Dexist Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 (bewerkt) http://www.dumpert.n...gen_genoeg.html Bewerkt: 10 juli 2014 door Dexist Reageren
TheuNauz Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 http://www.dumpert.n...gen_genoeg.html Wow. Prachtig.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 Dit vat de match van gisteren goed samen: Most exciting scenes of the game: Ik heb werkelijk waar spijt dat ik hiervoor ben opgebleven. Ik had er zo veel van verwacht en dan kijk je vervolgens bijna 3 uur naar "als we nu nog wat meer tijd rekken hebben de anderen minder kans op winst"! Een match die ons dan de zesde overwinning van Argentinië bracht, zes lege en inspiratieloze matchen. Hop naar die finale (en eerst nog de Kleine Finale zien, maar die gaat wat minder zijn gok ik) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 Argentijnse keeper had spiekbriefje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 Vind dat de scheids eerlijk fluit, kon eerder kaarten gegeven hebben. Rood voor die overtreding op Sneijder, bijvoorbeeld. Tsja, geen sterke wedstrijd van beide elftallen. Argentinie had Robben goed gedekt; Nederland had Messi goed gedekt, beiden konden geen vuist maken en dus een schaakwedstrijd. Daar was ik al bang voor. Helaas rolt het bolletje nu de verkeerde kant op, maar ik ben enorm trots op onze jongens! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (en eerst nog de Kleine Finale zien, maar die gaat wat minder zijn gok ik) Ik hoop juist dat Nederland - Brazilië wél weer een leuke wedstrijd wordt. Brazilië zal er in elk geval wel voor willen gaan, en misschien zijn de Nederlanders minder gemotiveerd, maar hopelijk betekent dat dat ze wat aanvallender gaan spelen. Als de eerste helft weer alleen maar bestaat uit overspelende verdedigers, bange middenvelders en onzichtbare aanvallers dan ben ik weg. Voor mijn part wint Brazilië met 10-0, als het maar een mooie wedstrijd wordt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.