Dutchy3010 Geplaatst: 4 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 2-1 had ik gegokt Vandaag was niet de dag met het mooiste voetbal. Hopelijk wordt het morgen beter... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ah, voor ons 10 punten voor de WK-pool Geen al te beste pot voetbal gezien, maar Brazilië doet nog mee. Feest! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Waar zijn de haters?! :7 Hier! Mooie goal van Luiz. Voor de rest was het een kutmatch en viel het weer op dat de scheids lekker in het voordeel van Brazilië floot. Lekker anti-voetbal van Brazilië overigens, ik ga nu net ietsje harder voor Duitsland supporteren. Maar ach, Brazilië zet elk land opzij, daar zorgt FIFA wel voor. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Dit was wel een mooiere match (matssj) dan Frankrijk - Duitsland Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Dit was wel een mooiere match (matssj) dan Frankrijk - Duitsland Agree. Hopelijk zorgen de FIFA... Ergh, ik bedoel België en Nederland voor mooie wedstrijden morgenavond Allemaal Blatter's schuld! De FIFA is corrupt! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Argentinië- BelgiëWedstrijdnummer: 1/4 finale #3Datum: 5 juliTijd: 18:00uStadion: Brasilia, Estádio Nacional de Brasília 28 jaar geleden is het al dat België in een kwartfinale stond. De prestatiedruk is niet meer zo hoog volgens mij, verliezen tegen Argentinië is geen schande. België start dan ook niet als favoriet aan deze wedstrijd volgens de bookmakers. Eerlijk gezegd denk ik dat dit eerlijk is. Wie Argentinië zegt, zegt Messi. Messi is aan een sterk WK bezig, ook al is hij niet de Messi van bij Barcelona, hij is enorm beslissend. Geef Messi 1x de ruimte en je bent verloren(vraag dat maar aan Iran en Zwitserland). Een enorm sterke aanval is hetgeen Argentinië typeert, samen met een rijkgevulde WK-geschiedenis. Echter is hun verdediging toch wel de achilleshiel van Argentinië. Geen mirakelkeeper zoals Tim Howard in het doel, maar een Romero die bij een Italiaanse middenmotor speelt. De verdediging is niet top, dus daar zouden kansen moeten liggen. Wie praatprogramma's als Diabo heeft gekeken, heeft gezien dat de centrale verdedigers soms wat ruimte laten. Daar zitten zeker kansen in. Vanuit het kamp van België gaan stemmen op om geen mannetje op Messi te zetten, maar deze collectief af te stoppen. De één is ermee akkoord, de andere vindt dat gevaarlijk. Marc Wilmots zou vertrouwen op het Standard-middenveld(in 2008 speelden Fellaini, Defour en Witsel als jonkies op het middenveld bij Standard en haalden ze de Belgische titel binnen) en dat zou betekenen dat Defour erbij komt waardoor De Bruyne op de rechtsbuiten komt en Mertens op de bank. Niet echt verwonderlijk, Mertens speelde een bleke wedstrijd tegen de VS. Dat Defour in de basiself zou staan is echter wel een verrassing, maar Wilmots wou hierover nog niks kwijt. We zullen het dus naar alle waarschijnlijkheid pas net voor de wedstrijd vernemen. Origi zou de voorkeur krijgen op Lukaku door zijn enorm goede wedstijd tegen de VS. De verwachte elf zouden bij België dus zijn: Courtois, Vertonghen, Van Buyten, Kompany, Alderweireld, Witsel, Defour, Fellaini, Hazard, Origi en De Bruyne. 11 waarmee wij alvast kunnen leven. De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 1-2(na verlengingen) Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren
TheuNauz Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Zelden zo'n slechte scheidsrechter gezien als gisteren. FIFA -1. Maar... na vanavond weten we eindelijk of het volgende week oorlog is op dit forum! Ik blijf bij mijn 0-0 tussen België en Argentinië. Ze hebben allebei veel kansen, maar krijgen de bal er nauwelijks in. Nederland 2-0 Costa Rica. Hoewel die doelpunten pas laat in de wedstrijd komen. Ik zeg zin in vanavond! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Ik heb moeite om hier een voorspelling voor te doen. Ik hoop dat Belgie wint maar ik ben bang dat Argentinie er met de winst er van door gaat. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Voor de rest was het een kutmatch en viel het weer op dat de scheids lekker in het voordeel van Brazilië floot. Op welke manier vloot de scheids nu voor Brazilië? Zeker, er zijn evenveel kaarten uitgedeeld als had gemoeten, maar dat viel eigenlijk meer in het voordeel van Colombia dan tegen hen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Voor de rest was het een kutmatch en viel het weer op dat de scheids lekker in het voordeel van Brazilië floot. Op welke manier vloot de scheids nu voor Brazilië? Zeker, er zijn evenveel kaarten uitgedeeld als had gemoeten, maar dat viel eigenlijk meer in het voordeel van Colombia dan tegen hen. De vrije trap tegen James en een vrije trap van Colombia waarbij veel te vroeg uitgelopen werd door de muur (maar het mocht gewoon verder) om even twee voorbeelden te noemen. Kijk, als je maar graag genoeg wilt, zou je kunnen zeggen dat de FIFA er alles aan gelegen is dat Brazilië wereldkampioen wordt om de gemoederen daar enigszins te sussen. Ik deel die mening niet per se, maar zo heel gek is die aanname niet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Ach, die vrije trap is een voorbeeld natuurlijk, maar past wel geheel in het beeld van de match. Ik heb nergens het gevoel gehad dat er tegen Colombia is gefloten. Als dat wel was geweest had de match niet geëindigd met 22 spelers, want geel en rood had perfect meer kunnen vallen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Allemaal corrupt! Anyway, vandaag hoop ik op 2 mooie potjes voetbal. België - Argentinië is een moeilijke voor mij: mijn natie vs. een team dat de beste voetballer ter wereld en van bij Barcelona heeft, Barça, een team dat ik al jaren liefheb met Messi die zich zogezegd heeft ingehouden voor dit WK, dan mag hij wel tonen dat het voor iets goed was. Heel moeilijk om mijn favoriet te kiezen, laat staan te voorspellen wat het resultaat wordt. België kan dit zeker winnen, maar of ze dat doen is weer andere koek. Verras me, zal ik maar zeggen. Nederland - Costa Rica lijkt op papier nergens op, maar ook hier kijk ik toch weer naar uit. Beide teams kunnen, maar of ze het wel gaan doen is iets anders. Ik hoop alleszins op Nederland, maar als het toch Costa Rica wordt vind ik het ook mooi. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) Heel moeilijk om mijn favoriet te kiezenGewoon voor België supporteren. Bewerkt: 5 juli 2014 door MegaPilot Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Lololol. Nederland gaat spelen in het 5-3-2 systeem... Verdedigend, hmm? Waarschijnlijk zijn Kuijt en Depay backs. Das dus alleen een naampje, zeker voor Depay, zodat Van Gaal weet dat ze meeverdedigen als de tegenstander de bal heeft. Anders is het denk gewoon 4-3-3 of zelfs 3-3-4 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Heel moeilijk om mijn favoriet te kiezenGewoon voor België supporteren. Ik blijf wel neutraal ofzo, echt moeilijk... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.