Jump to content

[WK 2014] Halve finales!


MegaPilot

Recommended Posts

Twee slecht genomen penalties, twee keer gered door de keeper. Het kan zo simpel zijn... Enige pluspuntje is dat Romero groot is geworden bij mijn favoriete clubje - maakt toch nog een heel klein beetje goed om 'm nu zo te zien spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    25

  • thebig

    22

  • MegaPilot

    21

  • Dexist

    11

Top Posters In This Topic

Voor ons Nederlanders was het spannend, maar ik sluit niet uit dat de neutrale kijker even weggedommeld is hier en daar.

Dit verlies is wel totaal onnodig trouwens. Je had van die fases in de wedstrijd waarin het er toch even op leek dat er doorgedrukt werd, maar dan is de aanname of de pass weer niet goed of de tweede bal valt weer verkeerd. De scherpte ontbrak. Zo zonde, want Argentinië stelde ook niet heel erg veel voor.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik sluit niet uit dat de neutrale kijker even weggedommeld is hier en daar.

Dank u dat u ook nog eens aan mij gedacht heeft. :-( Gewoon niet om aan te zien, 120 minuten pure kak. NIKS aan. :kots:
Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederland had gewonnen, dan was het niet geheel terecht. Het was een tamelijk saaie match met als hoogtepunten Ron Vlaar en de 'bijna' doelpunt van Robben.

Verder was het een heerlijk WK voor zowel Nederland als Belgie. Toch ben ik nu voor Duitsland aangezien zij echt in team verband spelen en ook het ook leuk maken om naar te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland en België hebben nu in elk geval een gezamenlijke aartsvijand.

Ach, valt best mee. Ik ben niet tegen Argentinië, ik ben voor Duitsland omdat dat voetballend wel lekker in elkaar zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland en België hebben nu in elk geval een gezamenlijke aartsvijand.

je bedoelt Teka? :clown:

Onder anderen, al ging het in deze wedstrijd eindelijk eens niet alleen om Messi.

Oh ja, Belgen, wel bedankt nog trouwens dat jullie ervoor hebben gezorgd dat Di Maria geblesseerd raakte. Wel sneu dat het eigenlijk niet nodig was geweest. :{ Toch beloof ik namens Nederland dat, mochten we in een volgend toernooi een tegenstander treffen die daarna misschien tegen België speelt, we daarvan één goede speler een rottackle geven.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik sluit niet uit dat de neutrale kijker even weggedommeld is hier en daar.

Dank u dat u ook nog eens aan mij gedacht heeft. sad2.gif Gewoon niet om aan te zien, 120 minuten pure kak. NIKS aan. pukey.gif

Ik ga vannacht balletjes terug tellen in plaats van schaapjes denk ik... sad2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja, Belgen, wel bedankt nog trouwens dat jullie ervoor hebben gezorgd dat Di Maria geblesseerd raakte. Wel sneu dat het eigenlijk niet nodig was geweest. nosmile.gif Toch beloof ik namens Nederland dat, mochten we in een volgend toernooi een tegenstander treffen die daarna misschien tegen België speelt, we daarvan één goede speler een rottackle geven.

Ik geloof niet dat we Di Maria eraf geschopt hebben maar dat ie zomaar iets verrokken heeft? :puh: Nouja, we houden jullie daar dan wel aan hé!
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg jammer van vanavond, maar goed, koppies hoog. Messi was weer net niks vanavond.

Troost jullie met de gedachte dat Argentinië toch billenkoek krijgt van Duitsland en pak een stok om het lijk dat Brazilië heet nog wat meer te porren in de Kleine Finale biertje.gif

Precies. Helemaal goed. Argentinië gaat zondag zo hard van Duitsland verliezen. Heerlijk. Ik sta zondag in Mönchengladbach. Feest! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland en België hebben nu in elk geval een gezamenlijke aartsvijand.

Nee joh :puh:

Ik ben misschien echt een van de weinige die dit echt een mooi potje voetbal vond vandaag. Gewoon perfect verdedigd en gekeept.

Aanvallend waren beide teams ongeveer even sterk. Penalty's blijft een geluksspel, waar te weinig aan werd gedaan om het kansmatig in ons voordeel te krijgen (centrale back als 1e laten schieten. Louis, man van de cijfers. Niet doen! :D). Verdiend gewonnen van Argentinië de penalties, mooie saves van Romero.

Ik wens Argentinië en Duitsland beiden veel succes toe en mogen de beste winnen (aardsvijhand hmpf... gewoon zelf beter spelen ^^). Hup Argentinië en hup Duitsland!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...