Jump to content

[WK 2014] Halve finales!


MegaPilot

Recommended Posts

Gaat 'n saaie partij worden, denk ik. Kan beide kanten op. De ploeg die als eerst scoort wint, beetje zo'n wedstrijd.

Jep, daarna slot erop vanachter en resultaatvoetbal. Knettergek word ik ervan. :@

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    25

  • thebig

    22

  • MegaPilot

    21

  • Dexist

    11

Top Posters In This Topic

Gaat 'n saaie partij worden, denk ik. Kan beide kanten op. De ploeg die als eerst scoort wint, beetje zo'n wedstrijd.

Jep, daarna slot erop vanachter en resultaatvoetbal. Knettergek word ik ervan. frown.gif

Ik zie ons eigenlijk niet in staat om resultaatvoetbal te spelen met die broekjes achterin. Maar het is inderdaad om je haren bij uit te trekken. Je voelt het op den duur ook zo goed aan bij dat soort wedstrijden... Minuutje 60, gaap, minuutje 70, geeuw, ineens een doelpunt en klaar. En dan maakt het niet uit of er nog een derde helft achteraan zou komen, gescoord wordt er toch niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een wonder: Nigel de Jong staat in de basis, de speler waar het WK al zo goed als over voor was. Een geweldige opsteker, zowel op het veld als mentaal voor de spelers, ze kunnen alles overwinnen!

@WKblog: Opstelling Oranje (5-3-2): Cillessen; Kuijt, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Blind; De Jong, Sneijder, Wijnaldum; Robben, Van Persie

Link to comment
Delen op andere websites

Een wonder: Nigel de Jong staat in de basis, de speler waar het WK al zo goed als over voor was. Een geweldige opsteker, zowel op het veld als mentaal voor de spelers, ze kunnen alles overwinnen!

@WKblog: Opstelling Oranje (5-3-2): Cillessen; Kuijt, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Blind; De Jong, Sneijder, Wijnaldum; Robben, Van Persie

Weet niet of ik blij moet zijn met De Jong op het veld, heb zelf veel gesukkeld met de lies, dus ik vrees een Diego Costa verhaal(starten en er dan verplicht af moeten).
Link to comment
Delen op andere websites

Indi word Janmaat. Waarschijnlijk heeft Indi een heup blessure...

@ERRWINS: Ja z'n gevoel heb ik eigenlijk ook wel een beetje....

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...