thebig Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Dat 'thuisvoordeel' of een voordeel voor het team met de meeste fans in het stadion kan dus ook de prullenbak in, leuk dat die Brazilianen voor Nederland zijn maar of we er iets aan hebben? Slik die woorden maar nog even in, ik zie het publiek Brazilië nog naar 6-5 schreeuwen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Erste Ausschreitungen an der #Copacabana...Menschen strömen verängstigt und heulend in mein Hotel. Das wird hier heut Nacht nicht lustig... Prachtig Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Alles ist vorbei... is toch wel al een historische match, nu al. Brazilianen zonder organisatie, net een zandbak waar de Duitsers gewoon doorlopen. Ik kan me voorstellen hoe de reacties nu in Brazilië zijn, 200 miljoen huilende mensen, hebben ze zo'n afstraffing wel verdiend? Ach verdiend, goede vraag... Maar ze waande zich wel al maanden lang wereldkampioen (men ging "eventjes" het trauma van '50 overtreffen) en men speelde nooit echt goed, dus dan zat zoiets er toch wel eens aan te komen. Had het niet zo verwacht, maar niemand zeker? Reageren
Venzio Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Het is wachten op Neymar die in de tweede helft in komt vallen: Reageren
thebig Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Waarschijnlijk zou Neymar er nog meer van bakken met een gebroken rug dan de meeste Brazilianen op het veld. Reageren
Venzio Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Er zijn blijkbaar al gevechten losgebarsten op de tribunes, het begin van flinke rellen ben ik bang.. Reageren
thebig Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Kan ik geloven. Brazilië krijgt nu toch al wat kansen, maar Neuer zet je niet zomaar opzij. Reageren
Dexist Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 1 doelpuntje voor Brazil mag wel Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Heerlijke reddingen van Neuer! Echt mooi! Reageren
thebig Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 1 doelpuntje voor Brazil mag wel Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Fantastische blitzkrieg van Duitsland. Ze krijgen Brazilië in 1 wedstrijd van hun droom naar een eeuwig trauma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.