad(van iemand anders), een Jiayu en een Lenovo. Basisinstellingen staan op dezelfde plaats hoor. Sommige dingen zijn anders ja, maar de normale instellingen staan in dezelfde volgorde op dezelfde plaats..Hooguit wat andere icoontjes.

Edit: En een Pipo tablet!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het mooie van iOS is, is dat alle instellingen op een logische plek staan en je dus niet lang hoeft te 'zoeken'.

Dat is ook met Windows Phone zo. Ik snap überhaupt niet waarom de titel van het topic nog niet aan gepast is naar Android vs iOS vs Windows Phone :puh: Regelmatig wordt Windows Phone ook aangehaald in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...