TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Hopelijk wint Argentinië dit even. Omdat België eruit ligt zeker? Haters.. Ik was vooraf al voor Argentinië, dus mij kan je niets verwijten Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Vind dat de scheids eerlijk fluit, kon eerder kaarten gegeven hebben. Open je ogen aub Net moest Robben ook geel hebben gehad hoor, niet zeuren. Over het algemeen is ie best correct hoor. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Jongens, we hebben een undercover Maxima hiero... Reageren
Niked Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Hopelijk wint Argentinië dit even. Omdat België eruit ligt zeker? Haters.. Hopelijk wint Argentinië dit even. Omdat België eruit ligt zeker? Haters.. Ik was vooraf al voor Argentinië, dus mij kan je niets verwijten Mij wel Misschien ken je het woord kutbelgen nog ? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Geen goed gevoel bij Laten we dat nog ff z'n 4000 jaar houden. Reageren
JustHano Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Deze keer dus geen Krul, ben benieuwd.. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Ik kijk niet, ik weiger te kijken naar penalty's. Ik als Nederlander heb er ook geen goed gevoel bij. Ook al was de vorige penalty reeks fantastisch. Reageren
thebig Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Man man, van een val van held naar anti-held gesproken... Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Ik zet de TV uit, felicitaties voor Argentinië. Reageren
JustHano Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Dat wordt dus tegen Brazilië.. Reageren
Niked Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 :dans: :dans: :dans: Argentinië ! :dans: :dans: :dans: Reageren
JustHano Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Jammer, maar 't is niet anders.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.